ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Yardımcı Beton Başarı Hikayesi

Yardımcı Beton San. Tic. Paz. A.Ş.

1992'de, Konya 2. O.S.B'deki ilk hazır beton tesisini kurarak Konya’da belli bir boşluğu dolduran Yardımcı Beton, çalışmalarıyla iyi hizmet ve güveni arayan Konyalı sanayicinin önünü açmıştır. Yardımcı Beton, Konya 2. O.S.B'de 51.600 m² alan üzerinde kurulu tesisinde faaliyetlerine devam ederken, 2007 yılında Selçuklu Konya'daki 6.000 m² alan üzerinde ikinci tesisinde de üretime başlamıştır. Devamı

Seramik Sektörü Eskişehir'de Buluşuyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

30.06.2010 Çarşamba - ESKİŞEHİR

Toplantıda, sektörün dünyada ve Türkiye'deki durumu ile geleceği konuşulacak ve stratejik yol haritası ortaya hazırlanacak

Seramik sektörü, Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün'ün başkanlığında Eskişehir'de bir araya gelecek.

Sanayi ve Ticaret Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin Sanayi Stratejisi çerçevesinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından tüm ilgili kesimlerin katkılarıyla hazırlanan "Seramik Sanayi Strateji Belgesi ve Eylem Planı", 1 Temmuz 2010 Perşembe günü Eskişehir Anemon Otel'de düzenlenecek olan forumda, kamunun ve özel sektörün tüm temsilcilerinin katılımıyla nihai şeklini alacak.

Söz konusu toplantıda, sektörün dünyada ve Türkiye'deki durumu ile geleceği konuşulacak ve sektör için stratejik yol haritası ortaya konulacak.

Toplantının açılış bölümünde Bakan Ergün'ün yanı sıra, Türkiye Seramik Federasyonu Başkanı Zeynep Bodur, Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, Kütahya Sanayi Odası Başkanı Nafi Güral, Eskişehir Sanayi Odası Başkanı Savaş Özaydemir ve Eskişehir Bilecik Kütahya Seramik İş Kümesi Başkanı Zeki Şafak Ozan konuşma yapacak. Öğleden sonraki bölümde ise iki ana başlık altında sektör strateji belgesi tartışılarak, Ekonomi Koordinasyon Kuruluna sunulacak hale getirilecek.

Belgede Türk seramik sektörü değerlendirilerek, incelemeler doğrultusunda sektörün iyileştirme noktaları ve stratejik yaklaşımları belirlendi ve eylem planı oluşturuldu. Çalışma, seramik sektörünün sürdürülebilir büyümesi ve rekabet edilebilirliğinin korunması için önündeki engellerin belirlenmesine odaklı olarak yürütülüp, Türkiye Seramik Sanayi stratejisinin uzun dönemli vizyonu; "Türk Seramik Sanayinin İmajını Yükselterek Küresel Pazar Payını Artırmak" olarak belirlendi.

Bu vizyonu yakalayabilmek için "İç pazarda sağlıklı büyümenin sağlanması ve Türk Seramik sektörünün rekabet gücünün artırılması" genel amacı doğrultusunda "Kalite ve verimliliğin artırılması ile İç ve Dış pazarda ticaret ve rekabet şartlarının iyileştirilmesi" şeklinde stratejik hedefler tespit edildi. Bu hedeflere ulaşmak için ise 2011–2013 yılları arasında atılacak adımlar 19 ayrı eylem olarak tespit edildi.

Seramik Sanayi Buluşmasında tüm bu eylemler tek tek ele alınıp tartışılarak, nihai hale getirilecek.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yerli fasulye ve barbunyada deneme ekimi yapıldı

22.05.2019 - NİĞDE

Niğde'de yürütülen ıslah çalışmaları kapsamında, hastalıklara dayanıklı yerli kuru fasulye ve barbunyada deneme ekimi gerçekleştirildi. ... Devamı

Çin Ürünleri Fuarı yarın İstanbul Fuar Merkezi'nde başlıyor

22.05.2019 - İSTANBUL

Çin Ürünleri Fuarı Sinerji Uluslararası Fuarcılık organizasyonunda İstanbul Fuar Merkezi'nde kapılarını açıyor.... Devamı

Tüketici güveni mayısta azaldı

21.05.2019 - ANKARA

Tüketici güven endeksi, mayısta geçen aya göre yüzde 13 azalış kaydetti.... Devamı

Makineciler stratejik sektör olarak yeni pakette yer almak istiyor

21.05.2019 - İSTANBUL

Bakan Albayrak'a çağrıda bulunan MİB Başkanı Emre Gencer, "Önümüzdeki dönem konseptin adı, Türk markaları olmalıdır ve Türk markaları desteklenmelidir" dedi. ... Devamı

Ramazan'da en yüksek fiyat artışı limonda oldu

20.05.2019 - ANKARA

TZOB Genel Başkanı Bayraktar, "Ramazanın başından bugüne hem market hem de üreticide en yüksek fiyat artış oranı limonda görülürken, fiyatı en fazla düşen ürün üreticide domates, markette kuru soğan oldu" dedi. ... Devamı