ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Solimpeks Enerji Başarı Hikayesi

Solimpeks Enerji Gıda Turizm San. Tic. A.Ş.

Solimpeks, güneş enerjisi sektöründeki 30 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimini günümüz teknolojisiyle birleştirerek, Dünya standartlarında güneş enerjisi sistemleri üretmeyi başarmıştır...Devamı

Perakende cirosu ilk çeyrekte yüzde 24 arttı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

29.05.2019 Çarşamba - İSTANBUL

TAMPF ile Nielsen tarafından hazırlanan TAMPF-Nielsen Perakende Endeksi Mart 2019 verilerine göre, yılın ilk çeyreğinde perakende sektörünün enflasyondan arındırılmamış toplam cirosu yüzde 24 arttı.

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) ile Nielsen tarafından hazırlanan TAMPF-Nielsen Perakende Endeksi Mart 2019 verilerine göre, yılın ilk çeyreğinde perakende sektörünün enflasyondan arındırılmamış toplam cirosu yüzde 24 arttı.


TAMPF'den yapılan açıklamaya göre, TAMPF-Nielsen Perakende Endeksi Mart 2019 verileri açıklandı. 


Buna göre, perakende sektörünün yılın ilk çeyreğinde enflasyondan arındırılmamış toplam cirosu yüzde 24 arttı.


Yılın ilk 3 ayında 2018'in aynı dönemine göre sektörün metrekare başına ciro değişiminde yüzde 19 artış gerçekleşti.


Perakende sektöründe satış alanının metrekare değişiminde de yüzde 4 artış kaydedildi.


"Gıda büyümesi gıda enflasyonun altında realize oldu"



Açıklamada görüşlerine yer verilen TAMPF Yönetim Kurulu Başkanı Alp Önder Özpamukçu, şunları kaydetti: 



"Büyümenin yüzde 4'lük kısmı yeni mağaza açılışlarından gelirken, yüzde 19'luk kısmı metrekare başına ciro büyümesine işaret ediyor. Büyüme, enflasyona yakın gerçekleşmiş görünmekle beraber gıda dışı büyüme, mağaza açılışları düşüldükten sonra enflasyonun bir parça altında kaldı. Gıda büyümesi ise gıda enflasyonunun altında realize oldu. TÜİK perakende endeksi ile mukayese ettiğimizde modern perakendenin sektörde büyümeye bu çeyrekte de liderlik ettiğini görüyoruz. İkinci ve üçüncü çeyrek sonuçlarının ekonomik aktivite açısından çok daha belirleyici olacağını, Tüketici Güven Endeksi gelişiminin bu sonuçlara etki edeceğini öngörüyoruz." 

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

TURFOOD 3. Gıda Fuarı 2-4 Nisan'da Bursa'da

18.02.2020 - BURSA

Network Fuarcılık, 2020 yılının ilk fuarını, 2-4 Nisan tarihleri arasında TURFOOD 3. Gıda Fuarı'yla gerçekleştirecek.... Devamı

Sektörlerde 'salgın' revizyonu

18.02.2020 - İSTANBUL

Koronavirüs salgını sonrası Çin'de üretim sekteye uğrarken, Türk firmalar ise boşluğu doldurmak için harekete geçti. Rotanın Uzak Doğu'dan Türkiye'ye çevrilmesiyle tekstilden gıdaya birçok sektör talep artışını karşılamaya çalışıyor.... Devamı

Kıvanç: Tekstil ve konfeksiyon sektörü istihdam deposu

18.02.2020 - ADANA

Adana Sanayi Odası Başkanı Kıvanç "Tekstil ve konfeksiyon sektörü 2019 yılını 1 milyon 2 bin 690 istihdama ulaşarak yüzde 46 artış gerçekleştirdi. 10 yılda toplam 313 bin 136 ilave istihdam sağladı." dedi.... Devamı

"Esnafın, zincir marketle rekabeti için özel bir model geliştiriyoruz"

17.02.2020 - ANKARA

Esnaf, Sanatkârlar ve Kooperatifçilik Genel Müdürü Erkan, "Esnafın zincir marketle rekabet edebilmesi için özel bir model üzerine çalışıyoruz" dedi. ... Devamı

Perakendeciler, sürdürülebilir gelecek için çözüm arıyor

17.02.2020 - ANTALYA

Türkiye Perakendeciler Federasyonu, yerel perakendecilerin yaşadığı ortak sorunlara ortak çözümler geliştirebilmek amacıyla konferans düzenledi.... Devamı