ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

BT Isı Sistemleri Başarı Hikayesi

BT Isı Sistemleri Isı Endüstrisi

BT, 1991 yılında kurulan BT ISI SİSTEMLERİ ile yola çıkmış ve 1974'ten bugüne ısı sektöründe yer alan tecrübeli personeli ile hızla gelişimini sürdürerek, günümüzde anahtar teslimi ısı santralleri kuran bir grup şirket olmuştur... Devamı

Tesco Kipa, extra mağazasını tanıttı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

11.10.2010 Pazartesi - İZMİR

'Extra' formatı Türkiye'de ilk defa Balçova mağazasında uygulanıyor.

 

Tesco Kipa'nın İzmir Balçova mağazasında yapılan yeni yatırımla hizmete alınan "Extra" konseptli mağazası tanıtıldı.

Tanıtım toplantısında konuşan Tesco Kipa Üst Düzey Yöneticisi Paul Ritchie, küresel ekonomik krizde Türkiye'deki mağazaların Avrupa'dakilerden daha az etkilendiğini, Türkiye'de kriz koşullarına rağmen 2 yıldır yatırım yapmayı sürdürdüklerini dile getirdi.

İzmir ve Ege Bölgesi'nde yatırımlarına devam edeceklerini ifade eden Ritchie, sektördeki pazar paylarının yüzde 1,5'e ulaştığını, yeni yatırımların tamamlanmasıyla bu payın hızla artmasını beklediklerini söyledi.

Bu yılın ilk yarısında Türkiye'nin değişik bölgelerinde toplam 8 yeni mağaza açtıklarını ifade eden Paul Ritchie, "Bir yandan işimizi geliştirirken, diğer yandan istihdam sağlıyoruz. Bu yılki hedefimiz 2 bin kişiye istihdam sağlamaktı. Şimdiden hedefi aşarak 2 bin 300 kişiyi istihdam ettik" dedi.

Ritchie, Türkiye'de ilk defa Balçova mağazasında uyguladıkları "Extra" formatını daha önce Orta Avrupa'da denendiğini, müşterilerden gelen olumlu tepkiler üzerine yaygınlaştırma kararı aldıklarını söyledi.

35 bin çeşit ürün

Operasyon Direktörü Tony Hoggett ise uyguladıkları yeni konsept hakkında bilgi verdi.

Müşterilerinin mağazada her şeyi bulmalarını amaçladıklarını anlatan Hoggett, 5 bin 500 yeni ürünü sunmak için mağazayı bin metrekare büyüttüklerini, toplamda 35 bin ürün çeşidine ulaştıklarını kaydetti.

Hoggett, mağazada özellikle tekstil, elektronik, oyuncak, bebek ürünleri gibi gıda dışı ürünlerde çeşitliliğin artırıldığını belirterek, "Extra konspetini İzmir'de deniyoruz. Daha sonra diğer illerdeki mağazalara da yayacağız. Bu konsept kapsamında daha uygun fiyatlar sunmayı planlıyoruz. Hiparmarket müşterisinin tekstil alışverişini de mağaza içinde yapabilmesini amaçlıyoruz" dedi.

 

Önceki Haber Sonraki Haber

FİRMA HABERLERİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Kalıpçılar, ithalatın teşvik edilmesine karşı acil önlem istiyor

09.10.2019 - İSTANBUL

Kalite sorunlarına rağmen düşük maliyet nedeniyle kalıp ithal edilmesinin stratejik bir sektör olan kalıpçılık sektörüne darbe vurduğunu söyleyen UKUB Başkanı Şamil Özoğul, yerli üreticinin desteklenmesini istedi.... Devamı

TSKB'den ilk çeyrekte 185 milyon lira net kâr

02.05.2019 - İSTANBUL

TSKB Genel Müdürü Suat İnce, "Proaktif bir yaklaşımla oluşturduğumuz politikalarımız sayesinde yılın ilk çeyreğinde sağlıklı sonuçlar elde ettik" dedi.... Devamı

İzmirli turizmciler ödüllendirildi

22.04.2019 - İZMİR

İzmir İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nün 11. İzmir Turizm Ödülleri, 43. Turizm Haftası kapsamında düzenlenen törenle verildi.... Devamı

Mekem Robot, dünya devlerine otomasyon tedarikçisi oluyor

08.10.2018 - KONYA

Mekem Robot, dünyaca ünlü Alman markası Homag ile işbirliği protokolü imzaladı.... Devamı

Akçalı, Avrupa'da fabrika açıyor

04.10.2018 - İSTANBUL

Akçalı Şirketler Grubu CEO'su M. Akın Akçalı, "Avrupa'da kuracağımız üretim tesisi 2019'da üretime başlayacak" dedi. ... Devamı