ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Bilişim Sanayi Başarı Hikayesi

Bilişim Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

1985'te kurulan Bilişim Ltd, Türkiye'nin üstün başarıyla sonuçlanmış önemli projelerine imza atan, alanında uzmanlaşmış, öncü bir yazılımevi ve 'danışmanlık kurumu'dur... Devamı

Türk narenciyesi Ortadoğu'ya açılıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

04.03.2011 Cuma - İÇEL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Kavak, Türk narenciyesini geniş keismlere duyurmak için Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini açıkladı.

Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği ve Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yaptıkları başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerini daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini bildirdi.

Kavak, yazılı açıklamasında, Narenciye Tanıtım Grubu olarak üzerlerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getirebilmek için narenciye ürünlerinin yurt içinde tüketimini artırmak ve Türk narenciyesinin yurt dışında bir marka haline gelmesini sağlamak amacıyla yaptıkları çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Uzun yıllar gerek üreticilerin, gerekse ihracatçıların en büyük sorununun, narenciyedeki marka sıkıntısı olduğuna işaret eden Kavak, şunları kaydetti:

"Günümüzde rekabetin iyice sertleştiği uluslararası pazarlarda ürünlerimizin kalitesini vurgulayan bir Türk ürünü markası ve imajı oluşturmak hayati bir önem kazandı. Yoğun rekabet ortamında var olma mücadelesi veren ihracatçılarımız için yaptığımız tanıtım çalışmaları çok büyük önem taşıyor. Ekonomimiz ve tarım ürünleri ihracatımız açısından yadsınamaz bir öneme sahip narenciye sektörünün daha iyi yerlere gelebilmesi, ülkemiz ekonomisine daha çok katkı sağlayabilmesi için tanıtım vazgeçilmez bir unsurdur."

Bu kapsamda Narenciye Tanıtım Grubunun,  Türk ürünlerinin uluslararası piyasada tanıtılmasına imkan sağlayacak koordinasyonu oluşturacak, denenmiş ve başarılı örnekleri olan bir oluşum olduğunu vurgulayan Kavak, şöyle devam etti:

"Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yapmış olduğumuz başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerimizi daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya ve özellikle Orta-Doğu Avrupa'ya yoğunlaşmaya karar verdik. Bundan sonra amacımız tanıtım kampanyalarımızı daha geniş kitlelere ulaşmaktır. Önümüzdeki dönemde, Ortadoğu ülkelerinde de yeni tanıtım faaliyetlerimize başlayacağız."

Narenciye sektörünün rekabet gücünü geliştirmeye çalışırken sadece yurt dışı tanıtım faaliyetlerinin yeterli olmayacağının da farkında olduklarını ifade eden Kavak, Ar-Ge faaliyetlerinin desteklenmesi amacı ile çeşitli araştırma enstitüleri ve kurumların bu konuda yaptığı çalışmalar ve projelere de destek vererek, uluslararası pazarlarda geliştirdikleri ve marka haline getirebilecekleri yeni çeşitlere kavuşmayı hedeflediklerini bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Ev tekstilcileri modanın merkezi İtalya'da alıcılar ile buluştu

18.04.2019 - BURSA

International Observatory Fuarı'na Sektörel Ticaret Heyeti gönderen UTİB, İtalya, Avrupa ve Amerika'dan gelen alıcılar ile Türk firmalarını buluşturdu.... Devamı

Gemi ve yat ihracatı ilk çeyrekte yüzde 50 arttı

18.04.2019 - İSTANBUL

Gemi ve yat ihracatı ilk çeyrekte yüzde 50 artarak, 268 milyon dolar olarak gerçekleşti. ... Devamı

Demir-çelik ithalatına gümrük düzenlemesi

18.04.2019 - ANKARA

Dünya Ticaret Örgütü üyesi olmayan ülkelerden demir-çelik alımına yüzde 30 gümrük vergisi getirildi.... Devamı

'İhracatta Fark Yaratanlar' ödüllendirildi

12.04.2019 - İSTANBUL

İstanbul Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği (İDMİB), 'İhracatta Fark Yaratanlar' ödül töreni ile 5 farklı kategoride 346 firmayı ödüllendirdi. ... Devamı

Egeli ve Bursalı 181 ihracatçı ödüllendirildi

11.04.2019 - İZMİR

Ege Bölgesi ile Bursa'da sektörlerinde en fazla ihracat yapan 181 firma ödüllendirildi. TİM Başkanı İsmail Gülle, "Ama artık değişmeyen tek gerçek var. Üretim ve ihracat. Bundan sonra gün ihracatçıların günü olacak" dedi.... Devamı