ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Atiker Metal Başarı Hikayesi

Atiker Metal İth. İhr. ve İmalat San. Tic. A.Ş.

Temiz ve güçlü bir ticaret mazisine sahip olan Atiker A.Ş, yılların üretim tecrübesiyle sürekli yeniliği ve güçlenmeyi hedeflemektedir. 42.000 m²’lik kapalı ve açık alan üretim tesisleri ve 500'e yakın çalışanı ile teknolojiyi ve yenilikleri yakından takip eden firma, sadece şirketleşme ve makine parkı artırımıyla kalmayıp, entegre tesisleşmeyi de ön plana taşımaktadır... Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Pazarı Büyüyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.08.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Geride bıraktığımız 2008 yılında CRM pazarı, dünya çapında yüzde 12.5 büyüme gösterdi.

Dünyada CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) pazarının 2008 yılında yüzde 12,5 büyüdü.

İşletme ve yazılım danışmanlığı şirketi Inspark Intelligent Business Solutions'tan yapılan yazılı açıklamada, bir taraftan şirketlerin satış arttırma ve müşterilerini ellerinde tutabilme çabası, diğer taraftan da web tabanlı CRM uygulamalarının yaygınlaşmasının CRM pazarını büyütmeye devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, bilgi işlem teknolojileri alanında faaliyet gösteren araştırma şirketi Gartner'ın "Dataquest Insight: CRM Software Market Share Analysis, Worldwide 2008" raporuna göre, 2008 yılında dünya çapındaki CRM harcamalarının bir önceki yıla göre yüzde 12,5 artış göstererek 9,6 milyar dolara ulaştığı, toplam harcamalar içinde web tabanlı CRM çözümlerinin payının ise 2007'ye göre yüzde 15'in üzerinde bir artış göstererek yüzde 20 olarak gerçekleştiği kaydedildi.

Web tabanlı CRM uygulamaları alanında faaliyet gösteren Salesforce.com'un Türkiye'deki tek yetkili ve sertifikalı iş ortağı Inspark Akıllı İş Çözümleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Serdar Susuz, Gartner'ın araştırma sonuçlarını doğal karşıladığını, şirketlerin üzerindeki satış baskısının her geçen gün daha da arttığını, bu nedenle satış ve müşteri ilişkileri sürecinin çok sıkı takip edilmesi ve doğru yönetilmesi gerektiğini ifade etti.

Yakın zamana kadar bu ihtiyacı excel ve benzeri programlarla yönetmeye çalışan şirketlerin artık bunun yetersiz olduğunun farkına vararak CRM uygulamaları kullanmaya başladığına dikkat çeken Susuz, özellikle web tabanlı CRM uygulamalarının düşük maliyetleri ve kullanım kolaylıklarının şirketlerin CRM sistemlerini kullanmaya başlamalarında çok etkili olduğunu vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Ekimde toplam ciro yüzde 26 arttı

17.12.2018 - İSTANBUL

Sanayi, inşaat, ticaret ve hizmet sektörleri toplamında takvim etkilerinden arındırılmış ciro endeksi ekim ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 26 arttı.... Devamı

Sanayi üretimi ekimde daraldı

17.12.2018 - İSTANBUL

Sanayi üretimi ekimde bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 5,7 azaldı.... Devamı

İşsizlik oranı eylülde son 1,5 yılın en yüksek seviyesine çıktı

17.12.2018 - İSTANBUL

İşsizlik oranı eylülde geçen yılın aynı ayına göre 0,8 puan artarak yüzde 11,4 oldu. İşsiz sayısı 330 bin kişi artışla 3 milyon 749 bin kişiye ulaştı. ... Devamı

Dünya pamuk tüketimi 27.5 milyon tona koşuyor

17.12.2018 - İZMİR

Uluslararası Pamuk İstişare Komitesi'nin 77. Genel Kurul Toplantısı'nda 2018/19 sezonunda, dünya pamuk tüketiminin 27.5 milyon tona ulaşacağı ifade edildi. ... Devamı

Türk su ürünleri ve hayvansal mamulleri Ortadoğu sofralarını süsleyecek

14.12.2018 - İZMİR

İhracatta 2023 hedeflerine en yakın sektör konumunda olan Türk su ürünleri ve hayvansal mamuller sektörü, Ortadoğu pazarını radarına aldı. Ortadoğu sofralarını Türk su ürünleri ve hayvansal mamulleri süsleyecek. ... Devamı