ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Dubacı Tarım Başarı Hikayesi

Dubacı Tarım Ürünleri Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

Tarım Sektörü'ne Edirne'nin İpsala İlçesi'nde, çeltik yetiştiriciliği ile 1979 yılında, babadan kalma 30 dekarlık bir sahada başlayan ve bugün 2.000 dekarlık modern bir çeltik çiftliğine ulaşan Dubacı Ailesi, kiralamış olduğu araziler ile birlikte, yıllık 4.000 dekarlık bir sahada çeltik tarımı gerçekleştirmektedir...Devamı

Dünyanın en değerli 19. markası Türkiye

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

03.07.2012 Salı - İSTANBUL

Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in yaptığı "Marka Ülkeler" araştırmasının sonuçlarına göre Türkiye, 487 milyar dolar marka değeri ile dünyanın en değerli 19. ülke markası oldu.

 

Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in yaptığı "Marka Ülkeler" araştırmasının sonuçlarına göre Türkiye, 487 milyar dolar marka değeri ile dünyanın en değerli 19. ülke markası oldu.

Geçen yıla göre marka değerini 114 milyar dolar artıran Türkiye; Polonya, Avusturya, Belçika, Yunanistan gibi Avrupa Birliği (AB) üyesi bir çok ülkeyi gerisinde bıraktı. Brand Finance'in yaptığı "Marka Ülkeler" araştırmasından derlenen bilgilere göre, ülkelerin yatırım, turizm, ürünler ve yetenek olmak üzere dört ana kritere göre değerlendirildiği araştırmada Türkiye'nin marka değeri 487 milyar dolar olarak hesaplandı.

Marka değerini bir yılda 114 milyar dolar artıran Türkiye, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da tüm ülkeler arasında 19. sırada yer aldı.

"Turquality Programı, araştırmanın başarı hikayeleri arasında yer aldı"

Araştırmanın sonuçlarını değerlendiren Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, bir ülkenin markasının, o ülkenin refahı üzerinde doğrudan etkili olduğu gibi küresel rekabet avantajı sağlamasına da katkıda bulunduğunu bildirdi. Güçlü bir ülke markasının, o ülkenin çıktılarına ayrıcalık kazandırdığını vurgulayan İlgüner, Türkiye'nin geliştirdiği Turquality Programı ile araştırmanın başarı hikayeleri arasında yer aldığını ifade etti.

Türkiye'nin bir ülke marka stratejisi geliştirmesi ve başarı ile yönetmesi halinde sağladığı gelişmeyi farklı alanlarda taçlandırarak sürdürebileceğine dikkati çeken İlgüner, ülkenin ulusal yetenek geliştirme programlarının yanı sıra uluslararası yetenekleri cezbedecek programlar geliştirmesi gerektiğini de söyledi. İlgüner, İstanbul'un bunun için önemli bir fırsat sunduğunu da sözlerine ekledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

TÜRSAB, 9 ülkenin büyükelçisini Bursa'da ağırladı

08.05.2019 - BURSA

TÜRSAB, Türkiye'de görev yapan yabancı misyon şeflerine yönelik ikinci tanıtım gezisini Bursa'ya yaptı. ... Devamı

'Tekstil sektörünün yeni bir hikayeye ihtiyacı var'

29.04.2019 - KAHRAMANMARAŞ

TİM Başkanı Gülle, "Tekstil sektörünün tekrar bir hikaye yazmaya ihtiyacı var. Ağustos ayında açıklanacak ihracat reformumuzun alt çalışmalarını bakanımızla birlikte yapıyoruz" dedi.... Devamı

2. Bursa Gıda Fuarı 2 Mayıs'ta kapılarını açıyor

26.04.2019 - BURSA

Gıda sektöründe faaliyet gösteren firmalar ile profesyonel alıcıları buluşturan 2. Bursa Gıda Fuarı, 2 Mayıs'ta kapılarını açacak.... Devamı

Halıda dünya trendini belirleyen DOMOTEX Turkey yarın açılıyor

26.04.2019 - GAZİANTEP

Halı sektörünün dünya liderleri DOMOTEX Turkey ile yarın Gaziantep'te bir araya geliyor.... Devamı

Gayrimenkul, İnşaat ve Kent Mobilya Fuarı Konya'da açıldı

26.04.2019 - KONYA

Ersözlü, inşaat sektöründe faaliyet gösteren onlarca tedarikçi firmanın, gayrimenkul, mobilya-dekorasyon firmalarının buluşacağı fuarlarda, yeni işbirliklerinden doğacak etkileşimin sektörlere katma değer yaratacağını söyledi. ... Devamı