ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Metalurji Grubu Başarı Hikayesi

Metalurji Grubu

1992 yılında Ankara'lı sanayicilere hizmet vermek amacıyla kurulan, 24 saatlik çalışma sistemi ile yıllık 4.000 ton ısıl işlem kapasitesi bulunan, Metalurji Grubu; proses takibinde zaman-sıcaklık diyagramı, zengin laboratuvar ekipmanlarıyla sadece Ankara'da değil ülke çapında müşteri potansiyeline sahip olmuştur.Devamı

Ülker Golf, Liderliğe Göz Dikti

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

26.05.2009 Salı - İSTANBUL

Ülker Golf Genel Müdürü Nusret Kayhan Apaydın, hedeflerinde, önümüzdeki 5 yılda sektöre 200 milyon dolarlık yatırım yaparak lider ile aralarındaki payı kapatmanın ve birinci olmanın bulunduğunu bildirdi.
Ülker Golf Genel Müdürü Nusret Kayhan Apaydın, hedeflerinde, önümüzdeki 5 yılda sektöre 200 milyon dolarlık yatırım yaparak lider ile aralarındaki payı kapatmanın ve birinci olmanın bulunduğunu bildirdi.
Ülker Golf'ten yapılan yazılı açıklamada, Ülker Golf'ün, Venexia markası ile "Türkiye'nin ilk süper premium" dondurmasını ürettiği kaydedildi.

Apaydın, değerlendirmesinde, Ülker Golf'ün pazara girdiği ilk yıl kişi başına tüketimin yaklaşık 0,8 litre olduğunu belirterek, üretime ve pazara yaptıkları yatırımlarla bu rakamın şu anda 2,5 litreye ulaştığını, 2003 yılından bu yana dondurma sektörüne yaptıkları yatırımların tutarının 150 milyon doları bulduğunu anlattı.

Endüstriyel dondurma üretiminde taze sütü "ilk defa" Ülker Golf'ün kullandığını, atıştırmalık dondurma ile sektörde yeni kategori yarattıklarını ifade eden Apaydın, şunları kaydetti:
"Geleneksel Türk tatlılarını dondurma ile harmanladık. Bu da bize rahat bir ikincilik getirdi. Şimdi hedefimizde, önümüzdeki 5 yılda sektöre 200 milyon dolarlık bir yatırım yaparak lider ile aramızdaki payı kapatmak ve ardından da birinci olmak var."
Apaydın, Ülker Golf'ün, 2005 yılı hariç, kurulduğu günden bu yana çift haneli büyüdüğüne işaret ederek, 2007 yılında yüzde 85 büyüme kaydederek İSO 500 araştırmasında 104 basamak birden yükseldiklerini bildirdi.

2008 yılını "pazarın üzerinde performans sergileyerek", yüzde 16'lık büyümeyle kapattıklarını vurgulayan Apaydın, "2008 sonu itibariyle 210 milyon liralık bir ciroya ulaştık. 2009 hedefimiz yüzde 20 civarında bir büyüme yakalamak" dedi.
Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

'Şeffaf tedarik zinciri' masaya yatırıldı

18.09.2018 - İSTANBUL

TÜSİAD'ın "Sanayide Dijital Dönüşüm Günleri" etkinliği TÜSİAD Genel Merkezi'nde düzenlendi. ... Devamı

Kruvaziyerlerin rotası yeniden İzmir oluyor

18.09.2018 - İZMİR

Carnival'in yöneticileri, rotalarını yeniden İzmir'e çevirme sinyali verdiler.... Devamı

Türk böğürtleni, Turkish Cargo ile dünyaya açılıyor

18.09.2018 - İSTANBUL

Turkish Cargo, Chester türü Türk böğürtlenini, korumalı ve iklimlendirmeli araçlarla muhafaza ederek farklı coğrafyalara taşıyor. ... Devamı

Mersin ve Adanalı müteahhitler konutta yüzde 10 indirim kararı aldı

18.09.2018 - ADANA

Mersin Yapı Müteahhitleri Derneği (MERYAP) ile Adana Yapı Müteahhitleri Derneği (AYAMDER), güç birliği yaptı. ... Devamı

İTO Başkanı'ndan çağrı: 22 euro fırsatını kaçırmayalım

18.09.2018 - İSTANBUL

22 euronun altında yapılan e-ihracattan vergi alınmadığını belirten İTO Başkanı Avdagiç, girişimcileri, AB ülkelerine gümrük ödemeden e-ihracat yapmaları için proje geliştirmeye çağırdı.... Devamı