Oğuzbey Dayanıklı Tüketim Başarı Hikayesi

Oğuzbey Dayanıklı Tük. Mal. San. Tic. A.Ş.

BEYSAN Oturma Grupları, Oğuzbey Dayanıklı Tüketim Malları San. ve Tic. A.Ş. tarafından, 1998 yılında Bolu 1.Organize Sanayi Bölgesi'nde üretilmeye başlanmıştır. 31.12.2000 tarihinde İstanbul, Beylikdüzü, Tüyap Fuarı yakınlarındaki tesislerine taşınan Oğuzbey, ürün yelpazesini sürekli genişleterek, yüksek kalite ve hizmet anlayışıyla faaliyetlerini sürdürmektedir.Devamı

Sevda Yüzbaşıoğlu

Halka İlişkiler ve Dijital İletişim Uzmanı

Profesyonel Tecrübe

Çalışma hayatına 2003 yılında ABD’de iletişim alanında başlayan Yüzbaşıoğlu, daha sonra Türkiye’de; Referans, Radikal, Sabah Gazetelerinde ekonomi muhabirliği ve editörlüğü yaptı. Bugün küresel şirketlere yönelik Türkiye’de iletişim stratejileri danışmanlığının yanı sıra, KOBİ’lere de bu alanda destek vermeyi sürdürüyor. Yüzbaşıoğlu, farklı sektörlerden yöneticilere medya eğitimleri ve iletişim desteği verirken, aynı zamanda Dünya Gazetesi’nde haftalık olarak yayınlanan ‘İş’im İletişim’ sayfalarını da hazırlamaktadır.

Uzmanlık

Pazarlama iletişimi, medya iletişimi, halka ilişkiler, sosyal medya iletişimi

Nitelikler & Üyelikler

Burs kazanıp gittiği ABD'de yüksek lisansını tamamlayan Yüzbaşıoğlu; iletişim, halkla ilişkiler ve sosyal medya iletişimi alanlarında çalışmalarını sürdürüyor.

Eğitim

Işık Lisesi’nin ardından, Marmara İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’nden mezun oldu. ABD’de Western Kentucky Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi ve politika alanında yüksek lisansını yaptı.

Uzmanımızın En Son Katkıları

İnternette 'reklam' yapmayın

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

İnternette tüketiciye ulaşmak zoraki reklamla değil, çevresinde örülecek ve insana dokunan bir fikirle oluyor. İnternet reklamcılığı uygulamalarında Devamı

Sosyal dünyada özrünüz kabahatinizden büyük olmasın

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Sosyal medyanın gürültülü arenasında özür dilemek de bir incelikli bir strateji gerektiriyor. "Özür dilemek ya da dilemeyip kulağının üstüne Devamı

Şirket içi iletişimin önemini göz ardı etmeyin

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Şirketler, müşterilerine ya da kamuoyuna mesaj verirken çok özenli davranır ve her aşamada dikkatli hareket ederken, her nedense çalışanlarına mesaj Devamı

2017'ye damgasını vuracak 11 pazarlama iletişim trendi

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

 Yeni bir yıl kapıda...Teknolojinin inanılmaz hızlandığı bir çağda her yıl bir öncekinden daha fazla şey getiriyor ve eskiler hızla tarihe karışıyor. Devamı

Tüketicinin yenilik iştahı fırsat kapısı olabilir mi?

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Tüketicinin yeniye olan iştahı doymak bilmezken, 'yenilik' şirketler için bir statü meselesine dönüştü bile Her yıl güncellenen telefonlar, yeni Devamı

Kare tuşunun sihirli gücünü keşfedin

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Günümüz dijital iletişim dünyasına damgasını vuran hashtag'ler (#) müşteriyi onikiden vurmayı başarıyor2000'li yılların bir tık öncesini Devamı

Kurumsal Yayıncılık Dijitalde Dönüşüyor

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Geçmişten bugüne markaların en etkili etkileşim araçlarından biri olan kurumsal yayıncılık, dijital dünyanın ayak seslerine uyum sağlıyor. Öyle ki Devamı

Pazarlama 4.0'ın kodları teknolojiyle yazılıyor

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Bugün artık izlememiz gereken teknolojiler, trendler, yenilikler hiç bitmiyor. Teknoloji her gün önümüze yeni sürprizler çıkarırken, hafif kaygı Devamı

Gerçek zamanlı videolarla müşteriye ulaşmak

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Periscope, Meerket gibi gerçek zamanlı video uygulamalarına gösterilen ilgi giderek artması markalara yeni fırsatlar sunuyor. Kıvraklığın, hızın, ilk Devamı

Sosyalde mükemmel paylaşımın püf noktaları

Makaleler / Pazarlama ve İletişim

Markalar genel iletişim stratejileri çerçevesinde, her mecraya uygun planlama yapmalı Bir mobilya markasının yöneticileri tüketici ile iletişim Devamı

İlk Geri 1 2 3 4 5 İleri Son