Ömür Çelik San. ve Tic. Ltd. Şti.

Ömür Çelik San. ve Tic. Ltd. Şti.

Ömür Çelik, 2001 yılında İstanbul'da kurulmuştur. Otomotiv, beyaz eşya, makine ve inşaat sektörüne yönelik toptan ve perakende olarak kaliteli çelik malzeme satışı yapmaktadır. Kapasitesi yüksek ve son teknoloji kesim tesisine sahip olan firma müşteri ihtiyaçlarını en kısa zamanda karşılayan, uygun fiyatlı ve yüksek kalitede hizmet anlayışını ilke edinmiştir.Devamı

Tonaj Sınırının Aşılmasının Karayollarına Yıllık Maliyeti 2 Milyar TL

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

26.05.2009 Salı - İSTANBUL

Aydın, Kara Ulaştırması Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Nesip Kemaloğlu ile birlikte Kazan'daki Ağırlık ve Boyut Kontrol İstasyonunda basın mensuplarına konuya ilişkin bilgi verdi.

Araçların tonaj sınırını aşmasının karayollarının zarar görmesine neden olduğunu belirten Kara Ulaştırması Genel Müdürü Talat Aydın, karayollarına yıllık 1,5-2 milyar TL bakım parası harcandığını belirterek, tonaj ayarlarının yapılması durumunda bu rakamın 300 milyon TL'ye kadar düşeceğini kaydetti.
Aydın, Kara Ulaştırması Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Nesip Kemaloğlu ile birlikte Kazan'daki Ağırlık ve Boyut Kontrol İstasyonunda basın mensuplarına konuya ilişkin bilgi verdi.

Talat Aydın, sabit ve mobil istasyonlar ile seyyar kantarlarda yük ve yolcu taşıyan araçların ağırlık ve boyut ölçümlerinin yapıldığını belirtti.
Araç kapasitesinin aşılmasının trafik güvenliği, aracın yayacağı karbonmonoksit miktarı ve araç ömrü açısından olumsuz etki yarattığını ifade eden Aydın, şunları kaydetti:

"Diğer taraftan karayolunun alt yapısı belirli bir standarda sahip. Araçların tonaj sınırını aşması, karayollarının zarar görmesine neden oluyor. Ağırlık sınırı yüzde 10 fazlası olursa yolun ömrü yüzde 30 azalıyor. Karayollarına yıllık 1,5-2 milyar TL bakım parası harcanıyor. Eğer tonaj ayarları yapılırsa bu rakam 300 milyon TL'ye kadar düşer. Bu yüzden Türkiye'de yollar 2 yılda değil 20 yılda bir yenileniyor. Araçların tonaj ayarları çok önemli."

Ağırlık ve boyut kontrol istasyonlarının son bir kaç yılda bakımlı ve konforlu mekanlara dönüştürüldüğünü ifade eden Aydın, Kara Ulaştırması Genel Müdürlüğünün "Reform Paketi" ile pek çok birimde de önemli değişikliklere imza atıldığını kaydetti.
Taşımacılığının yüzde 90'ını karayolu ile yapan Türkiye'de özellikle AB'ye uyum kapsamında kara ulaştırması alanında mesleki yeterlilik çalışmaları yapıldığını anlatan Aydın, sektörde 300 bin lisanslı firmaya bağlı 800 bin aracın bulunduğunu belirtti.
Aydın, reform sürecinde oluşturulan lisans sisteminden elde edilen gelirle de hurda araçların trafikten çekilmesinin finanse edildiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Kocaer, Türkiye’de ödülü aldı, EMEA bölgesinde de yarışacak

17.11.2017 - İZMİR

Kocaer, EMEA bölgesinde düzenlenecek SAP Kalite Ödülü 2017’de kendi sektöründe Türkiye’yi temsil edecek.... Devamı

THY, gayrimenkul işine girdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Türk Hava Yolları, yeni bir gayrimenkul şirketi kurduğunu duyurdu.... Devamı

Net uluslararası yatırım pozisyonu, 440 milyar dolar açık verdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Net uluslararası yatırım pozisyonunda açık eylülde 440 milyar dolara çıktı. Açık, Yılın ilk 9 ayında açık 77 milyar dolar büyüdü.... Devamı

Ar-Ge bütçesi 24 milyar lirayı geçti

17.11.2017 - İSTANBUL

TÜİK verilerine göre 2016'da Ar-Ge harcamaları yüzde 19,5 artışla 24.6 milyar lira oldu. Bu dönemde 136 bin 953 kişi Ar-Ge personeli olarak çalıştı.... Devamı

Ekimde otomobil satışları yüzde 5,9 arttı

17.11.2017 - İSTANBUL

ODD verilerine göre ekim ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına kıyasla yüzde 5,9 artarak 1.2 milyon adet seviyesine ulaştı.... Devamı