Mina Kozmetik Başarı Hikayesi

Mina Kozmetik Day. Tük. Mam. İnş. Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti

1994 yılından bu yana Diyarbakır’da toptan ve perakende kozmetik ürünlerinin ticareti konusunda faaliyet gösteren Mina Kozmetik; Hazine Müsteşarlığı Merkezi Finans ve İhale Birimi, Avrupa Konseyi Kalkınma Bankası ile Alman Kalkınma Bankası işbirliğiyle yürütülen SELP II Projesi kapsamında İş Bankası`ndan kredi kullanarak ikinci mağazasını açmıştır.Devamı

Sağlıkta 'Yeni Randevu Dönemi'

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

19.08.2009 Çarşamba - ANKARA

Sağlık Bakanlığı ve Türk Telekom işbirliğiyle, istenilen hastane ve hekimden telefonla randevu alınmasını sağlayacak "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulaması, Erzurum ve Kayseri'de başlayacak.

Sağlık Bakanlığı ile Türk Telekomünikasyon AŞ arasında, sağlık hizmetlerinden teknoloji altyapısını geliştirmeye yönelik bir dizi hizmeti içeren işbirliği kapsamında "Merkezi Hastane Randevu Sistemi" protokolü imzalandı.

Sağlık Bakanı Akdağ, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'ndeki imza töreninde yaptığı konuşmada, protokol kapsamında Türk Telekom tarafından herhangi bir bedel talep edilmeden çağrı merkezi kurulacağını belirtti.

Türkiye'de çağrı merkezi bulunan yüzlerce hastane olduğunu, ancak bu merkezlerin sadece ilgili hastane tarafından kullanıldığını anlatan Akdağ, bir ildeki hastane aracılığıyla diğer ilin hastanesinden randevu alınamadığına dikkati çekti.

Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulaması başlayacak sistemle hastanelerin tümünden randevu alınabilmesine imkan verileceğini ifade eden Akdağ, protokol gereği çağrı merkezlerinde özel eğitim almış personelin istihdam edileceğini, bu sayede telefon başında uzun süre geçirilmeyeceğini söyledi.

Bakan Akdağ, çağrı merkezinde talepte bulunulan hastanede yoğunluk varsa farklı hastanelere yönlendirme yapılacağını, hekim seçme imkanı sunulacağını, rehberlik ve bilgilendirme hizmetlerinin verileceğini anlattı.

Doany: Zaman kaybı azalacak, memnuniyet artacak

Konuşmasını Türkçe yapan Türk Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Paul Doany, "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulamasına katkı sağlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Projenin doktorları ve hastaları en etkili şekilde buluşturacağını belirten Doany, sistemin hasta ve doktor için zaman kaybını azaltacağını ve hasta memnuniyetini artıracağını söyledi.

Projeye destek verenlere teşekkür eden Doany, "Bu proje Türk Telekom'un sağlık alanında yapacaklarının sadece ilk adımı. Sağlık hizmetlerinde kaliteyi artıracak yenilikçi çözümleri en kısa zamanda sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İntertek Türkiye, 2017'de hedefinin iki katı büyüdü

20.04.2018 - İSTANBUL

İntertek, Türkiye'de geçen yıl belirlediği hedeflerin üzerinde iki katlık bir büyüme gerçekleştirdi. ... Devamı

Bursa Eldiven Sanayi ihracata odaklanacak

20.04.2018 - BURSA

Bursa Eldiven Sanayi, Bursa Karma OSB'de 5 milyon lira yatırımla tesis kurdu.... Devamı

Şirket olarak AB'ye girdi, sektörü de AB ile yarıştıracak

20.04.2018 - Yurtdışı

Çelik tel ve halat sektörünün ilk Ar-Ge merkezini de kuran şirket, sektörün katma değerinin Avrupa seviyesine ulaşmasını bekliyor. ... Devamı

İngiliz YOTEL, 3'üncü havalimanına 451 odalı otel açacak

20.04.2018 - İSTANBUL

Ulaşım ve turizmi buluşturan İngiliz devi YO! Company, otelcilik markası YOTEL'i yeni havalimanı ile Türkiye'ye getiriyor.... Devamı

Şenpiliç'ten 400 milyon liralık yatırım

20.04.2018 - İSTANBUL

Şirket, Osmaniye Kadirli'de ilk etapta günlük kapasitesi 450 bin adet olan kesimhane ve yıllık 579 bin 500 ton olan yem fabrikasının yatırımına hazırlanıyor.... Devamı