ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Turasan Şarap Başarı Hikayesi

Turasan Bağcılık ve Şarapçılık Tur. Tic. A.Ş.

Hasan Turasan’ın şaraba duyduğu aşk, Turasan Şarapçılık’a doğa ve tarihin dünyadaki en güzel buluşma yeri olan Kapadokya’da hayat verdi. Turasan Şarapçılık; üretimde bilgi, özen, teknoloji ve sürekli kalite anlayışı çerçevesinde bütün ürünlerinin kalitesini daha ilk üretim aşamasındayken belirliyor. Bu amaçla; üzümü taşıyan dallardan, şarapları sarmalayan etiket ve şişelere dek, bütün ürün yelpazesini kalite standartlarını korumak adına yoğun bir dikkatle takip ediyor... Devamı

Mücevher ihracatı yüzde 94 arttı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

06.02.2019 Çarşamba - İSTANBUL

Mücevher ihracatı geçen yılın aynı ayına göre yüzde 94 arttı.


Mücevher İhracatçıları Birliği, mücevher ihracatının geçen yılın aynı ayına göre yüzde 94 arttığını bildirdi.

Her yıl farklı ülkelerdeki mücevher ihracatçılarını Türkiye'ye davet ederek Türk mücevher sektörünün ihracat hacmine katkı sağlayan Mücevher İhracatçıları Birliği, 2019 yılının ilk, en büyük alım heyeti buluşmasını Katar ile düzenledi. "Turkish Jewellery Manufacturers Event" (Türk Kuyumculuk Üreticileri Etkinliği) adıyla düzenlenen etkinlikte 50'ye yakın Katarlı mücevher firması, TİM'in Yenibosna'daki Dış Ticaret Kompleksi'nde çeşitli ürün gruplarında çalışan Türk mücevher üreticileriyle bir araya geldi.

Mücevher İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kamar konuyla ilgili şöyle dedi: "Mücevher İhracatçıları Birliği olarak 2018 yılında Yakın ve Orta Asya Ülkeleri olarak adlandırdığımız Körfez ülkelerine 1 milyar dolar civarında mücevher ihracatı gerçekleştirdik. Bu ülkeler arasında yer alan Katar'la 2017 yılında 8,2 milyon dolar ve 2018 yılında da 37,3 milyon dolar mücevher ihracatına sahibiz."

Buluşma çerçevesinde gerçekleşecek buluşmaların ekonomiye olumlu geri dönüşünün olacağını bildiren Kamar, "Yalnızca Katar'a değil, tüm dünya ülkelerine olan ihracatımızı artırabilmek amacıyla alım heyetleri düzenliyor, hedef pazarlara ziyaretlerde bulunuyor ve daha çok müşteriye ulaşabilmek amacıyla fuarlarda yer alıyoruz" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Teknolojik dönüşümü süren sektörün taşıma maliyetleri arttı

22.02.2019 - İSTANBUL

Tehlikeli madde taşımacılığı sektörü temsilcilerine göre, 2018 yılında Türkiye'nin toplam ihracatındaki yüzde 7.8'lik artışa rağmen, ithalat taşımalarındaki azalmaya bağlı yerel firmaların taşıma maliyetleri arttı.... Devamı

Yerli turist yurtdışında 4.9 milyar dolar harcadı

22.02.2019 - İSTANBUL

Türk vatandaşlarının geçen yıl yurt dışında yaptığı kişi başı ortalama turizm harcaması 584 dolar olarak gerçekleşti. ... Devamı

Eskişehir Ev'leniyoruz Fuarı kapılarını açtı

22.02.2019 - ESKİŞEHİR

Eskişehir Ev'leniyoruz, Mobilya, Kozmetik ve Kişisel Bakım fuarın 24 Şubat tarihine kadar sürecek.... Devamı

Ege Bölgesi'nin ihracatı 21 milyar dolara dayandı

21.02.2019 - İZMİR

Ege Bölgesi'nin ihracatının ithalatını karşılama oranı yüzde 137'ye yükseldi. Ege Bölgesi'nde tüm iller dış ticaret fazlası verdi.... Devamı

Dünyanın en büyük moda fuarında Türk rüzgârı esti

21.02.2019 - İZMİR

Konfeksiyon sektörünün en prestijli fuarı olan Premiere Vision Manufacturing Paris Fuarı'nın en büyük katılımcısı bireysel katılımlarla 32 firma ile Türkiye oldu.... Devamı