ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Profen Başarı Hikayesi

Profen İletişim Teknolojileri ve Hiz. San. Tic. A.Ş.

Girişimci genç mühendislerin kurduğu Profen, uydu haberleşme teknolojileri alanında dünya çapında marka olma yolunda olanca hızıyla ilerlemektedir...Devamı

Türk Makinecilerin 'Milano' Çıkarması

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

29.09.2009 Salı - İSTANBUL

Almanya'nın Hannover ve İtalya'nın Milano kentlerinde dönüşümlü olarak düzenlenen "EMO Fuarı", bu yıl 5- 10 Ekim tarihleri arasında Milano'da gerçekleşecek.

 

İtalya'nın Milano kentinde 5-10 Ekim tarihleri arasında yapılacak Takım Tezgahları Dünya Fuarı'na katılmaya hazırlanan Türk makine üreticileri, kriz döneminde gövde gösterisi yaparak, "Biz hâlâ buradayız" mesajı verecek.

Makine İmalatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Dirin, sektörün vitrini olan fuara katılımın şirketlere orta ve uzun vadede ciddi yararlar sağlayacağını belirterek, aynı zamanda yeni müşteri bulmanın yanı sıra rakipleri de görme fırsatının da yakalanacağını anlattı.

Almanya'nın Hannover ve İtalya'nın Milano kentlerinde dönüşümlü olarak düzenlenen "EMO Fuarı", bu yıl 5- 10 Ekim tarihleri arasında Milano'da gerçekleşecek. Emo Fuarı'nın (Takım Tezgâhları Dünya Fuarı) Türkiye'deki tek temsilcisi Makine İmalatçıları Birliği'nin (MİB) Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Dirin, EMO'nun dünyanın en büyük ve en önemli Takım Tezgahları ve İmalat Teknolojileri Fuarı olduğunu dile getirdi.

'Biz hala buradayız' mesajı verecek

Avrupa Takım Tezgahları İmalatçıları Ekonomik İşbirliği Komitesi'nin (CECIMO) düzenlediği fuarda müşterilerin direk imalatçıya ulaşabildiğini kaydeden Dirin, "Böyle önemli ve sektöre yön veren fuarlara kriz dönemlerinde katılan firmalar, asıl hedefleri olan yeni pazarlar ve müşteriler edinme çalışmalarının yanında, sektöre 'Biz hala buradayız' mesajı da vermektedirler" şeklinde konuştu.

İtalya'da düzenlenen fuarların her zaman daha az katılımcı çektiğini dile getiren Dirin, geçmiş dönemlerde fuarlara katılan firmaların çoğunun fuardan memnun kaldığını ancak söz konusu fuarın faydasının orta ve uzun vadede görüldüğünü belirtti.

Fuar, sektörün vitrini

"Bir yerde fuara sektörün vitrini diyebiliriz" şeklinde konuşan Dirin, şöyle devam etti: "Önce izlenme süresi başarılı olarak geçirilmelidir. Bu süre firmanın ürünlerinde sunduğu teknolojiye, avantajlara ve kaliteye ters orantılıdır. Bunlar ne kadar yüksek olursa izlenme süresi o kadar kısa olur. Bunun sonucu da, fuardan memnun kalınmasıdır; pazarlarını genişletmek, yeni müşteriler bulmak, pazarda yerlerini korumak ve mevcut müşterilerine ve tabi ki rakiplerine krizde de biz buradayız mesajını iletmek."

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Enerji ithalatı faturası şubatta yüzde 7,4 azaldı

01.04.2020 -

Türkiye'nin enerji ithalatı için ödediği tutar, şubatta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 7,4 azalarak 3 milyar 136 milyon 51 bin dolara geriledi.... Devamı

TMO, nisanda 20 bin ton fındık satacak

31.03.2020 -

Toprak Mahsulleri Ofisi'nin stoklarında bulunan 20 bin ton fındığı nisan ayında satışa sunacağı açıklandı.... Devamı

İş Bankası'ndan Hazine destekli KGF kefaletli kredi protokolüne katılma kararı

27.03.2020 -

İş Bankası'ndan Hazine destekli KGF kefaletli kredi protokolüne katılma kararı... Devamı

Tüm KOBİ'ler ticari alacak sigortası kapsamına alındı

27.03.2020 -

KOBİ'lere yönelik devlet destekli ticari alacak sigortasına ilişkin düzenleme ile, bir önceki mali yıldaki yıllık net satış hasılatı 125 milyon liradan az olan orta büyüklükteki işletmelere de alacak sigortası sunulacak.... Devamı

40 bin çiftçiye erken ödeme yapılacak

27.03.2020 -

TÜRKŞEKER'in, 40 bin çiftçiye verilmesi gereken avans ile küspe istihkak bedellerinin ödemesini erken yapacağı açıklandı.... Devamı