ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Yardımcı Beton Başarı Hikayesi

Yardımcı Beton San. Tic. Paz. A.Ş.

1992'de, Konya 2. O.S.B'deki ilk hazır beton tesisini kurarak Konya’da belli bir boşluğu dolduran Yardımcı Beton, çalışmalarıyla iyi hizmet ve güveni arayan Konyalı sanayicinin önünü açmıştır. Yardımcı Beton, Konya 2. O.S.B'de 51.600 m² alan üzerinde kurulu tesisinde faaliyetlerine devam ederken, 2007 yılında Selçuklu Konya'daki 6.000 m² alan üzerinde ikinci tesisinde de üretime başlamıştır. Devamı

Köprü bakımının nakliyecilere maliyeti 10 milyon euro

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.07.2012 Çarşamba - İSTANBUL

UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

 

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Başkanı Ruhi Engin Özmen, İstanbul'da köprülerden geçiş ücreti alınmamasının trafikte akışı sağlaması halinde, maliyetlerinin düşeceğini söyledi.
 
Özmen, yaptığı açıklamada, İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün bakıma alınmasıyla birlikte yaşanan trafik sorununu anımsatarak, nakliye sektörünün beklemeden kaynaklı maliyetinin arttığını söyledi.
 
Köprünün 3 aylık bakımının nakliye sektörüne maliyetinin 10 milyon euro olduğunu belirten Özmen, "Bahsettiğimiz 10 milyon euroluk kayıp içerisinde 30 - 40 bin liralık köprü ücreti önemli bir tutar değil. Köprülerden ücret alınmaması köprüde akışı sağlayacaksa, maliyetlerimiz düşer. Ancak köprülerin ücretsiz olması için bu kadar beklenmemeliydi. Köprülerin ücretsiz olması bayramlarda bile yapılırken, böyle büyük bir bakım çalışmasında neden 15 gün beklendiğini anlayamadık" dedi.
 
Köprü tadilatlarının başladığı gün söylediği "Ro-Ro seferleri" önerisini hatırlatan Özmen, "Zeytinburnu Zeyport'la, Haramidere'deki Kumport arasında iki limanın kullanılıp Haydarpaşa veya Pendik'e seferler konulabilirdi. Ama hala bununla ilgili somut bir adım atılmadı" şeklinde konuştu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi ya da Karayolları Genel Müdürlüğü'nün tadilat başlamadan 5-6 gemi kiralayıp bu sıkıntıların önüne geçmesinin mümkün olduğunu savunan Özmen, bakımların neden olduğu trafik sorununun kaynağının organizasyon bozukluğu olduğunu söyledi.
 
UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

Özmen, "Bizler trafiği çok fazla kilitlemiyoruz, trafikteki otomobillerin verdiği sıkıntı çok daha fazla. Bizim istediğimiz sadece yolların ve köprülerin yavaş da olsa sürekli akışının sağlanması" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yaz saati sürecek saatler sabit kalacak

03.10.2018 - İSTANBUL

Gün ışığından daha fazla yararlanmak için bütün yurtta uygulanan mevcut ileri saat uygulaması (tüm yıl yaz saati, GMT+3) her sene, yıl boyu sürdürülmesi kararlaştırıldı.... Devamı

'Pasaport ve ehliyet'te yeni dönem

02.04.2018 - İSTANBUL

Pasaport ve sürücü belgeleri bugünden itibaren nüfus müdürlüklerinden verilmeye başlanacak.... Devamı

Maraş'ta Ekstrem Spor Merkezi kurulacak

27.03.2018 - KAHRAMANMARAŞ

Kapıçam Tabiat Parkı'nda 70 bin metrekare büyüklüğünde Ekstrem Spor Merkezi oluşturulacak.... Devamı

Kocaeli'den 5 yılda 1024 yatırım

26.03.2018 - KOCAELİ

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Karaosmanoğlu, kentin nüfusunun her yıl 50 bin arttığını söyledi.... Devamı

Ormanlar dünya nüfusunun %20'sine geçim olanağı sağlıyor

23.03.2018 - ANKARA

Bugün yaklaşık 1.8 milyar insan arazi bozulumu ve çölleşmeden etkileniyor. Ormanlık arazinin en az yüzde 65'i bozulmuş durumda.... Devamı