ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Meydan Grup Başarı Hikayesi

Meydan Otomotiv Endüstri Nakliye ve Gıda Sanayi İç Dış Tic. Ltd. Şti.

1969 yılında otomotiv sektörüne yönelik faaliyet gösteren bir firmada çalışan olarak iş hayatına başlayan Ömer Faruk Meydan, 1991yılında Konya için bir ilki gerçekleştirerek; Japon otomobillerinin yedek parça ticaretini yapan firmayı kurmuştur...Devamı

Zeytinyağında yeni sezon umudu

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

20.08.2019 Salı - İZMİR

Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Kooperatifleri Birliği Başkanı Sürek, yeni sezona stoksuz girdiklerini belirterek, sektör açısından sevindirici bir sezon yaşamayı beklediklerini söyledi.
Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Kooperatifleri Birliği Başkanı Hilmi Sürek, birlik kaynaklarıyla gerçekleştirdikleri alımlarla üreticiye 45 milyon liranın üzerinde ödeme yaptıklarını ve yeni sezona stoksuz girdiklerini belirterek, sektör açısından sevindirici bir sezon yaşamayı beklediklerini belirtti. 


Sürek,  Ege Bölgesi'nden yaklaşık 28 bin üretici ortağı bulunan birliğin, 2018-2019 zeytinyağı kampanya dönemini iyi bir performansla tamamladığını ifade etti. Geçen dönemde ortaklar ve kooperatiflerle bağı kuvvetlendirdiklerini, sahadan gelen sorunlara hızla çözüm üreten bir ekip oluşturduklarını kaydeden Sürek, "Birlik kaynaklarıyla gerçekleştirdiğimiz alımlarla üreticiye 45 milyon liranın üzerinde ödeme yaptık ve yeni sezona stoksuz giriyoruz. 2019-2020 alım kampanyasına dönük hazırlıklarımız da tüm hızıyla sürüyor" diye konuştu. 


Birlik olarak yeni sezonda üretimden satışa kadar etkin bir kampanya yürütmeye dönük strateji planladıklarını anlatan Sürek, "İlk tespitlere göre ürün kalitesi yüksek. İklim şartlarında çok farklı bir sonuç olmaması halinde önümüzdeki sezon zeytinyağı sektörü açısından sevindirici bir dönem olacak." dedi. Uluslararası Zeytin Konseyi verilerine göre 2018-2019 sezonunda dünya zeytinyağı üretiminin 3 milyon 64 ton olarak tahmin edildiğini, tüketiminin ise 2 milyon 916 bin ton seviyelerinde gerçekleşeceğini ifade eden Sürek, 2019-2020 döneminde de dünya genelinde iyi bir üretim beklendiğini dile getirdi. 

İnternet satışları hızla artıyor

Sürek, klasik perakende satış noktalarının yanı sıra son yıllarda internet satışlarına da ağırlık verdiklerini belirtti. Markalaşmış firmaların internet ortamında artık daha yoğun faaliyet gösterdiğine işaret eden Sürek, orta yaş ve genç kuşağın alışveriş tercihlerinde ön plana çıkan internetin zeytinyağı pazarı açısından da önemli bir mecra haline geldiğine işaret etti.
Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Sektörlerde 'salgın' revizyonu

18.02.2020 - İSTANBUL

Koronavirüs salgını sonrası Çin'de üretim sekteye uğrarken, Türk firmalar ise boşluğu doldurmak için harekete geçti. Rotanın Uzak Doğu'dan Türkiye'ye çevrilmesiyle tekstilden gıdaya birçok sektör talep artışını karşılamaya çalışıyor.... Devamı

Kıvanç: Tekstil ve konfeksiyon sektörü istihdam deposu

18.02.2020 - ADANA

Adana Sanayi Odası Başkanı Kıvanç "Tekstil ve konfeksiyon sektörü 2019 yılını 1 milyon 2 bin 690 istihdama ulaşarak yüzde 46 artış gerçekleştirdi. 10 yılda toplam 313 bin 136 ilave istihdam sağladı." dedi.... Devamı

"Esnafın, zincir marketle rekabeti için özel bir model geliştiriyoruz"

17.02.2020 - ANKARA

Esnaf, Sanatkârlar ve Kooperatifçilik Genel Müdürü Erkan, "Esnafın zincir marketle rekabet edebilmesi için özel bir model üzerine çalışıyoruz" dedi. ... Devamı

Perakendeciler, sürdürülebilir gelecek için çözüm arıyor

17.02.2020 - ANTALYA

Türkiye Perakendeciler Federasyonu, yerel perakendecilerin yaşadığı ortak sorunlara ortak çözümler geliştirebilmek amacıyla konferans düzenledi.... Devamı

Tarım Ürünleri Üretici Fiyat Endeksi ocakta arttı

14.02.2020 - ANKARA

Tarım Ürünleri Üretici Fiyat Endeksi bu yılın ocak ayında bir önceki aya göre yüzde 3,02, geçen yılın aynı ayına göre yüzde 10,41 arttı. ... Devamı