E-ticaret Eğitimleri

15 Eğitim Gösterilmektedir.
E-ticarette tüketici talebini analiz edebilmek ve rekabet ortamında işletmenizin varlığını sürdürmek için eğitimimizde ele aldığımız e-ticaret terimlerinin kullanım alanlarını inceleyebilirsiniz.
Sipariş alımı ile başlayan satış süreci basit bir adım gibi görünse de titizlikle yürütülmediği takdirde işletmelerin müşteri kaybederek zarar etmelerine neden olabilir. Özellikle pazar payı büyümeye başlayıp yüksek satış oranına ulaşan işletmeler bu temel adımı sistematik bir şekilde gerçekleştirmedikleri zaman hızlı bir sermaye kaybına uğrayabilirler.
Tarım sektöründe e-ticaret, gerek firmaların gerek tüketicilerin bulundukları noktadan ihtiyaçlarını karşılamaya yardımcı olur. Bu nedenle de üretici ve tüketiciler çağa uyumlu bir şekilde tarımsal pazarlamada da e-ticareti tercih etmeye başladılar. Üretici ve tüketicinin kârlı çıkması için Tarım ve Orman Bakanlığının geliştirdiği “Tarımda Dijitalleşme” projesiyle de tarımsal pazarlamada e-ticaret konusu daha fazla ivme kazanabilir.
Blockchain teknolojisi, günümüzde geldiği nokta itibarıyla gerek KOBİ’lerin gerek bankacılık ve farklı sektörlerdeki sorunların çözümünde kullanılan önemli bir teknoloji olacak. Özellikle sermaye ve kredi bulmakta zorluk çeken KOBİ’ler, blok zincir teknolojisiyle beraber bu arayışlarını eskisinden çok daha rahat bir şekilde sonlandırabilecekler. Ayrıca bu teknolojinin gelişmesi için yapılan AR-GE çalışmaları da sektörlerdeki rekabeti artırıp yeni çözüm yollarının bulunmasını sağlayacak.
E-ticaret, hacmini her geçen gün artıran ve insanların seçimlerini ciddi anlamda değiştiren bir alışveriş biçimi. Bu nedenle yeni dönem girişimcilik de e-ticaret siteleri çevresinde şekillenmeye devam ediyor.
Online platformlar her geçen gün kullanıcı sayılarını ve kullanım oranlarını artırıyor. Bu nedenle de dijital ortamda varlıklarını devam ettiren e-ticaret siteleri için bu platformlarda etkin olmak çok daha önemli bir hale geliyor.
E-ticaret siteleri, giderlerini azaltarak kâr ve verimliliği yükseltmek için öncelikle bütçe planlamasının önemini kavramalı. Bütçe planlamaları konusunda gerekli adımları attıktan sonra ise sabit gider kalemlerinde nasıl iyileştirmelere gidileceği göz önünde bulundurulmalı ve raporlama sistemi devreye sokulmalı.
E-ticaret sitenizde müşteri ilişkilerini sosyal medya üzerinden nasıl yönetebilirsiniz? Hangi noktalara dikkat etmelisiniz? Tüm bu soruların cevaplarını eğitimimizde bulabilirsiniz.
Google Adwords nasıl kullanılır, web sitenize Google Ads kullanarak nasıl trafik çekilir gibi soruların cevaplarını eğitimimizde bulabilir, e-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz tüm ipuçlarını keşfedebilirsiniz.
E-mail pazarlamasını e-ticaret sitenizde nasıl kullanacağınızı merak ediyorsanız eğitimimizde tüm ipuçlarıyla yer alan e-mail pazarlama stratejisi oluşturmak için izlemeniz gereken adımları keşfedebilirsiniz.
Reklam çalışmalarında doğru reklam türünü seçmenin önemi çok açık. E-ticaret sitenizin bilinirliğini artırmak ve ürün ya da hizmetlerinizin daha geniş kitleler tarafından tercih edilmesini sağlamak istiyorsanız eğitimimizdeki püf noktalara dikkat ederek etkili reklam ve tanıtım çalışmalarıyla hedef kitlenizi yakalayabilirsiniz.
E-ticarette başarılı olmanın birçok etkeni var. Ürün sayfalarının eksiksiz ve güncel olarak hazırlanması da bu etkenlerin başında geliyor. Eğitimimizde müşterilerin ilgisini çekecek aynı zamanda da güvenini kazanacak bir ürün sayfası nasıl oluşturulur sorusuna cevap verdik. Bu eğitimle beraber yeni açacağınız e-ticaret sitesinin ürün sayfaları için bilgi toplayabilir, mevcutta bir siteniz var ise bu bilgilere göre gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.
E-ticaret sitenizi pazarda iyi bir konuma getirmek için sadece ürünlerinizin ya da hizmetlerin çok iyi olması yetmez. Bunları destekleyici yaratıcı fikirlere, iyi bir içerik stratejisine ve planlı bir uygulama stiline sahip olmanız ve yolunuzda sağlam adımlarla devam etmeniz şart.
E-ticaret sitenizde satışları artırmak ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak için e-mail pazarlama stratejisi oluşturmanız sizi rakiplerinizin yanında birkaç adım ileriye taşıyacaktır. Müşterilerinizi yeteri kadar tanıdıktan sonra onlar için önemli noktalara temas edip sürekli dijital pazarlama konusunda bilgilerinizi güncelleyerek bu konuda başarılı olabilirsiniz.
E-ticaret sitenizi, SEO kriterlerine uyarak Google'da üst sıralara taşımak istiyorsanız eğitimimizde verdiğimiz püf noktaları keşfedebilir ve gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.
X