Eğitimler

18 Eğitim Gösterilmektedir.
Sosyal medya, hayatın her alanında varlık göstermeye hız kesmeden devam ediyor. Kurumsal şirketler, KOBİ’ler, start-up’lar ve birçok ticari işletme, sosyal medya üzerinden faaliyetlerini sürdürmeye, yani dijital ortamdaki varlıklarını sağlamlaştırmaya gayret gösteriyor.
Geleneksel reklamcılık, son tüketiciyi bir ürün ya da hizmeti satın almaya teşvik eder. İçerik pazarlaması ise işletmeye karşı güven bağı oluşmasını ve müşteri sadakatini kazanmayı amaçlar. İçerik pazarlamasının bu yönü, işletmelere hem hedef kitlelerine ulaşma hem de iletişimin sürekliliğini sağlama şansı verir.
Tüketici üzerinde güçlü bir etkiye sahip olan sosyal medya, işletmelerin bilinirliklerini arttırmada yararlanabilecekleri etkili bir araçtır. Marka imajı, sosyal medya aracılığıyla geniş bir müşteri kitlesine ulaştırılır. Müşteriler ile etkileşim yani onların problemlerini çözme şansı verdiği için de müşteri sadakatinin oluşmasını sağlar.
Dijital platformların yaygın olarak kullanılmasından önce geleneksel pazarlama teknikleri kullanılırdı. Detaylı şekilde hazırlanan, uzun vadede sonuç vermesi beklenen ve belirli tarih aralıkları ile sınırlandırılan pazarlama kampanyaları yürütülürdü. Ancak mobilitenin artması ve insanların bilgiye diledikleri yerden hızla ulaşabilme istekleri, pazarlamaya da yeni bir şekil verdi.
2000’li yılların başı itibarıyla işe alımlarda kriter haline gelen bilgisayar okuryazarlığı günümüzde artı bir değer olmaktan çıktı. Teknolojinin yaygın kullanımı ile birlikte artık işletmeler için daha değerli bir nitelik belirdi: Dijital okuryazarlık. Dijital okuryazarlığın iş dünyasında önem kazanmasının en önemli nedenlerinden birisi de müşteri yolculuğunun değişmesi.
İşletmeler tarafından kurumsallaşma faaliyetlerine destekleyici olarak e-posta imzası kullanılmalıdır. KOBİ’ler büyüme yolunda bu detaylara dikkat ederek çok daha profesyonel bir görünüme ulaşabilirler.
Kısacası Google Ads ile çalışmaya başladığınız andan itibaren anahtar kelime çalışmasını iyi bir şekilde yapmak, arama terimleri raporlarından yararlanmak ve sonuçları doğru bir şekilde analiz etmek, belirlenen bütçenin verimli bir şekilde kullanılması açısından çok önemlidir. Bu noktalara dikkat ettiğiniz takdirde web ya da e-ticaret sitenize nitelikli ve sürekli bir dönüş alabilirsiniz. Google reklamlarını yönetirken yapmanız gereken en önemli şeyin kontrol ve bu kontrollere bağlı olarak optimizasyon çalışmaları olduğunu unutmayın.
Hedeflenen anahtar kelimeyle alakasız, düşük kalitede bir içerik oluşturup şans eseri yukarı sıralara çıkabilen sayfalar bir süre sonra aniden düşüş yaşar. Bu nedenle kullanıcılara arama motorunda istedikleri sonuçları vermek ve onların içeriklerden yüksek oranda yararlanmalarını sağlamak, firmaların sıralama konusunda şanslarını artırıcı nitelik taşır. Uzun vadede arama motoru sonuçlarında üst sıralara çıkmak isteyen her işletme, kullanıcıların isteklerini dikkate almalı ve onlara istediklerini vermelidir.
İnternet ortamında gerçekleştirdiğiniz girişimin takibini yapmak, yeni hedeflerinizi sağlam temellere dayanarak belirlemek için eğitimimizdeki KPI örneklerini incelemenizi tavsiye ederiz. Bu KPI örneklerini etkili bir şekilde kullandığınız takdirde, web sitenizi çok daha güçlü bir hale getirebilir ve üst seviyelere taşıyabilirsiniz.
Siz de küçük ya da orta ölçekli işletmenizin bir marka haline gelmesini istiyorsanız eğitimimizi inceleyebilirsiniz. Tüketicinin algısına yerleştirmek istediğiniz marka kimliği ile uyumlu olarak attığınız yenilikçi adımlar, markanızın istediğiniz sonucu vermesini kolaylaştıracaktır.
Eğitimimizde yer verdiğimiz adımlar, pazarlama hedeflerinizi belirleyip bilinçli bir şekilde ilerlemeniz doğrultusunda size ışık tutacaktır. Özellikle KPI göstergelerini çıkardıktan sonra elde ettiğiniz verilerle performans ölçümlerinizi yapabilirsiniz. Bunların yanında rakip analizini somut verilerle yapmanız da faaliyet gösterdiğiniz pazarda çok daha etkin bir rol oynamanıza yardım edecektir.
Reklam çalışmalarında doğru reklam türünü seçmenin önemi çok açık. E-ticaret sitenizin bilinirliğini artırmak ve ürün ya da hizmetlerinizin daha geniş kitleler tarafından tercih edilmesini sağlamak istiyorsanız eğitimimizdeki püf noktalara dikkat ederek etkili reklam ve tanıtım çalışmalarıyla hedef kitlenizi yakalayabilirsiniz.
E-ticarette başarılı olmanın birçok etkeni var. Ürün sayfalarının eksiksiz ve güncel olarak hazırlanması da bu etkenlerin başında geliyor. Eğitimimizde müşterilerin ilgisini çekecek aynı zamanda da güvenini kazanacak bir ürün sayfası nasıl oluşturulur sorusuna cevap verdik. Bu eğitimle beraber yeni açacağınız e-ticaret sitesinin ürün sayfaları için bilgi toplayabilir, mevcutta bir siteniz var ise bu bilgilere göre gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.
E-ticaret sitenizin bilinirliğini artırmak ve satış oranlarını yükseltmek için "Sosyal medya reklamları nasıl kullanılmalı?" ya da "Hangi reklam tipi tercih edilmeli?" gibi soruların yanıtları eğitimimizde.
E-ticaret sitenizi pazarda iyi bir konuma getirmek için sadece ürünlerinizin ya da hizmetlerin çok iyi olması yetmez. Bunları destekleyici yaratıcı fikirlere, iyi bir içerik stratejisine ve planlı bir uygulama stiline sahip olmanız ve yolunuzda sağlam adımlarla devam etmeniz şart.
E-ticaret sitenizde satışları artırmak ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak için e-mail pazarlama stratejisi oluşturmanız sizi rakiplerinizin yanında birkaç adım ileriye taşıyacaktır. Müşterilerinizi yeteri kadar tanıdıktan sonra onlar için önemli noktalara temas edip sürekli dijital pazarlama konusunda bilgilerinizi güncelleyerek bu konuda başarılı olabilirsiniz.
E-ticaret sitenizi, SEO kriterlerine uyarak Google'da üst sıralara taşımak istiyorsanız eğitimimizde verdiğimiz püf noktaları keşfedebilir ve gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.
X