ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

DRC Kauçuk Başarı Hikayesi

DRC Kauçuk San. Tic. A.Ş.

Bugün itibarıyla 7.000 m²'lik alanda üretim ve idari faaliyetlerini, lastik fabrikalarından sonra Türkiye'nin en büyük ve donanımlı hamur karışım merkezi olarak sürdüren, 2003 yılında ISO 9001/2000 kalite sertifikasını alan DRC Kauçuk, ağırlıklı olarak lastik firmalarına olmak üzere, fason kauçuk hamuru üretmektedir.Devamı

Satranca Destek İş Bankası'na Ödül Getirdi

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

23.05.2009 Cumartesi - İSTANBUL

İletişim projelerine yönelik olarak düzenlenen Avrupa SABRE Ödüllerinde, İş Bankası'nın satranç sporuna verdiği destek "Avrupa'nın en iyisi" seçildi.
İletişim projelerine yönelik olarak düzenlenen Avrupa SABRE Ödüllerinde, İş Bankası'nın satranç sporuna verdiği destek "Avrupa'nın en iyisi" seçildi.
Türkiye İş Bankası'ndan yapılan açıklamada, bankanın Türkiye Satranç Federasyonu'na verdiği desteğin, dünyanın iletişim alanındaki en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa SABRE Ödüllerinde (European SABRE Awards) "sponsorluk" kategorisinde "Avrupa'nın en iyisi" seçildiği duyuruldu.

İletişim sektörünün en saygın dergilerinden Holmes Report'un ABD merkezli yayıncısı Holmes Group tarafından Amerika'da on yılı aşkın süredir dağıtılan SABRE Ödüllerinin, bir yıl içinde iletişim alanında ses getirmiş çalışmalara verildiği belirtilen açıklamada, 2005 yılından bu yana Avrupa'da da düzenlenen yarışmada bu yıl ödül kazanan projelerin, İsveç'in başkenti Stockholm'de gerçekleşen ödül töreni ile duyurulduğu kaydedildi.

Farklı sektör, bölge ve iş alanı kategorilerinde uygulanan iletişim projelerine verilen Avrupa SABRE Ödüllerinde yirminin üzerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika ülkesinden gelen binden fazla projenin yarıştığına dikkat çekilen açıklamada, farklı ülkelerdeki iletişim uzmanlarının yer aldığı jürinin, projeleri, yaratıcılık, işlevsellik gibi kriterler üzerinden değerlendirdiği vurgulandı.

İş Bankası'nın, sosyal sorumluluk projelerinde eğitim alanına özel bir önem verdiği kaydedilen açıklamada, satrancın, çocukların zihinsel ve kişilik gelişimlerine önemli katkılar yapan, onları zarar verici alışkanlıklardan koruyan eğitsel bir araç olması nedeniyle bankanın, Aralık 2005'te Türkiye Satranç Federasyonu'nun (TSF) ana sponsorluğunu üstlendiği, bu destekle birlikte üç yıllık sürede satranç sporunun yaygınlaştırılmasında önemli aşamalar kaydedildiği hatırlatıldı.
Açıklamada verilen bilgiye göre, Türkiye genelinde, satrancı seçmeli ders olarak alan öğrenci sayısı 100 binden 1 milyon 700 bine, okullarda açılan satranç sınıflarının sayısı ise 1.200’e ulaştı.
Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Güven, hizmette arttı, perakende ve inşaatta geriledi

24.04.2019 - ANKARA

Nisan ayında hizmet sektörü güveni yüzde 1,9 artarken; perakende ticaret ve inşaatta güven sırasıyla yüzde 0,1 ve yüzde 0,3 geriledi.... Devamı

Reel kesim güveni Nisan'da arttı

24.04.2019 - ANKARA

Nisan ayında reel kesim güveni 3,4 puan artarak 105,5 oldu.... Devamı

Geleceğin ihracatçıları EVTEKS'i açtı

24.04.2019 - İSTANBUL

İstanbul Uluslararası Ev Tekstili Fuarı 120 ülkeden 50 bini yabancı 120 bin alıcının katılımı ile başladı. ... Devamı

Tüketici güveni Nisan'da arttı

22.04.2019 - ANKARA

Tüketici güveni Nisan ayında yüzde 6.9 arttı ve 63.5 değerini aldı.... Devamı

ÇAYKUR, tanıtım için 81 ilde çay tadım satış mağazası kuracak

19.04.2019 - RİZE

ÇAYKUR, tanıtım, bilinirlik ve satışların artırılması için 81 ilde çay tadım ve satış mağazası kuracak.... Devamı