Halka İlişkiler ve Dijital İletişim Uzmanı
Profesyonel Tecrübe
Çalışma hayatına 2003 yılında ABD’de iletişim alanında başlayan Yüzbaşıoğlu, daha sonra Türkiye’de; Referans, Radikal, Sabah Gazetelerinde ekonomi muhabirliği ve editörlüğü yaptı. Bugün küresel şirketlere yönelik Türkiye’de iletişim stratejileri danışmanlığının yanı sıra, KOBİ’lere de bu alanda destek vermeyi sürdürüyor. Yüzbaşıoğlu, farklı sektörlerden yöneticilere medya eğitimleri ve iletişim desteği verirken, aynı zamanda Dünya Gazetesi’nde haftalık olarak yayınlanan ‘İş’im İletişim’ sayfalarını da hazırlamaktadır.
Uzmanlık
Pazarlama iletişimi, medya iletişimi, halka ilişkiler, sosyal medya iletişimi
Nitelikler & Üyelikler
Burs kazanıp gittiği ABD'de yüksek lisansını tamamlayan Yüzbaşıoğlu; iletişim, halkla ilişkiler ve sosyal medya iletişimi alanlarında çalışmalarını sürdürüyor.
Eğitim
Işık Lisesi’nin ardından, Marmara İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’nden mezun oldu. ABD’de Western Kentucky Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi ve politika alanında yüksek lisansını yaptı.
Uzmanımızın En Son Katkıları
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Ünlü iş insanı Elon Musk'un geçtiğimiz günlerde Twitter'da gazetecilere yönelik yaptığı eleştiri iletişim dünyasında zaten fitili ateşlenmiş bir
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Müşterilerin sunulan ürün ve hizmeti deneyimlemesi ve satın almasını hedefleyen deneyimsel pazarlama, "almayacaksan kurcalama" anlayışını kırarak
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
İnandırıcılığı azalan reklam reçeteleri ve rekabette farklılaşma isteği markaları peçeli (gizli) pazarlamaya yönlendiriyor. "Reklam gibi görünmesin
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Bugün teknoloji ile dönüşen tuhaf bir dünyanın askerleriyiz. Yeni işler, yeni gündemler, sosyal medya derken her gün gerçekten de yeniden
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Tüketim alışkanlıklarından suçluluk duyan tüketici artık temiz vicdan peşindeHemen her yıl Bangladeş'te yaşanan iş kazaları gözlerin bu güney Asya
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Tüketicinin yeniye olan iştahı doymak bilmezken, 'yenilik' şirketler için bir statü meselesine dönüştü bile. Yenilik, inovasyon, trend... Tüm bunlar
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
İnternette tüketiciye ulaşmak zoraki reklamla değil, çevresinde örülecek ve insana dokunan bir fikirle oluyor. İnternet reklamcılığı uygulamalarında
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Sosyal medyanın gürültülü arenasında özür dilemek de bir incelikli bir strateji gerektiriyor. "Özür dilemek ya da dilemeyip kulağının üstüne
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Şirketler, müşterilerine ya da kamuoyuna mesaj verirken çok özenli davranır ve her aşamada dikkatli hareket ederken, her nedense çalışanlarına mesaj
Makaleler / Pazarlama ve İletişim
Yeni bir yıl kapıda...Teknolojinin inanılmaz hızlandığı bir çağda her yıl bir öncekinden daha fazla şey getiriyor ve eskiler hızla tarihe karışıyor.