ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Dubacı Tarım Başarı Hikayesi

Dubacı Tarım Ürünleri Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

Tarım Sektörü'ne Edirne'nin İpsala İlçesi'nde, çeltik yetiştiriciliği ile 1979 yılında, babadan kalma 30 dekarlık bir sahada başlayan ve bugün 2.000 dekarlık modern bir çeltik çiftliğine ulaşan Dubacı Ailesi, kiralamış olduğu araziler ile birlikte, yıllık 4.000 dekarlık bir sahada çeltik tarımı gerçekleştirmektedir...Devamı

Halka İlişkiler ve Dijital İletişim Uzmanı - Sevda Yüzbaşıoğlu Yanıtlıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

Yazılım Şirketimizin Markalaşma Sürecinde Destek Alabilir miyiz?

15.05.2014 13:57
Merhaba,
Yazılım şirketimizin markalaşma, kurumsallaşma, pazarlama alanlarında sıkıntıları var. Bu zamana kadar yazılımlarımızı referans sayesinde satıyorduk. Müşteriler bizi buluyordu, artık bizim müşterileri bulmamız, kendimizi anlatıp satış yapmamız ve istediğimiz ciroya ulaşmamız lazım. Umarım sorunlarımızı iyi aktarabilmişimdir. Teşekkürler iyi çalışmalar.
Ahmet Birand Kavaz
Eğer kurumsal kimlik anlamında çalışmalarınızı tamamladıysanız kendinizi daha iyi anlatmak için reklam ve (geleneksel+dijital) PR gibi yollardan faydalanabilirsiniz. Operasyonlarınızı, şirketinizi, ürünlerinizin faydalarını hedef kitlenize anlatmak ve yeni müşterilere ulaşmak en doğru yollardan biri stratejisi iyi kurgulanmış -eğer bütçe yeterliyse reklamla da desteklenen- bir PR çalışması olacaktır. Bugün bir çok KOBİ statüsündeki şirketimizin bu araçları doğru kullanarak başarıya ulaştıklarını gözlemliyoruz. Önceliğiniz bu konuda destek alabileceğiniz şirketlere ulaşmak, kendinizi anlatmak ve çözüm önerileri konusunda destek istemek olabilir. Bunu in house veya out source olarak yaptırabilirsiniz. Her ikisinin de avantajları ve dezavantajları olacaktır. In house PR şirketinizin içinde kurgulanan bir ekip tarafından uygulanır ancak içeriye bağımlılığı bazen bağımsız yorumları engeller. Diğer tarafta ise alanında profesyonel kişiler, size dışarıdan nasıl göründüğünüz konusunda bağımsız yorumlar yapar, çözümlerini sunar ve uygular. Teşekkürler.
Sevda Yüzbaşıoğlu


İşin Uzmanları bölümünde İŞ'TE KOBİ kullanıcıları tarafından sorulan sorulara verilen cevaplar öneri niteliğinde olup, burada yer alan önerilerden yola çıkılarak yapılacak uygulamalarda karşılaşılabilecek maddi ve manevi zararlardan, Türkiye İş Bankası, Türkiye İş Bankası çalışanları, İŞ'TE KOBİ İnternet Sitesi ve/veya soruları cevaplayan uzmanlar sorumlu değildir.

Grafik Tasarım Konusunda Fikirlerinizi Alabilir miyim?

Soran: Cihan Hergül
Yayın Tarihi: 04.04.2017
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Web Sitemizin Tanıtımını Nasıl Yaparız?

Soran: İbrahim Demirbüken
Yayın Tarihi: 25.12.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Yeni Ürünümü Pazarda Nasıl Tanıtmalıyım?

Soran: Önel Seyidoğlu
Yayın Tarihi: 22.07.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Sosyal Medya Sayfalarımız Hakkında Önerilerinizi Alabilir miyim?

Soran: Fatih Göğebakan
Yayın Tarihi: 22.07.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Kitap Satışında Sosyal Medyadan Nasıl Yararlanırım?

Soran: Huriye Gökağaçlı
Yayın Tarihi: 20.05.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Ütüleme ve Çamaşır Temizleme Hizmeti için Pazarlama Stratejisi

Soran: Aysun Büyük
Yayın Tarihi: 03.03.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Satış Yöntemi "Cold Calling" Hakkında Bilgi Alabilir miyim?

Soran: Raşit Şahin
Yayın Tarihi: 22.11.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Sosyal Medya Strateji Planı Hazırlanırken Hedef Kitle Tespiti Nasıl Yapılmalıdır?

Soran: Batuhan Ünal
Yayın Tarihi: 28.08.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

İnşaat Firması İçin Pazar Payı Araştırması

Soran: Sema Bilim
Yayın Tarihi: 13.08.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Dershanemizin Sosyal Medyada Tanıtımını Nasıl Yapabiliriz?

Soran: Nilay Turan
Yayın Tarihi: 13.06.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Geri 1 2 İleri