Meydan Grup Başarı Hikayesi

Meydan Otomotiv Endüstri Nakliye ve Gıda Sanayi İç Dış Tic. Ltd. Şti.

1969 yılında otomotiv sektörüne yönelik faaliyet gösteren bir firmada çalışan olarak iş hayatına başlayan Ömer Faruk Meydan, 1991yılında Konya için bir ilki gerçekleştirerek; Japon otomobillerinin yedek parça ticaretini yapan firmayı kurmuştur...Devamı

Turkcell'in Arıkovanı girişimlere 1.9 milyon TL'lik can suyu buldu

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

09.02.2017 Perşembe - İSTANBUL

Platform, şimdiye kadar 11 bin destekçiyi girişimcilerle buluşturdu, 18 farklı girişime 1 milyon 920 bin TL destek topladı.

 

Turkcell'in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı, projesi olan ancak sermayesi bulunmayan girişimciler ile destekçileri buluşturuyor. Şimdiye kadar 18 farklı girişimin kitlesel fonlama kampanyası başlattığı platformda, 1 milyon 920 bin TL destek toplandı.

Yenilikçi teknolojik girişimlerin ihtiyacı olan sermayeye ulaşmasını sağlayan Turkcell'in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı, bir yılın doldurdu. Platform, şimdiye kadar 11 bin destekçiyi girişimcilerle buluşturdu, 18 farklı girişime 1 milyon 920 bin TL destek topladı.

Şu ana kadar 9 proje fon hedefine ulaştı ve 5 proje de 4 milyon TL'lik melek yatırım aldı.

Kısa sürede yüzde 75'lik kaynak sağlama oranıyla başarıyı yakalayan platform, Türkiye'de kitlesel fonlama kültürünün gelişimine destek olmayı hedefliyor. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Arıkovanı ile girişimcisinin elinde sermaye olmadığı için bir kenarda prototip olarak bekleyen yenilikçi teknolojik ürünlerin maddi kaynağa ulaşmasını sağlamayı hedeflediklerini kaydetti. Türkiye'de bu konuda bir mevzuat olmadan bu işe girdiklerini belirten Terzioğlu, avukatla yasal zemin aradıklarını sponsorluk gibi düşünerek bu işi hukuka uygun hale getirdiklerini söyledi.

Sistem nasıl işliyor?

Sadece teknolojik girişimleri destekleyen Arıkovanı girişimcilerin ilk müşterilerini bulup, fon yaratmalarına aracı oluyor. Girişimler, 60 gün süreyle vitrinde kalıyor ve bu sürede belirledikleri hedefe ulaşmaya çalışıyor.

İhtiyacının 8 katı destek topladı

Outliers Akıllı Not Defteri, 40 bin TL'ye ihtiyacı varken Arıkovanı üzerinden toplam 339 bin 773 TL destek alarak hedefinin 8 katına ulaştı. Görme engellilere özel akıllı baston olan WeWalk ise hedefine en hızlı ulaşan girişim oldu. YGA'da geliştirilen WeWalk, 48 saatte 289 bin 971 TL destek topladı ve Vestel'den de üretim sözü aldı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Domates ihracatı için ilk görüşme 18 Ağustos'ta

25.07.2017 - İSTANBUL

Rusya Başbakan Yardımcısı Dvorkoviç, Türkiye'den domates alımına yönelik yasağın kaldırılmasıyla ilgili 18 Ağustos'ta İzmir'de bir görüşme gerçekleştirileceğini açıkladı.... Devamı

Ankara'da gıda enflasyonu geriledi

25.07.2017 - ANKARA

Türk-İş'in raporuna göre Ankara'da hesaplanan gıda enflasyonu temmuzda bir önceki aya göre yüzde 0,71 azaldı. Düşüşte gerileyen meyve fiyatları etkili oldu.... Devamı

MÜSİAD'dan CNR Food'a destek

25.07.2017 - İSTANBUL

Dubai'nin Gulfood Fuarı'na rakip olacak CNR Food İstanbul Fuarı için bir destekte MÜSİAD'tan geldi. ... Devamı

Larissa Göl Evleri'ne büyük ilgi

25.07.2017 - İSTANBUL

Larissa Göl Evleri'nin ilk etabının yüzde 80'i ikinci etabın yüzde 60'ı satıldı... Devamı

'Basic' tişört manifestosu yaptı şimdi yok satıyor

25.07.2017 - İSTANBUL

Kaliteli baskısız, alsız pulsuz sade tişörtlerin aslında -basic- olmadığı manifestosuyla yola çıkan Iamnotbasic.com'un tişörtleri yoğun ilgiyle yok satıyor. ... Devamı