Canel Madencilik Başarı Hikayesi

Canel Münip Çoker Madencilik

Sahibi olduğu mermer ocaklarıyla lider bej mermer üreticilerinden biri olan Canel Madencilik; ürünlerini blok, plaka, fayans, döşeme, basamak gibi pek çok ebatta temin edebilmektedir. Turkiye’nin ocak içerisinde fabrikası bulunan ilk firması olan Canel'in ürünlerinin sert ve dayanıklı yüzey yapısı, yoğun insan trafiğinin bulunduğu ve makinelerin kullanıldığı alanlarda tercih edilmesindeki en önemli nedenlerinden biridir...Devamı

Yalçıntaş: Kriz Dönemi İnsan Ruhunun, En Çok Atılım Yaptığı Dönemdir

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.06.2009 Perşembe - İSTANBUL

İTO Başkanı Yalçıntaş, global krizde, dünyadaki 100 önemli markanın marka değer kaybının 67 milyar USD olduğunu belirtti.

 

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Murat Yalçıntaş, krizin küçük firmalar için fırsat doğurduğunu belirterek "Kriz dönemi insan ruhunun, en çok atılım yaptığı dönemdir" dedi.
Türkiye Franchise Derneğinin (UFRAD), "Ekonomik Krizin 2009 Yılında Markalarda Etkisi" başlığıyla düzenlediği geleneksel yuvarlak masa toplantısında konuşan Yalçıntaş, dünyada artık iç piyasa dış piyasa diye bir şeyin kalmadığını, dünyanın artık global bir pazara dönüştüğünü belirtti.

Firmaların gittikçe daha fazla elektronik ticarete yöneldiğini ifade eden Yalçıntaş, "Hiç kimsenin lokal pazarlama ağından bahsetme lüksü yok" dedi.

Türkiye'nin, 2023 yılında dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasına girme hedefini anımsatan Yalçıntaş, bu hedefe ulaşmak için Türkiye'nin maruz kalan değil belirleyen, seçen ülke olması gerektiğini vurguladı.

Yalçıntaş, "Kendimize ait olanı evrensel hale getirmeliyiz. Franchisingin temelinde de bu olduğunu düşünüyorum. Kendine ait olanı evrensel hale getir ve ekonomik değere dönüştür" şeklinde konuştu.

Global krizin, en çok büyük firmaları vurduğunu söyleyen Yalçıntaş, "Krizde dünyadaki 100 önemli markanın marka değer kaybı 67 milyar USD" dedi.

Yalçıntaş, İngiltere'deki bankaların krizde franchising kredilerini durdurmadıklarına işaret ederek, "Çünkü büyük firmaların insanları işten çıkarmaya başladığı bir dönemde insanlar, kendi işlerini kurmaya çalıştılar. Bu, krizin küçük firmalar için ne anlamda fırsat doğurduğunu gösteriyor. Kriz dönemi insan ruhunun, en çok atılım yaptığı dönemdir" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İntertek Türkiye, 2017'de hedefinin iki katı büyüdü

20.04.2018 - İSTANBUL

İntertek, Türkiye'de geçen yıl belirlediği hedeflerin üzerinde iki katlık bir büyüme gerçekleştirdi. ... Devamı

Bursa Eldiven Sanayi ihracata odaklanacak

20.04.2018 - BURSA

Bursa Eldiven Sanayi, Bursa Karma OSB'de 5 milyon lira yatırımla tesis kurdu.... Devamı

Şirket olarak AB'ye girdi, sektörü de AB ile yarıştıracak

20.04.2018 - Yurtdışı

Çelik tel ve halat sektörünün ilk Ar-Ge merkezini de kuran şirket, sektörün katma değerinin Avrupa seviyesine ulaşmasını bekliyor. ... Devamı

İngiliz YOTEL, 3'üncü havalimanına 451 odalı otel açacak

20.04.2018 - İSTANBUL

Ulaşım ve turizmi buluşturan İngiliz devi YO! Company, otelcilik markası YOTEL'i yeni havalimanı ile Türkiye'ye getiriyor.... Devamı

Şenpiliç'ten 400 milyon liralık yatırım

20.04.2018 - İSTANBUL

Şirket, Osmaniye Kadirli'de ilk etapta günlük kapasitesi 450 bin adet olan kesimhane ve yıllık 579 bin 500 ton olan yem fabrikasının yatırımına hazırlanıyor.... Devamı