ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Yardımcı Beton Başarı Hikayesi

Yardımcı Beton San. Tic. Paz. A.Ş.

1992'de, Konya 2. O.S.B'deki ilk hazır beton tesisini kurarak Konya’da belli bir boşluğu dolduran Yardımcı Beton, çalışmalarıyla iyi hizmet ve güveni arayan Konyalı sanayicinin önünü açmıştır. Yardımcı Beton, Konya 2. O.S.B'de 51.600 m² alan üzerinde kurulu tesisinde faaliyetlerine devam ederken, 2007 yılında Selçuklu Konya'daki 6.000 m² alan üzerinde ikinci tesisinde de üretime başlamıştır. Devamı

Wal-Mart ile anlaşan Elit, Güney Afrika'ya uzandı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.08.2012 Çarşamba - İSTANBUL

Özel ambalajları ile global perakende devi Wal-Mart'ın da dikkatini çeken Elit, Brezilya ve Meksika'dan sonra Güney Afrika mağazası için de anlaşmaya vardı.

 

Endüstriyel ve perakende alanında çikolatanın devleri arasında yer alan Elit, Türkiye'de reklam faaliyetlerini hızlandırırken, yurtdışında da yayılmaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 'Reklamın acemisiyiz' sloganı ile tarihinde ilk kez bir reklam kampanyasına imza atan Elit, marka bilinirliliğini yüzde 200 artırdı. Özel ambalajları ile global perakende devi Wal-Mart'ın da dikkatini çeken Elit, Brezilya ve Meksika'dan sonra Güney Afrika mağazası için de anlaşmaya vardı.

Şirketin Pazarlama Müdürü Tolga Halimoğlu, reklam kampanyası sonrası hızlanan çalışmalarına ilişkin bilgiler verdi. Halimoğlu, 87 yıldır ilk kez bir reklam kampanyası ile müşterilerinin karşısına çıktıklarına işaret ederek, bu alanda önemli bir başlangıç yaptıklarını aktardı.

Burada farklı bir konsept ile piyasada bir farklılık yaratmak istediklerini anlatan Halimoğlu, "Burada nasıl bir farklılık yaratabileceğimize baktık. Piyasada dönen reklam filmlerinden çok farklı bir şey yapmak istedik. Biz de reklamda acemi çikolatada usta konsepti ile yola çıktık. Bugüne kadar yanlış bir iletişim stratejisi izlemdik. Yıllardan beri ürünler sergileniyor ama reklamda ilk kez olduğumuz için nasıl bir farklılık olabileceğini düşündük. Marka bilinirliği yüzde 200 oranında yükseldi. Katıldığımız en önemli reklam yarışması alan Kristal Elma'da da 5 dalda ödül aldık. Bunun dışında Jüri tarafından verilen büyük ödülü aldık" bilgilerini verdi.

Wal-Mart ile Güney Afrika'ya girecek


Halimoğlu, yaklaşık 55 ülkeye ihracat yaptıklarını anlatarak 3-4 ülkeyle de farklı anlaşmaların gündemde olduğunu iletti. Halen en büyük pazarlarının Ortadoğu ülkeleri olduğunu kaydeden Halimoğlu, planları ile ilgili şu açıklamaları yaptı:

"Bunun dışında İran çok büyüyor. Genel ihracatta Libya, Arap Emirlikleri de ön plana çıkıyor. Toplam satışlarımızın yüzde 10-15'i İhracat gidiyor. İhracatta en fazla tercih edilen ürünler hediyelik kutular ve draje. Bizim ihracatta Wal-Mart Brezilya ve Meksika'ya da ürünler gidiyor. Wal-Mart bizim ambalajlarımızı özellikle çok beğendi. Bu çerçevede Wal-Mart Güney Afrika ile de anlaşmaya vardık."

Bayram satışlarında Anadolu'da şeker ürünlerinin ağırlığını koruduğuna işaret eden Halimoğlu, İstanbul gibi büyükşehirlerde ise daha çok çikolatanın tercih edildiğini iletti. Halimoğlu, yaz döneminin de satışlar üzerinde herhangi kötü bir etki yaratmadığını anlatan Halimoğlu, "Yaz döneminde çikolata tüketimi azalır gibi bir algı olsa da son 3 bayramdır hiç böyle şeyler gözlemlemedik. Rakamlar tam tersini söylüyor. Yazın da farklı ürün gruplarında satış artıyor. Bayram bizim için çok önemli. Tüketimin zirve yaptığı bir dönem. Bu bayram için ciddi ürün gamımız var" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yeni arpa çeşidi 'Ayhan'dan yüksek verim garantisi

18.06.2019 - ŞANLIURFA

Şanlıurfa'da yerli tohumların ıslahı için çalışma yürüten GAPTAEM tarafından geliştirilen yeni arpa çeşidi "Ayhan"dan yüksek verim alındı.... Devamı

Sanayi üretiminde yüzde 4'lük gerileme

18.06.2019 - ANKARA

TÜİK, nisan ayı sanayi üretimi verilerini açıkladı. Yıllık bazda yüzde 2,5 düşmesi beklenen sanayi üretimi yüzde 4 geriledi. Aylık bazda düşüş yüzde 1 olarak gerçekleşti. ... Devamı

Perakende satış hacmi azaldı

18.06.2019 - ANKARA

Perakende satış hacmi, nisanda bir önceki aya göre yüzde 1,8 azalış gösterdi.... Devamı

Konut satışında düşüş sürüyor

17.06.2019 - ANKARA

Konut satışları Mayıs ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 31,3 oranında azalarak 82 bin 252 oldu. İpotekli konut satışlarında yüzde 86 düşüş yaşandı. ... Devamı

Cari açık nisanda 1.3 milyar dolar

14.06.2019 - ANKARA

Cari denge, nisan ayında 1.3 milyar dolar açık verdi. Piyasada beklenti 1.5 milyar dolardı. Ocak-Nisan döneminde cari açık 3.3 milyar dolar olurken, 12 aylık açık 8.63 milyar dolar olarak gerçekleşti. Net hata noksan nisanda 3.75 milyar dolar oldu. ... Devamı