ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Dempar Ağaç Sanayi Başarı Hikayesi

Dempar Demircioğlu Ağaç San. ve Dış Tic. A.Ş.

Günümüzün sağlıklı ve dekoratif yer döşemesi olan “Cilalı Lamine Parke” nin üreticisi Dempar, Adapazarı Hanlıköy girişinde 30.000 m² açık, 10.000 m² kapalı alan üzerinde, kereste fabrikası, tam otomatik kurutma fırınları ve en son teknoloji cilalı ahşap lamine parke makineleri ile sektöründe saygın ve seçkin bir kuruluş olmanın gururunu yaşıyor... Devamı

Kampanyanın Dördüncü Mesajı "Gücüne inan"

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.06.2009 Pazartesi -

İç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan, iç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.
Dördüncü mesajın açıklandığı basın toplantısında "Üreten Türkiye" platformu adına konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Kampanya başarıya ulaşmıştır. İşçi, işveren, üretici, perakendeci, esnaf ve memurları temsil eden 26 örgüt platformumuza katıldı. Bir milyon kampanya afişi ülkemizin dört bir yanına asıldı. 41 ilde valiler, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve oda başkanları hep birlikte alışveriş organizasyonu düzenleyerek, bölgelerinde ekonomiye hareketlilik kazandırmak için öncü oldular" dedi.

"Devir kâr devri olmaktan çıktı, ar devri oldu"

Hisarcıklıoğlu, "Yaşanan küresel kriz ortamında, devir kar devri olmaktan çıktı, ar devri oldu. Birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor" diye konuştu

Yalçındağ: Gücümüze inanmalıyız

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, bu kampanyayı son derece önemsediklerini ve benimsediklerini söyledi.
Yalçındağ, "Bu süreçte gücümüze inanmalıyız. Ülke olarak bu zor dönemin de üstesinden geleceğimize inancımızın ekonominin düzelmesi açısından ne kadar önemli olduğunu, psikolojinin ve moralin, sizler benden daha iyi biliyorsunuz. İşte bu kampanyalarla bunu halkımıza da anlatmamız, bu sürecin üstesinden gelebilmek için son derece önemli" dedi.

Zorlu: Yerli malı kullanalım, Türkiyemizi uçuralım

Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu ise sanayisiz bir ülke, Türkiye düşünemediğini belirterek, "Yerli malı kullanalım, Türkiye'mizi uçuralım" dedi.

Zorlu, istihdamı devam ettirmenin tek yolunun tüketmekten, çalışmaktan ve ihracattan geçtiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türk su ürünleri ve hayvansal mamulleri Ortadoğu sofralarını süsleyecek

14.12.2018 - İZMİR

İhracatta 2023 hedeflerine en yakın sektör konumunda olan Türk su ürünleri ve hayvansal mamuller sektörü, Ortadoğu pazarını radarına aldı. Ortadoğu sofralarını Türk su ürünleri ve hayvansal mamulleri süsleyecek. ... Devamı

Mobilya İhtisas OSB üretim üssü olacak

14.12.2018 - BURSA

Türkiye'nin ilk Mobilya İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'nde inşaatlar tüm hızıyla sürüyor. Mobilya İhtisas OSB'de fabrika sayısı yılsonunda 90'a, çalışan sayısı da 7 bine yükselecek. ... Devamı

Meyve ihracatçısı Uzakdoğu'ya odaklandı

14.12.2018 - BURSA

Bursa Siyah İnciri'ni bu yıl ilk kez Hong Kong'da tanıtan ihracatçıların hedefinde Güney Kore, Çin, Japonya, Tayvan gibi katma değerli Uzakdoğu pazarları bulunuyor.... Devamı

Türk Akımı ve Akkuyu Nükleer Santrali lojistik ihtiyacı artıracak

13.12.2018 - İSTANBUL

Nakliyeciler, 2023'te iki ülke arasında 100 milyar dolarlık ticaret hedefine ulaşmak için lojistikteki sıkıntıların acilen çözülmesi gerektiğini söyledi.... Devamı

Merkez Bankası faiz kararını açıkladı

13.12.2018 - İSTANBUL

TCMB yılın son toplantısında faizlerde değişikliğe gitmedi. ... Devamı