ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Bilişim Sanayi Başarı Hikayesi

Bilişim Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

1985'te kurulan Bilişim Ltd, Türkiye'nin üstün başarıyla sonuçlanmış önemli projelerine imza atan, alanında uzmanlaşmış, öncü bir yazılımevi ve 'danışmanlık kurumu'dur... Devamı

ABD'li AdColony, 14 ülkeyi Türkiye'den yönetecek

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

24.03.2017 Cuma - İSTANBUL

Dünyanın önde gelen mobil reklam platformlarından biri olan AdColony'nin, Danimarka'dan Güney Afrika'ya, 14 ülkenin merkez ofisi Türkiye olacak.

 

Dünyanın önde gelen mobil reklam platformlarından biri olan AdColony'nin, Danimarka'dan Güney Afrika'ya, 14 ülkenin merkez ofisi Türkiye olacak. AdColony Türkiye, stratejik kararlardan kreatif yönetime kadar tüm süreçlerde karar verici olacak. Dünyanın en büyük bağımsız mobil reklam platformu AdColony, 2015 yılının ikinci yarısında Volkan Biçer ve Şekip Can Gökalp tarafından 2009 yılında kurulan Türk markası Mobilike'i satın almıştı. AdColony, bu operasyon ile Türkiye pazarına girdi. Türkiye'de yoluna Volkan Biçer Türkiye ile devam ederken, Şekip Can Gökalp de EMEA merkez ofis Londra'ya Stratejiden Sorumlu Başkan olarak atandı. Bu değişiklikle beraber Volkan Biçer, AdColony Gelişmekte olan Pazarlar Başkanı olarak görevine devam edecek. Yeni yapılanma ile birlikte AdColony'nin Türkiye'ye yapacağı yatırımlar artacak. Bu arada hali hazırda 80 kişinin çalıştığı Türkiye ofisinde yıl sonuna kadar istihdam iki katına çıkarılacak.

Son 2 yılda şirkete yaklaşık 1.5 milyon doların üzerinde yatırım yapıldığını açıklayan Biçer, "2018 yılı sonuna 1.5 milyon dolar daha yatırım yapacağız. AdColony Türkiye'nin 2016'da yüzde 35 oranında büyüdü. Bu sektör standartlarının üzerinde. 2017'de de aynı hızda büyümeye devam edeceğiz. Yine yüzde 30'un üzerinde büyümeyi hedefliyoruz. Biçer, Mobilike'in başarılarını şöyle anlattı:

"Türkiye'de ilk mobil video reklam yayını, ilk mobil rich media reklam yayını, reklam kampanyalarında ilk cihaz temelli şarj durumu hedefleme, kulaklık takılı olup olmamasına göre reklam gösterimi gibi birçok ilke imza atmıştık. Bu yaratıcı çalışmalarla yurt içi ve yurt dışında 200'den fazla ödül kazandık."

AdColony EMEA Genel Müdürü Andrew French, "Türkiye bizim için oldukça değerli bir ülke, hem popülasyonu ve genç nüfusu hem de mobil cihaz dağılımı ve kullanımıyla mobil reklam anlamında çok ciddi bir potansiyel taşıyor. Önümüzdeki süreçte Türkiye bizim için istihdam ve yatırımımızı arttıracağımız ve daha çok sorumluluk vereceğimiz bir ülke olacak" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Turan: KOBİ'lerin tahsilat sorunu ekonomiyi kilitliyor

09.12.2019 - ESKİŞEHİR

Türkiye'deki işletmelerin yüzde 99.8'ini oluşturan KOBİ'lerin tahsilatta sıkıntı yaşadığını vurgulayan TÜRKONFED Başkanı Turan, KOBİ'ler kilitlendiği zaman ekonominin kilitlendiğini ve ödeme gecikmelerinin rekabeti de kısıtladığını dile getirdi.... Devamı

Workup Girişimcilik Programı 5. dönem mezunlarını verdi

06.12.2019 - İSTANBUL

İş Bankası Genel Müdürü Bali, Demo Day etkinliğinde yaptığı konuşmada, hem Türkiye için daha fazla katma değer yaratmak hem de müşterilere en iyiyi sunmak için tüm paydaşlara yeni pencereler açacak şekilde girişimcileri desteklediklerini söyledi.... Devamı

Çetinkaya: Doğaltaşta fiyatı markalaşarak yükseltebiliriz

06.12.2019 - İSTANBUL

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Sektörler Konseyi Üyesi Rüstem Çetinkaya, Türkiye'nin doğaltaş ihracatını artırabilmek için fiyatların yükselmesi gerektiğini, bunun da yolunun markalaşmaktan geçtiğini ifade etti.... Devamı

Dijital Anadolu Projesi'nin 2019 yılı son toplantısı Eskişehir'de yapıldı

06.12.2019 - ESKİŞEHİR

TÜRKONFED ile İş Bankası'nın düzenlediği Dijital Anadolu Projesi'nin 2019 yılı son toplantısı Eskişehir'de yapıldı. TÜRKONFED Başkanı Orhan Turan, verginin değil üretimin artması ve yapısal dönüşümlerin tamamlanması gerektiğini söyledi. ... Devamı

Türkiye Kooperatifler Fuarı açıldı

05.12.2019 - ANKARA

Türkiye Kooperatifler Fuarı'nın açılışında konuşan Ticaret Bakanı Pekcan, "Zincir mağazalarla rekabet etmekte zorlanan perakendeci esnafın maliyetlerini düşürecek Tedarik ve Dağıtım Kooperatifi modelini oluşturduk." dedi.... Devamı