Ata Bilişim Başarı Hikayesi

Ata Bilişim San. Tic. Ltd. Sti.

2007 yılında kurulan ATA Bilişim; eğitim, destek, teknik servis, proje, satış ve pazarlama departmanlarındaki eğitimli kadrosuyla müşterilerine “Müşteri Memnuniyetinin Sürekliliği Esastır“ ilkesi ile hizmet vermektedir...Devamı

Türk narenciyesi Ortadoğu'ya açılıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

04.03.2011 Cuma - İÇEL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Kavak, Türk narenciyesini geniş keismlere duyurmak için Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini açıkladı.

Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği ve Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yaptıkları başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerini daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya yoğunlaşmaya karar verdiklerini bildirdi.

Kavak, yazılı açıklamasında, Narenciye Tanıtım Grubu olarak üzerlerine düşen görevi en iyi şekilde yerine getirebilmek için narenciye ürünlerinin yurt içinde tüketimini artırmak ve Türk narenciyesinin yurt dışında bir marka haline gelmesini sağlamak amacıyla yaptıkları çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Uzun yıllar gerek üreticilerin, gerekse ihracatçıların en büyük sorununun, narenciyedeki marka sıkıntısı olduğuna işaret eden Kavak, şunları kaydetti:

"Günümüzde rekabetin iyice sertleştiği uluslararası pazarlarda ürünlerimizin kalitesini vurgulayan bir Türk ürünü markası ve imajı oluşturmak hayati bir önem kazandı. Yoğun rekabet ortamında var olma mücadelesi veren ihracatçılarımız için yaptığımız tanıtım çalışmaları çok büyük önem taşıyor. Ekonomimiz ve tarım ürünleri ihracatımız açısından yadsınamaz bir öneme sahip narenciye sektörünün daha iyi yerlere gelebilmesi, ülkemiz ekonomisine daha çok katkı sağlayabilmesi için tanıtım vazgeçilmez bir unsurdur."

Bu kapsamda Narenciye Tanıtım Grubunun,  Türk ürünlerinin uluslararası piyasada tanıtılmasına imkan sağlayacak koordinasyonu oluşturacak, denenmiş ve başarılı örnekleri olan bir oluşum olduğunu vurgulayan Kavak, şöyle devam etti:

"Rusya Federasyonu, Ukrayna ve Azerbaycan'da yapmış olduğumuz başarılı tanıtım ataklarının ardından, ürünlerimizi daha geniş kesimlere duyurmak amacıyla bu yıl Ortadoğu'ya ve özellikle Orta-Doğu Avrupa'ya yoğunlaşmaya karar verdik. Bundan sonra amacımız tanıtım kampanyalarımızı daha geniş kitlelere ulaşmaktır. Önümüzdeki dönemde, Ortadoğu ülkelerinde de yeni tanıtım faaliyetlerimize başlayacağız."

Narenciye sektörünün rekabet gücünü geliştirmeye çalışırken sadece yurt dışı tanıtım faaliyetlerinin yeterli olmayacağının da farkında olduklarını ifade eden Kavak, Ar-Ge faaliyetlerinin desteklenmesi amacı ile çeşitli araştırma enstitüleri ve kurumların bu konuda yaptığı çalışmalar ve projelere de destek vererek, uluslararası pazarlarda geliştirdikleri ve marka haline getirebilecekleri yeni çeşitlere kavuşmayı hedeflediklerini bildirdi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Suriye'ye domates ihracatı yüzde 4431 arttı

20.06.2017 - ANTALYA

Türkiye'nin Suriye'ye yaş meyve sebze ihracatının 1 milyon 503 bin 606 dolardan, 5 milyon 230 bin 520 dolara yükseldi. Son 1.5 ayda Suriye, en fazla ihracat yapılan 8. ülke oldu.... Devamı

Ege ihracat şampiyonlarının sayısını artırdı

19.06.2017 - İZMİR

Türkiye İhracatçılar Meclisi listesindeki firma sayısı 140'tan 158'e yükseldi.... Devamı

2 milyar dolarlık savunma sanayii ürünü ihraç ettik

15.06.2017 - İSTANBUL

Savunma sanayisinin cirosu, iç pazardaki büyümenin etkisiyle geçen yıl bir önceki yıla göre yüzde 21.6 arttı.... Devamı

İhracatçıya yeni olanak

12.06.2017 - ANKARA

Ekonomi Bakanlığı, ihracatçıya, dahilde işleme izinlerine ilişkin ek süreden yararlanabilmek için 3 aylık yeni bir başvuru süresi tanıdı. ... Devamı

İhracatta miktar arttı, değer düştü

09.06.2017 - İSTANBUL

İhracat miktar nisanda bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 8,7 artarken, birim değeri yüzde 1,2 azaldı. İthalatta ise hem miktar bazında hem de değer bazında artış var.... Devamı