ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Metalurji Grubu Başarı Hikayesi

Metalurji Grubu

1992 yılında Ankara'lı sanayicilere hizmet vermek amacıyla kurulan, 24 saatlik çalışma sistemi ile yıllık 4.000 ton ısıl işlem kapasitesi bulunan, Metalurji Grubu; proses takibinde zaman-sıcaklık diyagramı, zengin laboratuvar ekipmanlarıyla sadece Ankara'da değil ülke çapında müşteri potansiyeline sahip olmuştur.Devamı

Narenciyede hedef tüm dünya

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

28.10.2016 Cuma - İSTANBUL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, amaçlarının Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesi olduğunu söyledi.

 

Narenciye üretiminde dünya onuncusu, ihracatında dünya beşincisi olan Türkiye, tüm dünyaya narenciye satmak için harekete geçti. Geçen yıl 3.8 milyon ton narenciye üretimi gerçekleştiren Türkiye, bu üretimin 1.5 milyon tonunu yurtdışına sattı ve 842 milyon dolarlık gelir elde etti. Yurtdışında en büyük pazar 300 milyon dolara yaklaşan hacimle Rusya, en fazla tercih edilen narenciye ise mandalina oldu. Özellikle son birkaç yıldır Rusya pazarında ciddi bir pazarlama stratejisi izleyen Narenciye Tanıtım Grubu (NTG), uluslararası medya kuruluşu Global Connection'ın (GC) yayınları ile bu pazardaki bilinirliğini ciddi oranda artırdı. İhraç edilen narenciyelerin bozulmadan ve lezzetlerini kaybetmeden birçok ülkeye ulaştırıldığını belirten NTG Başkanı Ali Kavak, yabancıların Türk narenciyesinin tadını sevdiğini kaydederek, "En büyük pazarımız Rusya. Rusya'da bu kadar öne çıkmamızı kuşkusuz yaptığımız tanıtım çalışmalarına borçluyuz. Bunun yanında tanıtımlarımız Suudi Arabistan, Polonya, Kazakistan, BAE ve Romanya özelinde de çok etkin bir şekilde devam ediyor. Kuşkusuz bu ülkeler bizim için çok değerli ortaklarımız ve olmaya da devam edecekler, ama önümüzdeki dönemde Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesini sağlamayı amaçlıyoruz. Yani hem ihracat hem de partner hedefimizi bütün dünya olarak görüyoruz" dedi.

"Bir yere bir kere değil, her yere her zaman mal satmak istiyoruz"

"Önemli olan bir yere bir kere mal satmak değil, her yere her zaman mal satmak. Bu nedenle kalitemizden hiçbir zaman taviz vermeden her yere mal satmak için var gücümüzle çalışıyoruz" diyen Kavak şunları söyledi: "Her yıl olduğu gibi bu yıl da dünya standartlarında üretim yapma prensibimizi devam ettiriyoruz. Gelişmelerimize sürekli yenilerini eklemek için çaba harcıyoruz. Özellikle geçtiğimiz 25 yıl içinde Türkiye'deki narenciye tarımı önemli gelişmeler gösterdi. Ulaşımdaki gelişmelerin yanısıra; paketleme, konserveleme ve toplama tesisleri ile soğuk hava depolarındaki teknolojik ilerlemelerle, tüketicilere maksimum kaliteyi sağlamak önceliğimiz."

GC, 18 ülkenin en büyük medya grupları ile ortak

Tanıtımlarında direkt hedef kitleye hitap eden Global Connection, Narenciye Tanıtım Grubu için hazırladığı yayınlarda, Türk narenciyesinin sağlık, lezzet, zayıflama ve zihin açma gibi özelliklerine vurgu yapıyor. Ayrıca hem Türk hem de yabancı şeflerin, Türk narenciyesi hakkındaki düşüncelerini içeren köşe yazılarını yayınlarında kullandıklarını belirten GC Genel Koordinatörü Onur Tayşu da "GC olarak bu sayede yayın yaptığımız ülkelerdeki hedef kitlelerin doğru kaynaklardan bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz" dedi. Tayşu, uluslararası medya kuruluşu GC'nin, 18 ülkenin önde gelen medya kuruluşları ile ortak yayınlara imza attığını belirterek sözlerini tamamladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Sakarya'dan 156 ülkeye, 2.6 milyar dolarlık ihracat

11.07.2019 - SAKARYA

Türkiye'nin otomotiv ihracatında lokomotif şehirleri arasında yer alan Sakarya, yılın ilk yarısında 156 ülkeye 2 milyar 639 milyon 286 bin dolarlık dış satım gerçekleştirdi. ... Devamı

İhracat birim değer endeksi, mayısta yüzde 5,4 azaldı

10.07.2019 - ANKARA

İhracat birim değer endeksi, mayısta yıllık bazda yüzde 5,4, ithalat birim değer endeksi yüzde 3,9 geriledi.... Devamı

Türkiye makine üreticileri Rusya'da tanıtım atağında

09.07.2019 - Yurtdışı

Sanayi ve Ticaret Bakanı Mustafa Varank, "İki ülke birbirinin rakibi değil tamamlayıcısı durumunda. Tek başımıza başaramayacağımız çok şeyi birlikte çalışarak başarabileceğimizi görüyoruz." dedi.... Devamı

Otomotiv ihracatı haziranda 2,2 milyar dolar

08.07.2019 - BURSA

OİB verilerine göre haziranda otomotiv ihracatı yüzde 14 düşüşle 2,2 milyar dolar oldu. Haziranda tüm ana ürün gruplarında düşüş yaşanırken, Fransa yüzde 45 artış oranıyla en fazla ihracat yapılan ülke konumuna yükseldi.... Devamı

Üçüncü çeyrek ihracat beklentisi düştü

08.07.2019 - ANKARA

Ticaret Bakanlığı İhracat Beklenti Endeksi, yılın üçüncü çeyreğinde bir önceki çeyreğe göre 2,6 puan azalarak 123,3 seviyesinde gerçekleşti. İthalat Beklenti Endeksi ise 0,6 puan yükselerek 98,1 oldu.... Devamı