ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi Başarı Hikayesi

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi

İzmir/Karşıyaka'da göz hastalıkları alanında yaklaşık çeyrek asırdır hizmet veren, Myop, Hipermetrop ve Astigmat tedavisinde PRK, LASİK veya LASEK yöntemlerini uygun göze uygun tedavi sloganı ile kullanabilen Özel Karşıyaka Göz Hastanesi, günümüzde görme bozukluklarının tedavisinde güncel olan refraktif cerrahi ve laser tedavilerinde öncü rol üstlenmektedir...Devamı

Sağlıkta 'Yeni Randevu Dönemi'

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

19.08.2009 Çarşamba - ANKARA

Sağlık Bakanlığı ve Türk Telekom işbirliğiyle, istenilen hastane ve hekimden telefonla randevu alınmasını sağlayacak "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulaması, Erzurum ve Kayseri'de başlayacak.

Sağlık Bakanlığı ile Türk Telekomünikasyon AŞ arasında, sağlık hizmetlerinden teknoloji altyapısını geliştirmeye yönelik bir dizi hizmeti içeren işbirliği kapsamında "Merkezi Hastane Randevu Sistemi" protokolü imzalandı.

Sağlık Bakanı Akdağ, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'ndeki imza töreninde yaptığı konuşmada, protokol kapsamında Türk Telekom tarafından herhangi bir bedel talep edilmeden çağrı merkezi kurulacağını belirtti.

Türkiye'de çağrı merkezi bulunan yüzlerce hastane olduğunu, ancak bu merkezlerin sadece ilgili hastane tarafından kullanıldığını anlatan Akdağ, bir ildeki hastane aracılığıyla diğer ilin hastanesinden randevu alınamadığına dikkati çekti.

Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulaması başlayacak sistemle hastanelerin tümünden randevu alınabilmesine imkan verileceğini ifade eden Akdağ, protokol gereği çağrı merkezlerinde özel eğitim almış personelin istihdam edileceğini, bu sayede telefon başında uzun süre geçirilmeyeceğini söyledi.

Bakan Akdağ, çağrı merkezinde talepte bulunulan hastanede yoğunluk varsa farklı hastanelere yönlendirme yapılacağını, hekim seçme imkanı sunulacağını, rehberlik ve bilgilendirme hizmetlerinin verileceğini anlattı.

Doany: Zaman kaybı azalacak, memnuniyet artacak

Konuşmasını Türkçe yapan Türk Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Paul Doany, "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulamasına katkı sağlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Projenin doktorları ve hastaları en etkili şekilde buluşturacağını belirten Doany, sistemin hasta ve doktor için zaman kaybını azaltacağını ve hasta memnuniyetini artıracağını söyledi.

Projeye destek verenlere teşekkür eden Doany, "Bu proje Türk Telekom'un sağlık alanında yapacaklarının sadece ilk adımı. Sağlık hizmetlerinde kaliteyi artıracak yenilikçi çözümleri en kısa zamanda sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

5G zihinsel "hız, esneklik ve çeviklik" gerektirecek

19.10.2018 - İSTANBUL

5G teknolojisi temas yaygınlığını artıracaktır. Bilgili ve temas halinde halkın toplumsal enerjisi, gelecek 10 yılda kalkınmanın temel itici gücünü oluşturacaktır. ... Devamı

STEM'e beşeri bilimleri ekleme vakti

19.10.2018 - İSTANBUL

Bilgisayar mühendisliği öğrencileri dünyanın yeni liderleri ve yaratıcıları olacak. Bu nedenle, 'kod'ların insan davranışları, güvenliği, eşitliği, mahremiyeti gibi konularla nasıl bir etkileşime gireceğini algılamaları gerekiyor.... Devamı

Amerikan Türk Konseyi Washington yolcusu

19.10.2018 - İSTANBUL

İş dünyası 22 Ekim'de ABD'de konferansa gidiyor.... Devamı

Aydın 7. Tarım Fuarı 24 Ocak'ta başlayacak

19.10.2018 - AYDIN

Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Çondur, "Uluslararası Tarım Gıda ve Hayvancılık Fuarı ile katılımcıların ürünlerini tanıtmasını, Aydınlıları da tarım alanındaki teknolojiyle buluşturmayı hedefliyoruz" dedi. ... Devamı

İklimlendirmecilerden Tanzanya çıkarması

19.10.2018 - İSTANBUL

22 Ekim'de Tanzanya'ya gidecek 44 kişilik heyet, 2 günlük ziyarette Tanzanyalı kamu ve sektör yetkilileri ile bire bir görüşmeler yapacak.... Devamı