16.12.2020

Açık Bankacılıkta İlk ve Tek Olan TekCep İle Ticari Hesaplarınızı Daha Kolay Yönetin


TekCep Nedir?


TekCep; ticari müşterilerin, farklı bankalarda bulunan vadeli-vadesiz hesap ve POS hareketlerini, ilgili bankaların dijital kanallarına girmelerine ya da e-posta adreslerini kontrol etmelerine gerek kalmadan tek bir ekrandan takip edebilmelerini sağlayan bir özelliktir.  




TekCep’i Kimler Kullanabilir? 


TekCep’i İş Bankası müşterisi olan tüm tüzel kişi firmalar kullanabilir. 




TekCep Hizmeti Nasıl Kullanılır?




İş süreçlerini hızlandırmak ve zaman tasarrufu yapmak isteyen ticari müşteriler ticari hesaplarını TekCep üzerinden takip edebilirler. TekCep’in TekEkstre özelliği üzerinden hesapların takibini yapabilmek için ise;

-    Ticari İnternet Şube’de Finansal Durumum menüsü altındaki Diğer Varlıklar alanından “Banka Ekle”ye tıklamanız, 

-    İşCep Ticari’de ise Durumum - Diğer Varlıklarım menüsünden “Banka Ekle”ye tıkladıktan sonra karşınıza çıkan Sözleşme ve Bilgilendirme Formu’nu ve TekCep Müşteri sözleşmesini onaylamanız gerekiyor. Daha sonra görüntülemek istediğiniz hesapların bulunduğu bankayı seçerek ekranda size özel olarak üretilen IP adresi ile birlikte ilgili bankaya XML (online) ekstre başvurusu yapmalısınız. 

Bu adımları tamamladıktan sonra müşterisi olduğunuz bankadan alacağınız kullanıcı adı ve şifre ile beraber yukarıdaki menüler üzerinden ilgili bankanın yanında yazan “Giriş Yap” butonuna tıklayıp TekCep’i kullanmaya başlayabilirsiniz.

İş Bankası hesaplarını eklemek isterseniz de aynı menü üzerinden başvuru yaptıktan sonra işlem sonunda ekranda çıkan kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapmanız yeterli olur. 

TekPOS özelliği için de TekCep menüsü altında yer alan TekPOS ekranındaki “+Banka Ekle” seçeneği ile istediğiniz POS’un bağlı olduğu bankayı seçmeniz ve işlem sonunda ekranda gösterilen IP adresine yetki verilmesi, kullanıcı adı şifre bilgilerinin alınması için ise ilgili bankaya POS ekstre başvurusu yapmanız gerekmektedir. 

İlgili banka tarafından size verilen kullanıcı adı ve şifre (bankadan bankaya bu bilgiler değişebilir) bilgilerini TekPOS ekranında yer alan ilgili alanlara girmeniz halinde birçok bankadaki POS hareketlerinizi tek bir ekrandan takip etmeye başlayabileceksiniz.

Bu konuda detaylı bilgi için TekCep sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 





TekCep Hizmetinin Sunduğu Faydalar Neler?


TekCep hizmetinin sağladığı en temel ve en önemli fayda, ticari hesapları aynı çatı altında toplaması. Bu sayede işlerini halletmek için daha az efor harcayan ticari müşteriler, zamandan da kazanmış oluyor.

TekCep bu kolaylığı, TekEkstre ve TekPOS hizmetleri ile sağlıyor. TekEkstre ile farklı bankalardaki hesap hareketlerinizi, TekPOS ile ise farklı bankalardaki POS işlemlerinizi tek bir kanaldan takip edebilirsiniz. 


 



TekCep’e Kaçta Banka Hesabı Eklenebilir? 


TekCep’te her banka için en fazla 5 tane hesap ekleyebilirsiniz. Daha fazla hesap eklemek isterseniz destek@tekcep.com.tr‘ye e-posta atabilir ve bu hesapların tanımlanmasını talep edebilirsiniz.




İş Bankası İşletmelere Kolaylık Sunmaya Devam Ediyor


Türkiye İş Bankası, TekCep uygulaması dışında da ulusal ekonomi için fazlasıyla önemli olan işletmelere, geliştirdiği yeni uygulamalar ve platformlarla destek olmayı amaçlıyor. Örneğin TekCep hizmetinin yanı sıra işletmelerin iş yerlerini ücretsiz olarak dijital platforma taşımalarına  yönelik “Geleceğe Öde” platformunu kuran İş Bankası, bugünden alınan ürün ya da hizmetlere ait ödemelerin gelecekte müşterilere sunulmasını  sağlıyor. Böylelikle pandemi döneminde durgunluk yaşayan esnafa destek veriyor. Geleceğe Öde platformuyla ilgili ayrıntılı bilgiye “Geleceğe Öde ile KOBİ’ler ve Müşterileri Kazanıyor” yazısından ulaşabilirsiniz. 


İlginizi Çekebilecek Diğer Blog Yazıları

X