ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi Başarı Hikayesi

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi

İzmir/Karşıyaka'da göz hastalıkları alanında yaklaşık çeyrek asırdır hizmet veren, Myop, Hipermetrop ve Astigmat tedavisinde PRK, LASİK veya LASEK yöntemlerini uygun göze uygun tedavi sloganı ile kullanabilen Özel Karşıyaka Göz Hastanesi, günümüzde görme bozukluklarının tedavisinde güncel olan refraktif cerrahi ve laser tedavilerinde öncü rol üstlenmektedir...Devamı

Halka İlişkiler ve Dijital İletişim Uzmanı - Sevda Yüzbaşıoğlu Yanıtlıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

Satış Yöntemi "Cold Calling" Hakkında Bilgi Alabilir miyim?

22.11.2013 13:53

Merhaba,

Diş hekimlerine pazarladığımız ürünler var. Türkiye'nin her bölgesindeki diş hekimleriyle başta telefon olmak üzere iletişim kuruyoruz. Bu nedenle bize "Cold Calling" ile ilgili bilgi verir misiniz?

Teşekkürler.

Raşit Şahin
Raşit Bey Merhaba,

Cold Calling yani 'soğuk arama' dediğimiz satış yöntemi pazarlama&satış alanına giriyor, pazarlama iletişiminin değil. Yardımcı olmaya çalışayım ancak bu konuda önerim bir pazarlama uzmanına danışmanız olacaktır. Hedef kitleniz sizden talep etmediği (broşür vs. doldurmadan, web sitenizden bilgi istemeden) durumlarda onlara özellikle telefon yoluyla ulaşma işlemine bu isim veriliyor. Eğer bu kişiler ürünlerinize ilgi gösterdikten sonra iletişime geçiyorsanız buna da 'sıcak arama' deniyor. Satışta en az hoşlanılan görevlerden biri olarak literatürde yerini alıyor. Çünkü duygusal olarak zorlayıcı ve potansiyel müşterilerin tepkisi ile karşılaşabiliyorsunuz. Sözlü kınama, telefon kapama hatta tehdit bunlar arasında... Genel olarak call calling etkisi konusunda da sektörde farklı görüşler bulunuyor. Çoğu kişi yeni müşterilere ulaşmada hala en etkin yöntem olduğunu düşünürken diğerleri ise değişen teknoloji dünyasında farklı kanallar bulmak gerektiğini söylüyor. Kişisel görüşüm de artık kitlelere ulaşmak için email, sosyal medya ve farklı kanalların kullanılmasının daha etkin olduğu yönünde.

Sevda Yüzbaşıoğlu


İşin Uzmanları bölümünde İŞ'TE KOBİ kullanıcıları tarafından sorulan sorulara verilen cevaplar öneri niteliğinde olup, burada yer alan önerilerden yola çıkılarak yapılacak uygulamalarda karşılaşılabilecek maddi ve manevi zararlardan, Türkiye İş Bankası, Türkiye İş Bankası çalışanları, İŞ'TE KOBİ İnternet Sitesi ve/veya soruları cevaplayan uzmanlar sorumlu değildir.

Grafik Tasarım Konusunda Fikirlerinizi Alabilir miyim?

Soran: Cihan Hergül
Yayın Tarihi: 04.04.2017
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Web Sitemizin Tanıtımını Nasıl Yaparız?

Soran: İbrahim Demirbüken
Yayın Tarihi: 25.12.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Yeni Ürünümü Pazarda Nasıl Tanıtmalıyım?

Soran: Önel Seyidoğlu
Yayın Tarihi: 22.07.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Sosyal Medya Sayfalarımız Hakkında Önerilerinizi Alabilir miyim?

Soran: Fatih Göğebakan
Yayın Tarihi: 22.07.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Kitap Satışında Sosyal Medyadan Nasıl Yararlanırım?

Soran: Huriye Gökağaçlı
Yayın Tarihi: 20.05.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Yazılım Şirketimizin Markalaşma Sürecinde Destek Alabilir miyiz?

Soran: Ahmet Birand Kavaz
Yayın Tarihi: 15.05.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Ütüleme ve Çamaşır Temizleme Hizmeti için Pazarlama Stratejisi

Soran: Aysun Büyük
Yayın Tarihi: 03.03.2014
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Sosyal Medya Strateji Planı Hazırlanırken Hedef Kitle Tespiti Nasıl Yapılmalıdır?

Soran: Batuhan Ünal
Yayın Tarihi: 28.08.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

İnşaat Firması İçin Pazar Payı Araştırması

Soran: Sema Bilim
Yayın Tarihi: 13.08.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Dershanemizin Sosyal Medyada Tanıtımını Nasıl Yapabiliriz?

Soran: Nilay Turan
Yayın Tarihi: 13.06.2013
Cevaplayan Uzman: Sevda Yüzbaşıoğlu

Geri 1 2 İleri