ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Serpa Kozmetik Başarı hikayesi

Serpa Kozmetik-Ecza Malz. San. ve Tic. Ltd. Şti.

1997 yılının Nisan ayında kurulan, 2007 yılında 5.000 m² kapalı alanlı hizmet binasına taşınan Serpa Kozmetik, genç ve dinamik bir ekiple; güvenilir firma, dürüst satıcı, sistemli çalışma ve iyi hizmet anlayışı ile yükselen bir çıkış trendi yakalamıştır...Devamı

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyanları seçti

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

30.01.2017 Pazartesi - İZMİR

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyan firmalarla rekabeti seçerek, dünya piyasalarında fiyatta rekabet etmek yerine işlenmiş ürün üretip kalite ve tasarımla rekabet edecek.

 

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyan firmalarla rekabeti seçerek, dünya piyasalarında fiyatta rekabet etmek yerine işlenmiş ürün üretip kalite ve tasarımla rekabet edecek. Türkiye'ye daha fazla döviz kazandırıp 2023 hedeflerini tutturacak. Ekonomi Bakanlığı Koordinasyonu'nda, Ege Maden İhracatçıları Birliği ve İzmir İtalyan Ticaret Odası işbirliğinde 22-26 Ocak 2017 tarihleri arasında düzenlenen "İtalya Ticaret Heyeti Organizasyonu"na katılan Türk doğaltaş ihracatçıları İtalyan doğaltaş sanayicilerinin üretim ve pazarlama metotlarını yerinde görme fırsatı buldu. Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mevlüt Kaya, 1980 sonrasında Türkiye'nin dünya doğaltaş sektörüne güçlü bir oyuncu olarak girmesi sonrasında İtalyanların Türk doğaltaş sanayicileri ile fiyat yönünden rekabet edemediği için uç ürün olarak tabir edilen işlenmiş ve katma değeri yüksek ürün ihracatına yöneldiğini, bundan sonraki süreçte Türkiye'nin de aynı yolu izlemesi gerektiğini kaydetti. İtalya'da mermer ocaklarını, mermer fabrikalarını ve mermer fabrikaları için makine üreten tesisleri gezdiklerini anlatan Kaya, "İzmir'den, Denizli'den, Antalya'dan, Burdur'dan, Sivas'tan, Ankara'dan katılan Türk doğaltaş sektörünün güçlü firmalarının temsilcileri İtalyan meslektaşlarımızın tasarım ve Ar-Ge ile mermere kattıkları katma değeri yerinde gördüler.Bundan sonraki süreçte Türk doğaltaşını daha katma değerli ihraç etmek için motive oldu" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türk otomotiv sektörü Almanya'da farkındalık yarattı

22.04.2019 - KOCAELİ

Otomotiv sektöründe Türk-Alman iş birliğinin boyutlarını daha ileri bir noktaya taşımak amacıyla Almanya'da iki ayrı yuvarlak masa toplantısı düzenlendi.... Devamı

150 ülkeye 279 milyon dolarlık meyve suyu ihracatı

22.04.2019 - İZMİR

Meyve suyu ihracatının, 2018'de su ve gazlı içecekler ihracatı ile turşu ihracatını geçerek birinci sıraya yükseldiği bildirildi.... Devamı

Ev tekstilcileri modanın merkezi İtalya'da alıcılar ile buluştu

18.04.2019 - BURSA

International Observatory Fuarı'na Sektörel Ticaret Heyeti gönderen UTİB, İtalya, Avrupa ve Amerika'dan gelen alıcılar ile Türk firmalarını buluşturdu.... Devamı

Gemi ve yat ihracatı ilk çeyrekte yüzde 50 arttı

18.04.2019 - İSTANBUL

Gemi ve yat ihracatı ilk çeyrekte yüzde 50 artarak, 268 milyon dolar olarak gerçekleşti. ... Devamı

Demir-çelik ithalatına gümrük düzenlemesi

18.04.2019 - ANKARA

Dünya Ticaret Örgütü üyesi olmayan ülkelerden demir-çelik alımına yüzde 30 gümrük vergisi getirildi.... Devamı