ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Setna Eğitim Başarı Hikayesi

Setna Eğitim Hizmetleri Ltd. Şti.

Eğitime gönül vermiş kadrosu ve doğru yol haritasıyla misyonuna uygun nesiller yetiştirmek adına geleceğe giden yolda bir köprü olmaya devam eden Setna Eğitim Hizmetleri'nin bünyesindeki Özel Mimar Sinan Koleji, ülkemizin başarılı eğitim kurumları arasında yer almaktadır. Devamı

Köprü bakımının nakliyecilere maliyeti 10 milyon euro

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.07.2012 Çarşamba - İSTANBUL

UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

 

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Başkanı Ruhi Engin Özmen, İstanbul'da köprülerden geçiş ücreti alınmamasının trafikte akışı sağlaması halinde, maliyetlerinin düşeceğini söyledi.
 
Özmen, yaptığı açıklamada, İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün bakıma alınmasıyla birlikte yaşanan trafik sorununu anımsatarak, nakliye sektörünün beklemeden kaynaklı maliyetinin arttığını söyledi.
 
Köprünün 3 aylık bakımının nakliye sektörüne maliyetinin 10 milyon euro olduğunu belirten Özmen, "Bahsettiğimiz 10 milyon euroluk kayıp içerisinde 30 - 40 bin liralık köprü ücreti önemli bir tutar değil. Köprülerden ücret alınmaması köprüde akışı sağlayacaksa, maliyetlerimiz düşer. Ancak köprülerin ücretsiz olması için bu kadar beklenmemeliydi. Köprülerin ücretsiz olması bayramlarda bile yapılırken, böyle büyük bir bakım çalışmasında neden 15 gün beklendiğini anlayamadık" dedi.
 
Köprü tadilatlarının başladığı gün söylediği "Ro-Ro seferleri" önerisini hatırlatan Özmen, "Zeytinburnu Zeyport'la, Haramidere'deki Kumport arasında iki limanın kullanılıp Haydarpaşa veya Pendik'e seferler konulabilirdi. Ama hala bununla ilgili somut bir adım atılmadı" şeklinde konuştu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi ya da Karayolları Genel Müdürlüğü'nün tadilat başlamadan 5-6 gemi kiralayıp bu sıkıntıların önüne geçmesinin mümkün olduğunu savunan Özmen, bakımların neden olduğu trafik sorununun kaynağının organizasyon bozukluğu olduğunu söyledi.
 
UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

Özmen, "Bizler trafiği çok fazla kilitlemiyoruz, trafikteki otomobillerin verdiği sıkıntı çok daha fazla. Bizim istediğimiz sadece yolların ve köprülerin yavaş da olsa sürekli akışının sağlanması" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

TÜRSAB, 9 ülkenin büyükelçisini Bursa'da ağırladı

08.05.2019 - BURSA

TÜRSAB, Türkiye'de görev yapan yabancı misyon şeflerine yönelik ikinci tanıtım gezisini Bursa'ya yaptı. ... Devamı

'Tekstil sektörünün yeni bir hikayeye ihtiyacı var'

29.04.2019 - KAHRAMANMARAŞ

TİM Başkanı Gülle, "Tekstil sektörünün tekrar bir hikaye yazmaya ihtiyacı var. Ağustos ayında açıklanacak ihracat reformumuzun alt çalışmalarını bakanımızla birlikte yapıyoruz" dedi.... Devamı

2. Bursa Gıda Fuarı 2 Mayıs'ta kapılarını açıyor

26.04.2019 - BURSA

Gıda sektöründe faaliyet gösteren firmalar ile profesyonel alıcıları buluşturan 2. Bursa Gıda Fuarı, 2 Mayıs'ta kapılarını açacak.... Devamı

Halıda dünya trendini belirleyen DOMOTEX Turkey yarın açılıyor

26.04.2019 - GAZİANTEP

Halı sektörünün dünya liderleri DOMOTEX Turkey ile yarın Gaziantep'te bir araya geliyor.... Devamı

Gayrimenkul, İnşaat ve Kent Mobilya Fuarı Konya'da açıldı

26.04.2019 - KONYA

Ersözlü, inşaat sektöründe faaliyet gösteren onlarca tedarikçi firmanın, gayrimenkul, mobilya-dekorasyon firmalarının buluşacağı fuarlarda, yeni işbirliklerinden doğacak etkileşimin sektörlere katma değer yaratacağını söyledi. ... Devamı