Dempar Ağaç Sanayi Başarı Hikayesi

Dempar Demircioğlu Ağaç San. ve Dış Tic. A.Ş.

Günümüzün sağlıklı ve dekoratif yer döşemesi olan “Cilalı Lamine Parke” nin üreticisi Dempar, Adapazarı Hanlıköy girişinde 30.000 m² açık, 10.000 m² kapalı alan üzerinde, kereste fabrikası, tam otomatik kurutma fırınları ve en son teknoloji cilalı ahşap lamine parke makineleri ile sektöründe saygın ve seçkin bir kuruluş olmanın gururunu yaşıyor... Devamı

Satranca Destek İş Bankası'na Ödül Getirdi

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

23.05.2009 Cumartesi - İSTANBUL

İletişim projelerine yönelik olarak düzenlenen Avrupa SABRE Ödüllerinde, İş Bankası'nın satranç sporuna verdiği destek "Avrupa'nın en iyisi" seçildi.
İletişim projelerine yönelik olarak düzenlenen Avrupa SABRE Ödüllerinde, İş Bankası'nın satranç sporuna verdiği destek "Avrupa'nın en iyisi" seçildi.
Türkiye İş Bankası'ndan yapılan açıklamada, bankanın Türkiye Satranç Federasyonu'na verdiği desteğin, dünyanın iletişim alanındaki en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Avrupa SABRE Ödüllerinde (European SABRE Awards) "sponsorluk" kategorisinde "Avrupa'nın en iyisi" seçildiği duyuruldu.

İletişim sektörünün en saygın dergilerinden Holmes Report'un ABD merkezli yayıncısı Holmes Group tarafından Amerika'da on yılı aşkın süredir dağıtılan SABRE Ödüllerinin, bir yıl içinde iletişim alanında ses getirmiş çalışmalara verildiği belirtilen açıklamada, 2005 yılından bu yana Avrupa'da da düzenlenen yarışmada bu yıl ödül kazanan projelerin, İsveç'in başkenti Stockholm'de gerçekleşen ödül töreni ile duyurulduğu kaydedildi.

Farklı sektör, bölge ve iş alanı kategorilerinde uygulanan iletişim projelerine verilen Avrupa SABRE Ödüllerinde yirminin üzerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika ülkesinden gelen binden fazla projenin yarıştığına dikkat çekilen açıklamada, farklı ülkelerdeki iletişim uzmanlarının yer aldığı jürinin, projeleri, yaratıcılık, işlevsellik gibi kriterler üzerinden değerlendirdiği vurgulandı.

İş Bankası'nın, sosyal sorumluluk projelerinde eğitim alanına özel bir önem verdiği kaydedilen açıklamada, satrancın, çocukların zihinsel ve kişilik gelişimlerine önemli katkılar yapan, onları zarar verici alışkanlıklardan koruyan eğitsel bir araç olması nedeniyle bankanın, Aralık 2005'te Türkiye Satranç Federasyonu'nun (TSF) ana sponsorluğunu üstlendiği, bu destekle birlikte üç yıllık sürede satranç sporunun yaygınlaştırılmasında önemli aşamalar kaydedildiği hatırlatıldı.
Açıklamada verilen bilgiye göre, Türkiye genelinde, satrancı seçmeli ders olarak alan öğrenci sayısı 100 binden 1 milyon 700 bine, okullarda açılan satranç sınıflarının sayısı ise 1.200’e ulaştı.
Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Kocaer, Türkiye’de ödülü aldı, EMEA bölgesinde de yarışacak

17.11.2017 - İZMİR

Kocaer, EMEA bölgesinde düzenlenecek SAP Kalite Ödülü 2017’de kendi sektöründe Türkiye’yi temsil edecek.... Devamı

THY, gayrimenkul işine girdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Türk Hava Yolları, yeni bir gayrimenkul şirketi kurduğunu duyurdu.... Devamı

Net uluslararası yatırım pozisyonu, 440 milyar dolar açık verdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Net uluslararası yatırım pozisyonunda açık eylülde 440 milyar dolara çıktı. Açık, Yılın ilk 9 ayında açık 77 milyar dolar büyüdü.... Devamı

Ar-Ge bütçesi 24 milyar lirayı geçti

17.11.2017 - İSTANBUL

TÜİK verilerine göre 2016'da Ar-Ge harcamaları yüzde 19,5 artışla 24.6 milyar lira oldu. Bu dönemde 136 bin 953 kişi Ar-Ge personeli olarak çalıştı.... Devamı

Ekimde otomobil satışları yüzde 5,9 arttı

17.11.2017 - İSTANBUL

ODD verilerine göre ekim ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına kıyasla yüzde 5,9 artarak 1.2 milyon adet seviyesine ulaştı.... Devamı