CAKO Konfeksiyon Başarı Hikayesi

Cako Konfeksiyon

80'li yıllarda Diyarbakır'da küçük esnaf olarak ticari faaliyete başlayan Cemal Yıldız, sahibi olduğu Cako Konfeksiyon ile bugün şehirdeki şıklığın ve modernliğin adresi olmanın gururu ve sevincini yaşıyor...Devamı

Türk taşı 'mobil' tanıtılacak

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

15.12.2016 Perşembe - İSTANBUL

İstanbul Maden İhracatçıları Birliği, 40 milyon TL harcayarak, mobil uygulamalarla Türk doğal taşını dünyaya tanıtacak. Bu kampanya ile 2013'ten sonra duraksamaya giren ihracatın tekrar artışa geçmesi planlanıyor.

 

İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB), 2017 yılında 40 milyon TL bütçe ile Türk doğal taşını dünyaya tanıtacak. İMİB dünyada "Türk doğal taşı tanıtım yılı" ilan ettikleri 2017'de her pazara ayak basarak ihracatı 2,2 milyar doların üzerine çıkarmayı planlıyor. İMİB, doğal taş sektöründe bu yıla ilişkin değerlendirmeler ve 2017 yılı hedefler kapsamında bir basın toplantısı düzenledi. İMİB Başkanı Ali Kahyaoğlu, 2013 yılında dünya doğal taş ihracatının 20 milyar dolar iken bugün 22 milyar dolar seviyesine geldiğini, Türkiye'nin bu rakamın yüzde 10'unu bile karşılamadığına dikkat çekti. Kahyaoğlu "Dünyada satılan doğal taşın yüzde 25'ini satmamız gerek. 2023 yılında 6 milyar dolar ihracatı yakalamayı hedefliyoruz" dedi.

Doğal taş sektörü ihracatının 2013 yılında 2,2 milyar dolar ile tavan yaptığını hatırlatan Kahyaoğlu, "2017'de 2,2 milyar doların da üzerine çıkmak istiyoruz. Yeni projelerimizi hayata geçirerek 2,2 milyar doları geçeceğiz. Dünyada çok fazla pazar var. Projelerimizde dünyanın her yerine ayak basmayı hedefliyoruz" dedi.

2017 "Dünya Türk Doğal Taşı Tanıtım Yılı" ilan edildi

Ali Kahyaoğlu, 2017'de 40 milyon TL bütçe ile Türk doğal taşını dünyaya tanıtacaklarını, bu kapsamda 2017 yılını dünyada "Türk Doğal Taşı Tanıtım Yılı" ilan ettiklerini söyledi. Tanıtıma yönelik hem yurt içi hem de yurtdışında bir dizi projeleri hayata geçireceklerini vurgulayan Kahyaoğlu, şöyle konuştu: "Dünya doğal taş ithalatından en büyük alacısı Çin ve Hindistan ile üç kez Türkiye İşbirliği Zirveleri gerçekleştireceğiz. Çin, ABD, Avustralya, Katar, Brezilya, Dubai, Suudi Arabistan, İtalya, Kanada ve Fransa gibi ülkelerde fuarlara katılacağız. Bu ülkelere aynı şekilde ticari heyet ziyaretleri yapılacak. Yine Çin, Hindistan ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde Türkiye Ticaret Merkezleri kurulması projemiz var. Milano Tasarım Haftası'nda ürünlerimiz sergilenecek. Ağustosta 400 yabancı alım heyetini Türkiye'de ağırlayacağız. Bu yıl 6 Ur-Ge projesi yürütüyoruz, 2017 yılında bu sayıyı 10'a çıkaracağız. Veri tabanındaki tüm veriler kullanılarak anlık olarak Türk Doğal Taşları Kitabı ve yine tüm doğal taşların ilgili 3D modelleme yazılımlarında kolaylıkla kullanılabilmesi amacıyla Türk Doğal Taşları Kütüphaneleri hazırlanacak."

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Mednetic'ten 10 ülkeye endoskopi aksesuarı

25.05.2018 - TEKİRDAĞ

Technocast Genel Müdürü Murat Öney, Ar-Ge merkezimizde üzerinde çalışılan 15 ürün var. Bunların ikisini TÜBİTAK, birini de Trakya Kalkınma Ajansı desteğiyle gerçekleştiriyoruz" dedi. ... Devamı

CW Enerji'den Antalya'ya güneş paneli fabrikası

25.05.2018 - ANTALYA

CW Enerji'nin güneş paneli fabrikası 125 milyon dolarlık yatırımla hayata geçiyor. ... Devamı

Yücesoy Mühendislik, İzmir'in en büyük villa sitesini kuracak

25.05.2018 - İZMİR

Yücesoy Mühendislik, 350 villadan oluşan İzmir'in en büyük villa projesine start verecek. ... Devamı

Turkish Cargo'ya en iyi hava kargo taşıyıcı ödülü

25.05.2018 - İSTANBUL

Turkish Cargo, "Dünya Hava Kargo Ödülleri" Töreninde "Yılın Hava Kargo Taşıyıcısı" Ödülünü aldı.... Devamı

Divonette, Balkanlar ve Avrupa pazarına açılacak

25.05.2018 - BURSA

Yaklaşık 40 ülkeye direkt ve dolaylı ihracat gerçekleştiren Divonette, bu yıl da yüzde 15 seviyesinde büyüme planlıyor. ... Devamı