ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Dempar Ağaç Sanayi Başarı Hikayesi

Dempar Demircioğlu Ağaç San. ve Dış Tic. A.Ş.

Günümüzün sağlıklı ve dekoratif yer döşemesi olan “Cilalı Lamine Parke” nin üreticisi Dempar, Adapazarı Hanlıköy girişinde 30.000 m² açık, 10.000 m² kapalı alan üzerinde, kereste fabrikası, tam otomatik kurutma fırınları ve en son teknoloji cilalı ahşap lamine parke makineleri ile sektöründe saygın ve seçkin bir kuruluş olmanın gururunu yaşıyor... Devamı

TÜRSAB'da yeni yönetim hedef büyüttü

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

02.03.2018 Cuma - İSTANBUL

Turizmde geçen yıl 27 milyar dolar döviz girdisi sağladığını belirten TÜRSAB İkinci Başkanı Erdem, 2018'de 35 milyar dolar girdi hedeflediklerini açıkladı.

 

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) İkinci Başkanı Hasan Erdem, yeni yönetim olarak bu yıl turizmde hedeflerinin büyük olduğunu belirterek, "Turizmde 2017 yılında 27 milyar dolar gibi bir döviz girdisi sağlanmıştı. 2018'de 35 milyar dolar bir girdi hedefliyoruz." dedi.

Erdem yaptığı açıklamada, TÜRSAB'ın 23. olağan genel kurulunu geçen hafta gerçekleştirdiklerini, Firuz Bağlıkaya ile yaptıkları ortak listenin seçimi kazandığını anımsattı.
TÜRSAB'ın 20 yıldan bu yana başında olan Başaran Ulusoy'un desteklediği liste ve diğer adayların seçimi kaybettiğini belirten Erdem, "Sonuçta TÜRSAB kazandı. Bizler kazandık. TÜRSAB'da bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Biz daha önceki dönemin sistemine, yönetim anlayışına karşı çıkmıştık. Yeterli görmüyorduk, bunun için aday olduk." diye konuştu.

Erdem, bundan sonra yönetim olarak acentelerin hak ve hukuklarını, gelir kaynaklarını düşüneceklerini anlatarak, şöyle devam etti:

"Onlar bizim üyelerimiz. Asıl olan onlardır, vekil olan bizleriz. Biz onlara hizmet etmek için bu göreve talip olduk, geldik. Bundan sonra hem ülkemize hem turizm sektörüne, acentelere ne şekilde faydalı olacağımızın araştırması ve mücadelesi içinde olacağız. Turizm sektörü Türkiye için çok önemli. Bu sektörün ülke ekonomisine katkılarını herkes yakından biliyor. Buradaki tüm yerli ürünler, yerli mallar, hizmetler satılıyor, istihdam oluşturuluyor. Turizmde 2017 yılında 27 milyar dolar gibi bir döviz girdisi sağlanmıştı. 2018'de 35 milyar dolar bir girdi hedefliyoruz. Bu girdinin çıkışı yok. Yani ithalat boyutu yok. Tamamen olduğu gibi Türkiye ekonomisine katma değer sağlıyor. O yüzden çok önem arz ediyor bizim için."

"Antalya'da en Paris kadar güvenli"

Türk turizminde 2016 ve 2017 yıllarında en sıkıntılı bölgenin AB ülkeleri olarak öne çıktığını belirten Erdem, AB ülkelerinde turizm lobisini oluşturmanın da önemli projeleri arasında yer aldığını söyledi.

Erdem, AB ülkelerinde Türkiye aleyhine geliştirilen negatif algı operasyonunu bertaraf etmeyi ve ona karşılık pozitif algı operasyonu yapmayı hedeflediklerini dile getirerek, şunları kaydetti:

"Gerçek anlamda da Türkiye'deki tüm turizm destinasyonları Antalya, İstanbul, İzmir, Bursa, bir Londra, bir Paris, bir Barcelona ne ise bizim bu bölgelerimiz de en az onlar kadar güvenlidir. Ama AB'de maalesef kasıtlı olarak Türkiye'nin bir savaş bölgesi olduğu sanki bir Bağdat, Şam, Halep gibi bir bölge olduğu intibası vermeye çalışıyorlar. Biz bu intibayı kırmaya çalışacağız. Bunu yapmamız gerekiyor. Bunu sadece Hükümetimizden, bakanlığımızdan beklememiz mümkün değil."

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yerli fasulye ve barbunyada deneme ekimi yapıldı

22.05.2019 - NİĞDE

Niğde'de yürütülen ıslah çalışmaları kapsamında, hastalıklara dayanıklı yerli kuru fasulye ve barbunyada deneme ekimi gerçekleştirildi. ... Devamı

Çin Ürünleri Fuarı yarın İstanbul Fuar Merkezi'nde başlıyor

22.05.2019 - İSTANBUL

Çin Ürünleri Fuarı Sinerji Uluslararası Fuarcılık organizasyonunda İstanbul Fuar Merkezi'nde kapılarını açıyor.... Devamı

Tüketici güveni mayısta azaldı

21.05.2019 - ANKARA

Tüketici güven endeksi, mayısta geçen aya göre yüzde 13 azalış kaydetti.... Devamı

Makineciler stratejik sektör olarak yeni pakette yer almak istiyor

21.05.2019 - İSTANBUL

Bakan Albayrak'a çağrıda bulunan MİB Başkanı Emre Gencer, "Önümüzdeki dönem konseptin adı, Türk markaları olmalıdır ve Türk markaları desteklenmelidir" dedi. ... Devamı

Ramazan'da en yüksek fiyat artışı limonda oldu

20.05.2019 - ANKARA

TZOB Genel Başkanı Bayraktar, "Ramazanın başından bugüne hem market hem de üreticide en yüksek fiyat artış oranı limonda görülürken, fiyatı en fazla düşen ürün üreticide domates, markette kuru soğan oldu" dedi. ... Devamı