Pazarlama ve Satış Eğitimleri

24 Eğitim Gösterilmektedir.
Reklam maliyetlerinin getirisini gösteren bir pazarlama metriği olan ROAS nedir,nasıl hesaplanır diye merak ediyorsanız bu yazımız tam size göre.
Marka konumlandırma nedir, nasıl yapılır ve marka konumlandırmanın önemi nedir sorularına yanıt bulabileceğiniz bu yazıyı sizler için derledik.
Uluslararası SEO nedir, ne işe yarar konusunda sizin için çok faydalı bir yazı derledik.
İşletmelerin bir çok kaynaktan elde ettiği verileri pazarlama faaliyetlerinde kullanmasına yardımcı olarak, hedef kitleye ulaşma ve müşteri sadakatini yakalamada rol alan veri tabanlı pazarlama nedir, faydaları nelerdir ve nasıl yapılır sorularınızı cevaplayacak bu yazımızı sizler için derledik.
Dijital Halkla İlişkiler (PR) nedir, nasıl yapılır konusunda sizin için çok faydalı bir yazı derledik.
Satışlarını artırmak isteyen işletmeler için satış stratejisi konusunda kafanızda soru işareti bırakmayacak bu kapsamlı eğitimi sizlere sunuyoruz.
Müşteri yolculuğu haritası nedir ve nasıl çıkarılır diye merak ediyorsanız bu yazımız tam size göre.
Customer Relationship Management (CRM) nedir, faydaları nelerdir yazımızda sizler için derledik.
Inbound ve Outbound Marketing hakkında bilmeniz gerekenleri sizin için derledik.
YouTube, günümüzde dijital pazarlamayla müşterilerine ulaşmak isteyen firmaların vazgeçemeyeceği öneme ulaşmıştır. KOBİ'lerimizin YouTube'ta etkin bir dijital pazarlama stratejisi kurgulamaları için bilmeleri gerekenler eğitim yazımızda!
Teknoloji ve küresel salgınla pazarlama etkinliklerinde önemi artan Omnichannel Marketing hakkında bilgi sahibi olmak için yazımızı okuyabilirsiniz.
Google'ın kullanıcı aramalarında 2019 yılında yaptığı değişiklik sonrası mobil öncelikli dizin kullanması sonrası hızla önem kazanan mobil SEO hakkında bilmeniz gerekenler ve mobil SEO'nun nasıl ve hangi araçlarla kullanıldığı hakkında merak ettiklerinizi yazımızdan okuyabilirsiniz.
Avrupa Birliği Genel Veri Koruma Regülasyonu (GDPR), Avrupa genelinde online tüketicilerin kişisel verilerinin onay kapsamında paylaşılabilmesi, satılması veya pazarlama amaçlı kullanmasını düzenler.
Büyümeyi hedefleyen KOBİ'lerin uzun vadeli hedeflerine ulaşmak için kullanabilecekleri yöntemler yazımızda.
e-İhracatta dijital pazarlama faaliyetlerinin hazırlanmasında en önemli konular; pazarlama planının yapılması, e-ihracat pazarlama stratejisinin belirlenmesi, buna göre platformların seçilmesi ve eylem planının uygulanması, sürecin sürekli ölçümlenerek iyileştirilmesidir. e-İhracat için yurt dışı iletişim kampanyaları hazırlanmalı ve buna özgü tasarım süreçleri geliştirilmelidir. Öncelikle e-ihracat dijital pazarlamasının bütün olarak ele alınması gerekmektedir. Marka stratejisinin belirlenmesinde işletmenin e-ihracattan ne beklediği, ana performans ölçütleri, kısa ve uzun vadede hedefleri ve hangi aşamadan geçmeleri gerektiği belirlenmelidir.
KOBİ'ler için Influencer Marketing hakkında bilinmesi gerekenleri sizler için derledik.
Küçük ya da orta ölçekli firmanızın piyasa payını yükseltmek için akılda kalıcı olmasını sağlayacak yaratıcı bir deneyimsel pazarlama kampanyası düzenleyebilirsiniz.
Müşteri edinme maliyeti ile ilgili tüm soruların cevaplarına yer verdiğimiz bu eğitimi okuyarak siz de yatırımınızın değerini artırabilirsiniz.
Dijital reklam kampanyaları, firmaların yatırım getirisini yükseltmede faydalanılan etkili araçlardandır. Ancak maksimum yatırım getirisi (ROI) elde etmek için reklam kampanyasındaki değişen parametreleri analiz etmek ve gerekli optimizasyonları yapmak gerekir. Bu optimizasyon sürecini gerçekleştirecek ekip ya da yeterli zaman eksikliği nedeniyle de küçük ve orta ölçekli işletmelerin reklam kampanyalarından maksimum faydayı sağlaması güç olabilir.
Müşterinin satın alma yolculuğu, ödeme yapması ile sonlanmaz ve ürünün kendi adresine ulaşmasına kadar devam eder. Tüm bu sürecin problemsiz bir şekilde gerçekleşmesi de müşteri sadakatini kazanmaya yardımcı olur. Bu nedenle ürün tedarik ve sevkiyat aşaması, işletmelerin kârlılığında önemli rol oynar. Çünkü müşterilerin bir markayı tekrar tercih etmesindeki en önemli faktörlerden birisi teslimat hızıdır.
Sosyal medya, hayatın her alanında varlık göstermeye hız kesmeden devam ediyor. Kurumsal şirketler, KOBİ’ler, start-up’lar ve birçok ticari işletme, sosyal medya üzerinden faaliyetlerini sürdürmeye, yani dijital ortamdaki varlıklarını sağlamlaştırmaya gayret gösteriyor.
Geleneksel reklamcılık, son tüketiciyi bir ürün ya da hizmeti satın almaya teşvik eder. İçerik pazarlaması ise işletmeye karşı güven bağı oluşmasını ve müşteri sadakatini kazanmayı amaçlar. İçerik pazarlamasının bu yönü, işletmelere hem hedef kitlelerine ulaşma hem de iletişimin sürekliliğini sağlama şansı verir.
Tüketici üzerinde güçlü bir etkiye sahip olan sosyal medya, işletmelerin bilinirliklerini arttırmada yararlanabilecekleri etkili bir araçtır. Marka imajı, sosyal medya aracılığıyla geniş bir müşteri kitlesine ulaştırılır. Müşteriler ile etkileşim yani onların problemlerini çözme şansı verdiği için de müşteri sadakatinin oluşmasını sağlar.
İşletmeler, geleneksel pazarlama hamleleri çerçevesinde stratejik kararlar verirken kendi deneyimlerinden yararlanırdı. Ancak dijital pazarlama ile birlikte veri analizi, hedef odaklı adımlar atmanın anahtarı haline geldi. Tüketici eğilimlerini görme imkanı veren datalar, isabetli kararlar verip eyleme hızlı bir şekilde geçmeyi sağlayarak işletmelerin rekabet gücünü artırdı.
X