ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Doğuş Elektrik Başarı Hikayesi

Doğuş Elektrik İnş. Taah. San. Tic. A.Ş.

Gaziantep`te, elektrik ve tesisat malzemeleri alanında faaliyet gösteren Doğuş Elektrik, teknolojik gelişmeleri sektörüne uygulayarak müşterilerine sunduğu çözümlerle hergün daha da büyüyor...Devamı

Türk narenciyesi Ortadoğu'ya açılıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

04.03.2011 Cuma - İÇEL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Kavak, Türk narenciyesini geniş keismlere duyurmak için Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini açıkladı.

Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği ve Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yaptıkları başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerini daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini bildirdi.

Kavak, yazılı açıklamasında, Narenciye Tanıtım Grubu olarak üzerlerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getirebilmek için narenciye ürünlerinin yurt içinde tüketimini artırmak ve Türk narenciyesinin yurt dışında bir marka haline gelmesini sağlamak amacıyla yaptıkları çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Uzun yıllar gerek üreticilerin, gerekse ihracatçıların en büyük sorununun, narenciyedeki marka sıkıntısı olduğuna işaret eden Kavak, şunları kaydetti:

"Günümüzde rekabetin iyice sertleştiği uluslararası pazarlarda ürünlerimizin kalitesini vurgulayan bir Türk ürünü markası ve imajı oluşturmak hayati bir önem kazandı. Yoğun rekabet ortamında var olma mücadelesi veren ihracatçılarımız için yaptığımız tanıtım çalışmaları çok büyük önem taşıyor. Ekonomimiz ve tarım ürünleri ihracatımız açısından yadsınamaz bir öneme sahip narenciye sektörünün daha iyi yerlere gelebilmesi, ülkemiz ekonomisine daha çok katkı sağlayabilmesi için tanıtım vazgeçilmez bir unsurdur."

Bu kapsamda Narenciye Tanıtım Grubunun,  Türk ürünlerinin uluslararası piyasada tanıtılmasına imkan sağlayacak koordinasyonu oluşturacak, denenmiş ve başarılı örnekleri olan bir oluşum olduğunu vurgulayan Kavak, şöyle devam etti:

"Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yapmış olduğumuz başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerimizi daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya ve özellikle Orta-Doğu Avrupa'ya yoğunlaşmaya karar verdik. Bundan sonra amacımız tanıtım kampanyalarımızı daha geniş kitlelere ulaşmaktır. Önümüzdeki dönemde, Ortadoğu ülkelerinde de yeni tanıtım faaliyetlerimize başlayacağız."

Narenciye sektörünün rekabet gücünü geliştirmeye çalışırken sadece yurt dışı tanıtım faaliyetlerinin yeterli olmayacağının da farkında olduklarını ifade eden Kavak, Ar-Ge faaliyetlerinin desteklenmesi amacı ile çeşitli araştırma enstitüleri ve kurumların bu konuda yaptığı çalışmalar ve projelere de destek vererek, uluslararası pazarlarda geliştirdikleri ve marka haline getirebilecekleri yeni çeşitlere kavuşmayı hedeflediklerini bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İhracatçıya 2019'da 3,1 milyar destek

17.01.2019 - İSTANBUL

Ticaret Bakanlığı, ihracatçı firmaları teknolojiden tasarıma, markalaşmadan pazarlamaya kadar birçok alanda destekleyecek.... Devamı

Dış ticaret açığı yüzde 90 azaldı

31.12.2018 - İSTANBUL

Kasım ayında ihracat yüzde 9,4 artış gösterirken, ithalat yüzde 21,3 azaldı. Dış ticaret açığı yüzde 89,8 oranında düşüş yaşadı. ... Devamı

Bursa, dış ticaret odaklı büyüyecek

26.12.2018 - BURSA

Bu yıl düzenlenen organizasyonlarla 7 bin yabancı iş insanı Bursa'da ağırlandı.... Devamı

Otomotiv ihracatı hedefi aştı

03.12.2018 - BURSA

Kasım ayında yüzde 5'lik artış ile 2 milyar 769 milyon dolar ihracat gerçekleştiren otomotiv sektörü, bugüne kadarki en yüksek kasım ayı ihracatına ulaştı. ... Devamı

İhracatta miktar arttı, değer düştü

09.11.2018 - İSTANBUL

Eylül ayında ihracat birim değer endeksi yüzde 2,3 azalırken, miktar endeksi yüzde 25,2 arttı.... Devamı