Talat Matbaacılık Başarı Hikayesi

Talat Matbaacılık ve Deri Mamulleri A.Ş.

40 yılı aşkın bir sürede yüz binlerce farklı tasarımın üretimine imza atmanın gururunu taşıyan Talat Matbaacılık, 5.000 m² üzerine kurulu entegre tesislerinde elektronik dizgi, film, cilthane, ambalaj ve ofset tesislerinde kalite ve estetikten taviz vermeden hızlı üretim yapabilmektedir...Devamı

Sağlıkta 'Yeni Randevu Dönemi'

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

19.08.2009 Çarşamba - ANKARA

Sağlık Bakanlığı ve Türk Telekom işbirliğiyle, istenilen hastane ve hekimden telefonla randevu alınmasını sağlayacak "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulaması, Erzurum ve Kayseri'de başlayacak.

Sağlık Bakanlığı ile Türk Telekomünikasyon AŞ arasında, sağlık hizmetlerinden teknoloji altyapısını geliştirmeye yönelik bir dizi hizmeti içeren işbirliği kapsamında "Merkezi Hastane Randevu Sistemi" protokolü imzalandı.

Sağlık Bakanı Akdağ, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'ndeki imza töreninde yaptığı konuşmada, protokol kapsamında Türk Telekom tarafından herhangi bir bedel talep edilmeden çağrı merkezi kurulacağını belirtti.

Türkiye'de çağrı merkezi bulunan yüzlerce hastane olduğunu, ancak bu merkezlerin sadece ilgili hastane tarafından kullanıldığını anlatan Akdağ, bir ildeki hastane aracılığıyla diğer ilin hastanesinden randevu alınamadığına dikkati çekti.

Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulaması başlayacak sistemle hastanelerin tümünden randevu alınabilmesine imkan verileceğini ifade eden Akdağ, protokol gereği çağrı merkezlerinde özel eğitim almış personelin istihdam edileceğini, bu sayede telefon başında uzun süre geçirilmeyeceğini söyledi.

Bakan Akdağ, çağrı merkezinde talepte bulunulan hastanede yoğunluk varsa farklı hastanelere yönlendirme yapılacağını, hekim seçme imkanı sunulacağını, rehberlik ve bilgilendirme hizmetlerinin verileceğini anlattı.

Doany: Zaman kaybı azalacak, memnuniyet artacak

Konuşmasını Türkçe yapan Türk Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Paul Doany, "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulamasına katkı sağlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Projenin doktorları ve hastaları en etkili şekilde buluşturacağını belirten Doany, sistemin hasta ve doktor için zaman kaybını azaltacağını ve hasta memnuniyetini artıracağını söyledi.

Projeye destek verenlere teşekkür eden Doany, "Bu proje Türk Telekom'un sağlık alanında yapacaklarının sadece ilk adımı. Sağlık hizmetlerinde kaliteyi artıracak yenilikçi çözümleri en kısa zamanda sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Konut satışları hız kesti

23.11.2017 - İSTANBUL

Konut satışları ekim ayında, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre yüzde 5,7 oranında düşüş kaydederek 122 bin 882 rakamına geriledi. ... Devamı

Yeni projeler, lojistikte yatırımları hızlandıracak

23.11.2017 - İSTANBUL

Yeni İpekyolu Projesi, lojistikte yatırımları hızlandırıyor. İntermodale odaklanan şirketlerin 2018 planları hazır. Sektörün bir diğer dominosu ise 'Lojistik 4.0' hazırlıkları olacak.... Devamı

Dolar/TL 3.93 seviyesinde

23.11.2017 - İSTANBUL

Dolar kuru, Fed toplantı tutanaklarının açıklanmasının ardından 3.91 seviyesine kadar gerilemesinin ardından 3.93 civarında yatay seyrediyor.... Devamı

Altın fiyatları zirveden uzaklaşmadı

23.11.2017 - İSTANBUL

Altının gram fiyatı, güne yükselişle başlamasının ardından 163,4 lira seviyelerinde dengelendi.... Devamı

Tire Süt'ün organik yoğurduna 'Tarım Oskarı'

23.11.2017 - İZMİR

Tire Süt Kooperatifi, Yaşama Dokunanlar Platformu tarafından düzenlenen Tarım Oskarları Yarışması'nda organik kaymaklı yoğurt ile birincilik aldı.... Devamı