Özel Karşıyaka Göz Hastanesi Başarı Hikayesi

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi

İzmir/Karşıyaka'da göz hastalıkları alanında yaklaşık çeyrek asırdır hizmet veren, Myop, Hipermetrop ve Astigmat tedavisinde PRK, LASİK veya LASEK yöntemlerini uygun göze uygun tedavi sloganı ile kullanabilen Özel Karşıyaka Göz Hastanesi, günümüzde görme bozukluklarının tedavisinde güncel olan refraktif cerrahi ve laser tedavilerinde öncü rol üstlenmektedir...Devamı

Türk firmaları CEBIT'te görücüye çıktı

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.07.2018 Perşembe - İSTANBUL

Hannover Fairs Turkey Fuarcılık Genel Müdürü Alexander Kühnel, "Türk firmaları CEBİT'te sergilediği teknolojiyle, uluslararası alanda güçlü bir potansiyele sahip olduğunu gösterdi" dedi.

 

Dünyanın en büyük bilişim fuarlarından biri olan CEBIT, 70 ülkeden 2 bin 800'ü aşkın markanın katılımı ile Hannover'de düzenlendi. Ekonomi Bakanlığı teşvikleriyle fuara katılan Türk firmaları, teknoloji odaklı önemli iş bağlantıları gerçekleştirdi. Bilişim sektörünün Türkiye'nin ekonomi hedefleri açısından stratejik bir öneme sahip olduğunu kaydeden Hannover Fairs Turkey Fuarcılık Genel Müdürü Alexander Kühnel, "Türk firmaları CEBİT'te sergilediği teknolojiyle, uluslararası alanda güçlü bir potansiyele sahip olduğunu gösterdi" dedi. Türkiye ekonomisinin dış ticaretteki etkinliğini artırmasının yolunun bilişim teknolojileri alanındaki gücünü yurtdışında da göstermesinden geçtiğine dikkat çeken Kühnel, "Yenilenen yüzüyle CEBİT 2018, önümüzdeki birkaç yılda hayatımızı değiştirecek teknolojilere odaklanırken diğer yandan uluslararası alanda teknoloji üreten ve satan güçlü firmaları bir araya getirdi. Türkiye'nin ekonomik büyüme performansını sürdürebilmesi, katma değeri yüksek ürün ihracatına yönelmesine ve kendi teknolojisini yurtdışında da pazarlayabilmesine bağlı" dedi.

CEBIT'in Türk firmalarına teknoloji ihracatlarını artırmaları noktasında birçok fırsat sunduğunu ifade eden Kühnel: "Türkiye'nin teknoloji ihracatında öne çıkan Ortadoğu, Afrika ve Avrupa Birliği ülkeleri gibi pek çok pazardan önemli konuklarımızı, uluslararası delegeleri ve alım heyetlerini B2B görüşmeleri yoluyla, Türk firmalarını bir araya getirdik. Türk firmalarını bu alanda üretecekleri ürünlerin yeni işbirlikleriyle uluslararası alana taşımaları noktasında desteklemeye devam edeceğiz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

AKAMİB'den altı ayda 327 milyon liralık ihracat

19.07.2018 - İÇEL

AKAMİB, haziran ayında gerçekleştirdiği 39 milyon 868 bin liralık ihracatla birlikte 6 aylık toplam ihracatını 327 milyon 149 bin liraya yükseltti.... Devamı

Konut satışlarında yüzde 22 artış

19.07.2018 - İSTANBUL

Kampanyaların da etkisiyle haziran ayında 119 bin 413 konut satıldı. ... Devamı

IMF'nin Türkiye için 2018 büyüme tahmini yüzde 3,9

19.07.2018 - İSTANBUL

IMF Araştırma Departmanı Direktörü Gian Maria Milesi-Ferretti, IMF'nin Türkiye ekonomisinin bu yıl yüzde 4,2 ve gelecek yıl yüzde 3,9 büyümesini beklediğini belirtti.... Devamı

Kablo sektörüne bakış

19.07.2018 - İSTANBUL

İhracattaki durgunluk iç pazara yönelimi artırarak, arz fazlalığını tetikliyor.... Devamı

ATO, Senegal'i hedef pazar olarak belirledi

18.07.2018 - İSTANBUL

Senegal ile Ankara arasındaki ticaret hacminin 50 milyon dolar civarında olduğu belirtildi.... Devamı