Bilişim Sanayi Başarı Hikayesi

Bilişim Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

1985'te kurulan Bilişim Ltd, Türkiye'nin üstün başarıyla sonuçlanmış önemli projelerine imza atan, alanında uzmanlaşmış, öncü bir yazılımevi ve 'danışmanlık kurumu'dur... Devamı

Tatilde en çok fotoğraf paylaşan ikinci ülkeyiz

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

21.07.2017 Cuma -

Yapılan araştırmaya göre Türkler tatilde en çok fotoğraf paylaşan ikinci ülke oldu. Tatilde mobil cihazları tamamen kaptanların oranı ise yüzde 11.

Bir seyahat sitesi tatildeki kişilerin sosyal medya kullanımını araştırdı. 23 ülkede yapılan araştırmalara göre Türklerin yarısından fazlası (yüzde 64) tatil sırasında fotoğraf paylaşmadan duramıyor. Bu orana göre dünyada tatildeyken en çok fotoğraf paylaşımı yapan ikinci ülkeyiz. İlk sırada ise yüzde 65'le Çin yer alıyor. Tatilde telefon veya tablet gibi cihazlarını tamamen kapatan Türklerin oranı ise yalnızca yüzde 11.

Tatilde her anımızı paylaşmak istiyoruz

Tatil her ne kadar kafa dinlemek, rahatlamak için tercih ettiğimiz bir kaçamak olsa da sosyal medyadan kopamıyoruz. Verilere göre tatil sırasında Türklerin yarısından fazlası (yüzde 64) fotoğraf paylaşmadan duramıyor. Listenin başında yüzde 65'le Çin yer alırken Türkiye'yi yüzde 60'la Brezilya takip ediyor. Listenin üst sıralarında yer alan diğer ülkeler ise sırasıyla Romanya (yüzde 52) ve Norveç (yüzde 44). Tatilde sosyal medya paylaşımlarına en fazla ara veren ülkeler Almanya (yüzde 20) ve Avusturya (yüzde 23). Türklerin ise yalnızca yüzde 15'i tatil sırasında sosyal medyada herhangi bir paylaşım yapmıyor.

İş hayatı tatilde de devam ediyor

Araştırmaya göre Türklerin yarısından fazlası (yüzde 57) iş ile ilgili aramaları yanıtlamaya devam ediyor. Söz konusu mailler olduğunda ise bu oran yüzde 68'lere çıkıyor. Tatildeyken iş hayatı konusunda en aktif grup 18-22 yaşları arasındakiler. Bu yaş grubundaki gençlerin sadece yüzde 36'sı iş görüşmelerine ara verirken, mailleri yanıtlama söz konusu olduğunda bu oran yüzde 27'ye düşüyor. Tatilde iş ile ilgili konulara mola vermeyi en çok tercih edenler ise 23-35 grubundakiler.

Teknolojiden en az kopan ikinci ülkeyiz

Sosyal medya ve iş hayatından kopmak için en etkili yöntemlerden biri de mobil cihazları tamamen kapatmak. Ancak, Türklerin yalnızca onda biri (yüzde 11) "Tatil boyunca hiçbir şey görmek istemiyorum" diyerek cihazlarını tamamen kapatıyor. Cinsiyetler açısından incelendiğinde, erkeklerin bu alanda kadınlara göre daha başarılı olduğu ortaya çıkıyor. Kadınların yüzde 7'si tatilde iletişim araçlarını kapattıklarını belirtirken Türk erkekleri arasında bu oran ikiye katlanıyor (yüzde 15). Bu konuda Türklerle ikinciliği paylaşan diğer ülkeler ise Amerika, Brezilya ve Romanya. Tatilde mobil cihazlarından uzak durma konusunda en zorlanan ülkelerin başında ise yüzde 9 ile Çin geliyor. Tatilde teknolojiye ara verme konusunda en başarılı millet ise yüzde 30'la Avusturya.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Frankfurt Otomobil Fuarı'na yoğun ilgi

18.09.2017 - Yurtdışı

39 farklı ülkeden bin firma katıldığı Frankfurt Otomobil Fuarı yoğun ilgi görüyor.... Devamı

'Türkiye'de zehirli yumurta' iddiasına tepki

06.09.2017 - İSTANBUL

Türkiye'de 'zehirli yumurta'ya rastlandığı iddiasına sektör temsilcileri tepki gösterdi. YUM-BİR Başkanı Konya, "İddia son günlerde yaşanan siyasi gerginliklerin ürünü" dedi.... Devamı

Vakıflara bedelsiz kamu arazisi

21.07.2017 -

Kamuya ait taşınmazlar, eğitim ve yurt faaliyeti için bedelsiz olarak devredilebilecek. Devredilen kurumlarda öğrencilerin en az yüzde 3'ü bedelsiz, yüzde 10'u da yüzde 50 indirimli olarak eğitim görecek.... Devamı

TÜRKONFED geleceğin girişimcilerini yetiştiriyor

19.07.2017 -

TÜRKONFED, 30 lise öğrencisine 'STEM ile Girişimde Yeni Ufuklar' projesi kapsamında bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik temelli girişimcilik dersi verecek.... Devamı

TÜBİTAK Martek, BİGG ile nitelikli fikirleri destekleyecek

18.07.2017 -

TÜBİTAK, BİGG ile nitelikli fikirleri girişimciliğe özendirmek ve desteklemeyi hedefliyor. ... Devamı