ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Kemahlıoğlu Plastik Başarı Hikayesi

Kemahlıoğlu Plastik Ambalaj San. ve Tic. A.Ş.

1979 yılında Yüksek Makine Mühendisi Ömer Kemahlıoğlu ve Mehmet Kemahlıoğlu ortaklığında Kolektif Şirket olarak kurulan firma, 1995 yılında 3 aile bireyinin de katılımıyla, Kemahlıoğlu Plastik Amb. San. ve Tic. A.Ş. unvanını almıştır...Devamı

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyanları seçti

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

30.01.2017 Pazartesi - İZMİR

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyan firmalarla rekabeti seçerek, dünya piyasalarında fiyatta rekabet etmek yerine işlenmiş ürün üretip kalite ve tasarımla rekabet edecek.

 

Türk doğaltaş ihracatçıları yeni rakip olarak İtalyan firmalarla rekabeti seçerek, dünya piyasalarında fiyatta rekabet etmek yerine işlenmiş ürün üretip kalite ve tasarımla rekabet edecek. Türkiye'ye daha fazla döviz kazandırıp 2023 hedeflerini tutturacak. Ekonomi Bakanlığı Koordinasyonu'nda, Ege Maden İhracatçıları Birliği ve İzmir İtalyan Ticaret Odası işbirliğinde 22-26 Ocak 2017 tarihleri arasında düzenlenen "İtalya Ticaret Heyeti Organizasyonu"na katılan Türk doğaltaş ihracatçıları İtalyan doğaltaş sanayicilerinin üretim ve pazarlama metotlarını yerinde görme fırsatı buldu. Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mevlüt Kaya, 1980 sonrasında Türkiye'nin dünya doğaltaş sektörüne güçlü bir oyuncu olarak girmesi sonrasında İtalyanların Türk doğaltaş sanayicileri ile fiyat yönünden rekabet edemediği için uç ürün olarak tabir edilen işlenmiş ve katma değeri yüksek ürün ihracatına yöneldiğini, bundan sonraki süreçte Türkiye'nin de aynı yolu izlemesi gerektiğini kaydetti. İtalya'da mermer ocaklarını, mermer fabrikalarını ve mermer fabrikaları için makine üreten tesisleri gezdiklerini anlatan Kaya, "İzmir'den, Denizli'den, Antalya'dan, Burdur'dan, Sivas'tan, Ankara'dan katılan Türk doğaltaş sektörünün güçlü firmalarının temsilcileri İtalyan meslektaşlarımızın tasarım ve Ar-Ge ile mermere kattıkları katma değeri yerinde gördüler.Bundan sonraki süreçte Türk doğaltaşını daha katma değerli ihraç etmek için motive oldu" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İhracatçıya 2019'da 3,1 milyar destek

17.01.2019 - İSTANBUL

Ticaret Bakanlığı, ihracatçı firmaları teknolojiden tasarıma, markalaşmadan pazarlamaya kadar birçok alanda destekleyecek.... Devamı

Dış ticaret açığı yüzde 90 azaldı

31.12.2018 - İSTANBUL

Kasım ayında ihracat yüzde 9,4 artış gösterirken, ithalat yüzde 21,3 azaldı. Dış ticaret açığı yüzde 89,8 oranında düşüş yaşadı. ... Devamı

Bursa, dış ticaret odaklı büyüyecek

26.12.2018 - BURSA

Bu yıl düzenlenen organizasyonlarla 7 bin yabancı iş insanı Bursa'da ağırlandı.... Devamı

Otomotiv ihracatı hedefi aştı

03.12.2018 - BURSA

Kasım ayında yüzde 5'lik artış ile 2 milyar 769 milyon dolar ihracat gerçekleştiren otomotiv sektörü, bugüne kadarki en yüksek kasım ayı ihracatına ulaştı. ... Devamı

İhracatta miktar arttı, değer düştü

09.11.2018 - İSTANBUL

Eylül ayında ihracat birim değer endeksi yüzde 2,3 azalırken, miktar endeksi yüzde 25,2 arttı.... Devamı