ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Metalurji Grubu Başarı Hikayesi

Metalurji Grubu

1992 yılında Ankara'lı sanayicilere hizmet vermek amacıyla kurulan, 24 saatlik çalışma sistemi ile yıllık 4.000 ton ısıl işlem kapasitesi bulunan, Metalurji Grubu; proses takibinde zaman-sıcaklık diyagramı, zengin laboratuvar ekipmanlarıyla sadece Ankara'da değil ülke çapında müşteri potansiyeline sahip olmuştur.Devamı

Türk mutfağının lezzeti Asya'ya taşındı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

25.10.2019 Cuma - Yurtdışı

EVSİD Başkan Vekili Talha Özger, Hong Kong'daki Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı'na planları hazır ve satın almalarını yapacak olan ciddi alıcıların geldiğini söyledi.
Hong Kong'da Mega Show tarafından düzenlenen ve tüm dünyadan yaklaşık 26 bin kişinin ziyaret ettiği Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı'na Türk firmaları yoğun ilgi gösterdi.


EVSİD'den yapılan açıklamaya göre, Uzakdoğu'nun en büyük fuar serilerini gerçekleştiren Mega Show'un Hong Kong'da düzenlediği Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı'na Türk firmaları çıkarma yaptı.


Açıklamada görüşlerine yer verilen EVSİD Başkan Vekili Talha Özger, fuara planları hazır ve satın almalarını yapacak olan ciddi alıcıların geldiğini belirterek şöyle devam etti:


"Burada sene boyunca görüşmüş olduğumuz müşterilerimizle buluşma imkanı buluyoruz. Onların hepsini Türkiye'ye getirmek her zaman için mümkün olmuyor. Dolayısıyla bu tarz fuarlarla bir araya gelmek daha faydalı oluyor. Aynı zamanda yeni çıkarttığımız ürünleri de sergileme fırsatı buluyoruz. Fuar sadece Asya bölgesine değil tüm bölgeye hitap ediyor. Katılımcı firmalar Arnavutluk'tan Arjantin'e kadar yeni müşterilerle buluşup sipariş almakta."


Fuarın ihracata katkısı konusunda net bir şey söyleyemeyeceklerini çünkü ihracatın uzun soluklu bir süreç olduğunu kaydeden Özger, "Her sene katılımın artması burada dünya pazarlarına yayılma anlamında ciddi bir potansiyel olduğunu gösteriyor. Normalde fuarlarda 50'ye 1 oran olur ve bu da 50 firmayla görüşürseniz 1 tanesinden satış çıkar demek oluyor. Buradaki oran ise daha yüksek." değerlendirmesinde bulundu.


Fuarda Türk ürünlerinin kaliteli olduğuna yönelik ciddi bir algı olduğunu ifade eden Özger sözlerini şöyle sürdürdü:


"Özellikle fuar alanı gezildiğinde standlarımızın dizaynı ve katılımcı firmalarımızın ürün tasarımları hepsinden daha farklı görünüyor. Hint, Kore, Çin, Tayvan standlarından farklı olarak Türk holüne girdiğinizde farklı bir hava var. Kurumsal anlamda çok iyi bir izlenim bıraktık. İnsanlar bireysel olarak da Türk insanına çalışılabilecek bireyler olarak bakıyor. Ayrıca biz burada yapmış olduğumuz organizasyonları da anlatıyoruz. Eğer Türkiye'ye gelirlerse farklı sanayilerle buluşabileceklerini, tekstil, ev tekstili veya farklı ürün gruplarını görebileceklerini söyleyerek onları teşvik ediyoruz. Onları İstanbul'da yapacağımız Invitation Only organizasyonuna davet ediyoruz."


"Ziyaretçi sayımız arttı"


Mega Show'un organizatör firması Comasia Limited'in kurucu direktörlerinden Peter Cheung da fuara geçen senelerde ağırlıklı katılımın Asya ve Çin olmasına karşın bu sene daha fazla yabancıyı ağırladıklarını belirtti.


Fuarı bu sene 28'inci kez düzenlediklerini vurgulayan Cheung, "Bu sene özellikle ziyaretçi kalitesinde ciddi bir artış gördük. Herkes alım yapmak için geliyor. Firmaları ziyaret ettiğimizde gelen bilgiler hep bu yönde oldu. Onlar mutlu olunca organizatör olarak biz de mutlu oluyoruz." ifadelerini kullandı.


Fuara 33 ülkeden katılım olduğunu belirten Cheung şunlara dikkati çekti:


"Bu sene yurt dışından ziyaretçi getirmeye yönelik çalışmalarımızı artırdık. Normalde zaten yurtdışından satın alma ofisleri, satın alıcıları, zincir mağazaları ve ithalatçıları davet ediyorduk. Fakat buna ayırdığımız bütçeyi arttırdık. Gelecek alıcılara ücretsiz uçak, transfer ve otel hizmeti verdik. Hem offline hem online tanıtımların bütçesini artırdık. Fuardan önce 18 bin katılımcı fuara kayıt yaptırdı. Bu çok ciddi bir sayıdır.


Aslında Mega Show, Ambiente ve diğer fuarlarla kıyaslandığı zaman ziyaretçi veya katılımcı açısından Asya'nın en önemli fuarlarından birisi olarak öne çıkıyor. Hong Kong fuarları Avrupa'da olduğu gibi firmanın kurumsal imajına destek veren değil biraz daha satışa yönelik ve daha sonuç odaklı fuarlardır. Katılanlar daha kolay bir sürede sipariş alabiliyorlar. Bunun en büyük nedenlerinden birisi de buraya gelenlerin sipariş odaklı olarak gelmesi."

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

'Yılın En Başarılı Sağlık Yöneticisi' Sezai Sevgin oldu

12.12.2019 - İSTANBUL

Bayındır Sağlık Grubu Genel Müdürü Sezai Sevgin "Yılın En Başarılı Sağlık Yöneticisi" seçildi. ... Devamı

İş Bankası 25 bininci satranç sınıfını açtı

26.11.2019 - ANKARA

İş Bankası'nın ana sponsorluğunda yaptırılan satranç sınıflarının 25 binincisi, İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, Türkiye Satranç Federasyonu Başkanı Gülkız Tulay, okul müdürü ve öğrencilerin katılımıyla Şehit Adil Yurtoğlu İlkokulu'nda açıldı. ... Devamı

İklimlendirme sektöründe hedef dünyada ilk 10

25.10.2019 - İSTANBUL

İSİB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Şanal, "İlerleyen vadede iklimlendirme sektöründe ilk 10 ülke arasına girme hedefimiz var. Bu da planlı bir çalışmayla 6-7 yıl içerisinde gerçekleştirilebilecek bir hedeftir" dedi.... Devamı

5. Uluslararası Blok Mermer Fuarı kapılarını açtı

24.10.2019 - BURSA

26 Ekim'e kadar açık kalacak Bursa 5. Uluslararası Blok Mermer Fuarı'nda ağırlığı toplam 60 bin ton olan 2 bin 200 blok mermer sergileniyor.... Devamı

İzmir Ticaret Borsası kızıl buğdayın ekimini yaygınlaştıracak

24.10.2019 - İSTANBUL

İTB "Topraktan Fırına: Kızıl Buğdayın Yolculuğu" isimli bir proje başlattı.... Devamı