ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Solimpeks Enerji Başarı Hikayesi

Solimpeks Enerji Gıda Turizm San. Tic. A.Ş.

Solimpeks, güneş enerjisi sektöründeki 30 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimini günümüz teknolojisiyle birleştirerek, Dünya standartlarında güneş enerjisi sistemleri üretmeyi başarmıştır...Devamı

Carrefoursa'nın Hedefi 2009 Sonunda 60 Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

24.07.2009 Cuma - İSTANBUL

Marketler zincinin Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını söyledi

 

İSTANBUL  - Carrefoursa Genel Müdürü Guillaume Vicaire, bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda ise 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Vicaire, Carrefoursa'nın Türkiye'deki faaliyetlerine ilişkin Parksa Hilton'da düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'deki krizin bugüne kadar yaşanan krizlerden ve dünyada meydana gelen krizden farklı olduğunu, 2001'deki krize göre çok büyük bir fark bulunduğunu ifade ederek, 2001'deki krizde tüm tüketim kalemlerinde "bıçak gibi" bir kesilme yaşandığını, bu krizde ise sistemin ciddi şekilde direndiğini, gıda sektöründeki büyümenin aynı şekilde devam ettiğini söyledi.

Guillaume Vicaire, "Gıda açısından Türkiye tüm Avrupa ülkeleri içinde ilk çeyrekte en iyi rakamları elde eden ülke. İlk yarıda gıda sektöründe yüzde 8-10 arasında bir büyüme yaşandı" şeklinde konuştu.

Türkiye ekonomisi ve pazarına çok iyimser yaklaştığını ifade eden Vicaire, "Türkiye'nin Avrupa içinde gıda sektöründe en dinamik ülke olduğuna inanıyorum. Her ne kadar geçmişteki büyüme hızına göre daha yavaş, ağır seyreden bir büyüme olsa da gıda sektöründe yine geçtiğimiz yıla göre bir büyümeyi izleyebiliyoruz" dedi.

Dağıtım zincirlerinin Türkiye'de yeni mağazalar açtığını, yatırımlar yaptığını, Türkiye'de genç bir nüfus olduğunu ve kentleşmeye yönelmenin hız kazandığını anlatan Vicaire, ekonominin hızla büyüdüğünü, perakendenin Türkiye'de halen gelişim gösterdiğini kaydetti.

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Vicaire, Türkiye'de 16 yıldır faaliyet gösterdiklerini hatırlatarak, konuşmasını şöyle sürdürdü:
"Düşüncemiz burada kalıcı olmak ve Türkiye'de büyümektir. Birinci arzumuz Türkiye'nin büyümesine eşlik etmektir, Türkiye'de çok daha fazla müşteriye hitap edebilmek adına Carrefoursa çözümlerini üretebilmektir. Geçen yıl sizlere 3 yıl içerisinde mağaza sayımızı ikiye katlamak gibi bir hedefimiz olduğundan bahsetmiştim. Geçen yıl vermiş olduğumuz sözümüzün, yaptığımız açıklamanın halen geçerli olduğunu, aynı yolda ilerlediğimizi söylemek isterim. Bu aşamada ticari koşullar elverdiği ölçüde de, müşterilerin ihtiyacı olduğu ölçüde organik olarak büyümeye, yeni mağazalar açmaya veya mevcut mağazaların satın alınması yoluyla büyümeye devam edeceğiz."

Guillaume Vicaire, bir soru üzerine bu yılın ilk yarısında 28 mağaza açtıklarını, 2009 sonunda da 60 mağazaya ulaşacaklarını bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

AHBİB, 11 ayda 1 milyar dolar ihracat yaptı

18.12.2018 - İSTANBUL

Irak, 191.3 milyon dolarlık değeri ve yüzde 19'luk payıyla ilk sırada yer aldı. ... Devamı

Turkcell'den girişimcilere dijital destek

18.12.2018 - İSTANBUL

'Türkiye'nin verisi Türkiye'de kalsın' düşüncesiyle, altyapı harcamalarında kullanabilecekleri bütçe desteği ve yüksek hızda internet erişim hizmeti avantajı sağlanacak. ... Devamı

"Sürdürülebilir tarım için bakliyat sektörüne muhtacız"

18.12.2018 - İSTANBUL

AHBİB Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Arslan, artan gıda tüketimini karşılayabilmenin tek yolunun sürdürülebilir tarım olduğunu söyledi. ... Devamı

Balkanlarla ticaret hacmimiz 6 kat arttı

18.12.2018 - İSTANBUL

15 yılda, Türkiye ile Balkan ülkeleri arasındaki dış ticaret hacmi, 3.5 milyar dolardan, 20 milyar dolara çıktı.... Devamı

Ekimde toplam ciro yüzde 26 arttı

17.12.2018 - İSTANBUL

Sanayi, inşaat, ticaret ve hizmet sektörleri toplamında takvim etkilerinden arındırılmış ciro endeksi ekim ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 26 arttı.... Devamı