ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Hüma Hastanesi Başarı Hikayesi

Hüma Sağlık Hizmetleri Ltd. Şti.

2004 yılının Mart ayında Kayseri’nin ilk Kadın Sağlığı Merkezi olarak kurulan Hüma Hastanesi, 2006 yılının Şubat ayında Anadolu’nun ilk Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi olarak hizmet vermeye başlamıştır...Devamı

Narenciye ihracatçıları 5 ülkeye çıkarma yaptı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.01.2017 Salı - İSTANBUL

Narenciye Tanıtım Grubu son bir ayda Rusya, Polonya, BAE, Romanya ve Kazakistan'da sektörü tanıttı. Sırada Suudi Arabistan ve ikinci Rusya ziyareti var.


Tanıtım gruplarının kapatılma ya da birleştirilmesinin tartışıldığı ortamda Narenciye Tanıtım Grubu (NTG), yurtdışı tanıtım atağını hız kesmeden sürdürüyor. Uluslararası medya kuruluşu Global Connection (GC) ile birlikte yürütülen tanıtım çalışmaları kapsamında son bir ayda Rusya, Polonya, BAE, Romanya ve Kazakistan olmak üzere 5 ülkeye çıkarma yapıldı.

"İhracatı artıracak potansiyelimiz var"

NTG Başkanı Ali Kavak, söz konusu 5 ülkede düzenlenen tanıtım çalışmalarını değerlendirdi. Bu ülkelerle ticaret hacminin çok yüksek noktalara taşınması için yeterli potansiyelin olduğuna dikkat çeken Kavak, sürdürülen tanıtım faaliyetlerinin sonuçlarını da çok hızlı görmeye başladıklarını kaydetti. Narenciye ihracatının yükselen bir trend yakaladığına vurgu yapan Kavak, arkalarına aldıkları bu rüzgarı doğru değerlendirmek adına hızla diğer ülkelerde de tanıtıma ağırlık vereceklerini söyledi. Bu amaçla bu yılın ilk aylarında Suudi Arabistan'ın Cidde kentine ve en büyük pazarları olan Moskova'ya yine tanıtım amaçlı ziyaretler gerçekleştireceklerini söyledi.

Türkiye yaş meyve-sebze üretiminde dünya 5'incisi

NTG Başkanı Ali Kavak'ın verdiği bilgiye göre, Türkiye; dünya yaş meyve sebze üretiminden aldığı yüzde 2,4 pay ile 5'inci sırada bulunuyor. Türkiye narenciye üretiminde ise yüzde 2,7 pay ile 9'uncu sırada. Yaklaşık bir milyar dolarlık ihracata imza atan Türk narenciye sektörü, ürün çeşitliliği açısından da zenginlik gösteriyor. Türkiye'nin toplam narenciye ihracatının % 36'sını mandalina, % 35'ini limon, yüzde 20'sini portakal, %9'unu da greyfurt oluşturuyor."

Türk ihracatçıları ve üreticileri olarak, tanıtımın yanı sıra; üretim metotlarımızı ve teknolojilerimizi insan ve çevre sağlığı odaklı yaparak, ürün kalitesini artırarak büyümeyi hedefledik" diyen Kavak, sözlerini şöyle sürdürdü: "Sağlığa ve teknolojiye yaptığımız yatırımların karşılığını almaya başladığımızı, ürünlerimizin beğeniyle tüketildiğini görmekten mutluyuz. Son 15 yıl içerisinde Türkiye'de tarımın yeniden yapılandırılması noktasında bir devrim yaşandı ve biz bu konudaki duyarlılığımızı her zaman sürdüreceğiz."

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Otomotiv ihracatı hedefi aştı

03.12.2018 - BURSA

Kasım ayında yüzde 5'lik artış ile 2 milyar 769 milyon dolar ihracat gerçekleştiren otomotiv sektörü, bugüne kadarki en yüksek kasım ayı ihracatına ulaştı. ... Devamı

İhracatta miktar arttı, değer düştü

09.11.2018 - İSTANBUL

Eylül ayında ihracat birim değer endeksi yüzde 2,3 azalırken, miktar endeksi yüzde 25,2 arttı.... Devamı

İhracatta Cumhuriyet tarihi rekoru kırıldı

01.11.2018 - İSTANBUL

Ekim ayı ihracatı 15,73 milyar dolar ile Cumhuriyet tarihi rekorunu kırdı.... Devamı

Dış ticaret açığı eylülde 1.87 milyar dolar oldu

31.10.2018 - İSTANBUL

Eylül ayında dış ticaret açığı yüzde 77,1 azalarak 1 milyar 869 milyon dolara geriledi.... Devamı

Türkiye 153 ülkeye makarna ihraç ediyor

30.10.2018 - İZMİR

Dünya sofralarının makarnası Türkiye'den gidiyor. Türkiye, 2018 yılının Ocak - Eylül döneminde 153 ülkeye 409 milyon dolarlık makarna ihraç etti.... Devamı