Turasan Şarap Başarı Hikayesi

Turasan Bağcılık ve Şarapçılık Tur. Tic. A.Ş.

Hasan Turasan’ın şaraba duyduğu aşk, Turasan Şarapçılık’a doğa ve tarihin dünyadaki en güzel buluşma yeri olan Kapadokya’da hayat verdi. Turasan Şarapçılık; üretimde bilgi, özen, teknoloji ve sürekli kalite anlayışı çerçevesinde bütün ürünlerinin kalitesini daha ilk üretim aşamasındayken belirliyor. Bu amaçla; üzümü taşıyan dallardan, şarapları sarmalayan etiket ve şişelere dek, bütün ürün yelpazesini kalite standartlarını korumak adına yoğun bir dikkatle takip ediyor... Devamı

Üçüncü Köprüde İhale En Geç Eylül'de Yapılacak

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

10.07.2009 Cuma - İSTANBUL

Karayolları Genel Müdürü Turhan, köprüde 1 gidiş, 1 geliş demir yolu olacağını da açıkladı.

 

Karayolları Genel Müdürü Cahit Turhan, İstanbul Boğazı'na yapılması planlanan 3. köprünün 2x3 şerit karayolu, 1 gidiş 1 geliş de demiryolu olarak yapılmasının öngörüldüğünü ve ihalenin en geç Eylül'de planlandığını söyledi.

Turhan, Adapazarı-Tekirdağ arasında trafik yoğunluğunun günden güne arttığına dikkati çekerek, bu güzergahta yüksek standartta bir yolun yanı sıra İstanbul Boğazı'na 3. bir köprü yapılması ihtiyacının ortaya çıktığını belirtti.

İstanbul Boğazı'na 3. bir köprünün yapılmasının yatırım programına 1993'te alındığını hatırlatan Turhan, "3. Boğaz Köprüsü ile Kuzey Marmara Geçişi Otoyolu Projesi" kapsamında belirlenen güzergahın İstanbul Büyükşehir Belediyesinin imar planlarına işleneceğini söyledi. Turhan, "En geç Eylülde projeyi Yap-İşlet-Devret (YİD) modeliyle ihale etmeyi planlıyoruz" diye konuştu.

Köprü'de demir yolu da olacak

Karayolları Genel Müdürü Turhan, İstanbul boğazına yapılacak 3. köprünün yaklaşık 1300 metre, otoyolun ise yaklaşık 300 kilometre uzunluğunda olacağını bildirdi.

Projenin toplam maliyetinin 4 milyar dolar olarak hesaplandığına dikkat çeken Turhan, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Projenin yapım süresinin 5 yıl olmasını planlıyoruz. Otoyol, İstanbul sınırları içinde 2x4 şerit, İstanbul dışında Gebze-Adapazarı ve Hadımköy-Kınalı arasında ise 2x3 şerit olarak yapılacak. İstanbul Boğazı'na yapılacak 3. köprünün ise 2x3 şerit karayolu, 1 gidiş 1 geliş de demiryolu olarak inşa edilmesi öngörülüyor. Köprü yapılmasının planlandığı güzergaha yakın yerlerde zaten demiryolu ağı bulunuyor. Ayrıca 3. köprüdeki demiryolunun Marmaray'a da bağlanması hedefleniyor."

Turhan, inşa edilecek otoyoldan araç geçişi için YİD modeliyle yapılacak ihalede garanti verileceğini ve garanti edilen rakamın altında kalınması durumunda farkın devlet bütçesinden ödenmesinin planlandığını da söyledi. Otoyol ve köprüyü kullanacak araçların ödeyeceği tavan fiyatların da belirleneceğini dile getiren Turhan, ihaleye katılacak firmalardan işletme yılı süresinin talep edileceğini vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Kocaer, Türkiye’de ödülü aldı, EMEA bölgesinde de yarışacak

17.11.2017 - İZMİR

Kocaer, EMEA bölgesinde düzenlenecek SAP Kalite Ödülü 2017’de kendi sektöründe Türkiye’yi temsil edecek.... Devamı

THY, gayrimenkul işine girdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Türk Hava Yolları, yeni bir gayrimenkul şirketi kurduğunu duyurdu.... Devamı

Net uluslararası yatırım pozisyonu, 440 milyar dolar açık verdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Net uluslararası yatırım pozisyonunda açık eylülde 440 milyar dolara çıktı. Açık, Yılın ilk 9 ayında açık 77 milyar dolar büyüdü.... Devamı

Ar-Ge bütçesi 24 milyar lirayı geçti

17.11.2017 - İSTANBUL

TÜİK verilerine göre 2016'da Ar-Ge harcamaları yüzde 19,5 artışla 24.6 milyar lira oldu. Bu dönemde 136 bin 953 kişi Ar-Ge personeli olarak çalıştı.... Devamı

Ekimde otomobil satışları yüzde 5,9 arttı

17.11.2017 - İSTANBUL

ODD verilerine göre ekim ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına kıyasla yüzde 5,9 artarak 1.2 milyon adet seviyesine ulaştı.... Devamı