ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Doğuş Elektrik Başarı Hikayesi

Doğuş Elektrik İnş. Taah. San. Tic. A.Ş.

Gaziantep`te, elektrik ve tesisat malzemeleri alanında faaliyet gösteren Doğuş Elektrik, teknolojik gelişmeleri sektörüne uygulayarak müşterilerine sunduğu çözümlerle hergün daha da büyüyor...Devamı

Sağlıkta 'Yeni Randevu Dönemi'

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

19.08.2009 Çarşamba - ANKARA

Sağlık Bakanlığı ve Türk Telekom işbirliğiyle, istenilen hastane ve hekimden telefonla randevu alınmasını sağlayacak "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulaması, Erzurum ve Kayseri'de başlayacak.

Sağlık Bakanlığı ile Türk Telekomünikasyon AŞ arasında, sağlık hizmetlerinden teknoloji altyapısını geliştirmeye yönelik bir dizi hizmeti içeren işbirliği kapsamında "Merkezi Hastane Randevu Sistemi" protokolü imzalandı.

Sağlık Bakanı Akdağ, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'ndeki imza töreninde yaptığı konuşmada, protokol kapsamında Türk Telekom tarafından herhangi bir bedel talep edilmeden çağrı merkezi kurulacağını belirtti.

Türkiye'de çağrı merkezi bulunan yüzlerce hastane olduğunu, ancak bu merkezlerin sadece ilgili hastane tarafından kullanıldığını anlatan Akdağ, bir ildeki hastane aracılığıyla diğer ilin hastanesinden randevu alınamadığına dikkati çekti.

Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulaması başlayacak sistemle hastanelerin tümünden randevu alınabilmesine imkan verileceğini ifade eden Akdağ, protokol gereği çağrı merkezlerinde özel eğitim almış personelin istihdam edileceğini, bu sayede telefon başında uzun süre geçirilmeyeceğini söyledi.

Bakan Akdağ, çağrı merkezinde talepte bulunulan hastanede yoğunluk varsa farklı hastanelere yönlendirme yapılacağını, hekim seçme imkanı sunulacağını, rehberlik ve bilgilendirme hizmetlerinin verileceğini anlattı.

Doany: Zaman kaybı azalacak, memnuniyet artacak

Konuşmasını Türkçe yapan Türk Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Paul Doany, "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulamasına katkı sağlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Projenin doktorları ve hastaları en etkili şekilde buluşturacağını belirten Doany, sistemin hasta ve doktor için zaman kaybını azaltacağını ve hasta memnuniyetini artıracağını söyledi.

Projeye destek verenlere teşekkür eden Doany, "Bu proje Türk Telekom'un sağlık alanında yapacaklarının sadece ilk adımı. Sağlık hizmetlerinde kaliteyi artıracak yenilikçi çözümleri en kısa zamanda sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İşsizlik rakamları açıklandı

15.01.2019 - İSTANBUL

İşsizlik oranı 2018 yılı Ekim ayında yüzde 11,6'ya yükseldi. Bir önceki dönemde yüzde 11,4 seviyesindeydi.... Devamı

Tire Süt Kooperatifi, bölgede süt üretimini yüzde 446 artırdı

15.01.2019 - İZMİR

Tarımda bir kalkınma modeli ortaya koyan Tire Süt Kooperatifi, yürüttüğü projelerle Ege Bölgesi'nde süt üretiminin yüzde 446 artmasına büyük katkı sağladı.... Devamı

Türk tekstilinin "Genetik Kodu" Heimtextil fuarında ilgi gördü

15.01.2019 - BURSA

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği, Frunkfurt'ta Türk kültür değerlerini, ezgilerini, özel lezzetlerini tanıttı.... Devamı

Çiftçilerin yüzde 65'i tarımsal danışmanlık hizmeti alamıyor

15.01.2019 - İZMİR

Son yıllarda tarım konusunda yayın yapan basılı ve sözel yayınlar,tematik televizyon kanalları, teknoloji şirketleri bu bilgi ihtiyacını kısmen karşılasa da çiftçiler tarımsal bilgi ve danışmanlık hizmetlerinden yeterince yararlanamıyor.... Devamı

EİB'li gıdacılar Turquality Projesi'nin meyvelerini topluyor

14.01.2019 - İZMİR

"Türk Gıda Ürünlerinin Japonya ve Güney Kore Pazarlarında Tanıtılmasına Yönelik Turquality Projesi" Uzakdoğu ülkelere ihracatı yüzde 36'lık artışla 115 milyon dolardan, 156 milyon dolara taşıdı. ... Devamı