Meydan Grup Başarı Hikayesi

Meydan Otomotiv Endüstri Nakliye ve Gıda Sanayi İç Dış Tic. Ltd. Şti.

1969 yılında otomotiv sektörüne yönelik faaliyet gösteren bir firmada çalışan olarak iş hayatına başlayan Ömer Faruk Meydan, 1991yılında Konya için bir ilki gerçekleştirerek; Japon otomobillerinin yedek parça ticaretini yapan firmayı kurmuştur...Devamı

Sağlıkta 'Yeni Randevu Dönemi'

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

19.08.2009 Çarşamba - ANKARA

Sağlık Bakanlığı ve Türk Telekom işbirliğiyle, istenilen hastane ve hekimden telefonla randevu alınmasını sağlayacak "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulaması, Erzurum ve Kayseri'de başlayacak.

Sağlık Bakanlığı ile Türk Telekomünikasyon AŞ arasında, sağlık hizmetlerinden teknoloji altyapısını geliştirmeye yönelik bir dizi hizmeti içeren işbirliği kapsamında "Merkezi Hastane Randevu Sistemi" protokolü imzalandı.

Sağlık Bakanı Akdağ, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'ndeki imza töreninde yaptığı konuşmada, protokol kapsamında Türk Telekom tarafından herhangi bir bedel talep edilmeden çağrı merkezi kurulacağını belirtti.

Türkiye'de çağrı merkezi bulunan yüzlerce hastane olduğunu, ancak bu merkezlerin sadece ilgili hastane tarafından kullanıldığını anlatan Akdağ, bir ildeki hastane aracılığıyla diğer ilin hastanesinden randevu alınamadığına dikkati çekti.

Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulaması başlayacak sistemle hastanelerin tümünden randevu alınabilmesine imkan verileceğini ifade eden Akdağ, protokol gereği çağrı merkezlerinde özel eğitim almış personelin istihdam edileceğini, bu sayede telefon başında uzun süre geçirilmeyeceğini söyledi.

Bakan Akdağ, çağrı merkezinde talepte bulunulan hastanede yoğunluk varsa farklı hastanelere yönlendirme yapılacağını, hekim seçme imkanı sunulacağını, rehberlik ve bilgilendirme hizmetlerinin verileceğini anlattı.

Doany: Zaman kaybı azalacak, memnuniyet artacak

Konuşmasını Türkçe yapan Türk Telekomünikasyon AŞ Genel Müdürü Paul Doany, "Merkezi Hastane Randevu Sistemi"nin pilot uygulamasına katkı sağlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Projenin doktorları ve hastaları en etkili şekilde buluşturacağını belirten Doany, sistemin hasta ve doktor için zaman kaybını azaltacağını ve hasta memnuniyetini artıracağını söyledi.

Projeye destek verenlere teşekkür eden Doany, "Bu proje Türk Telekom'un sağlık alanında yapacaklarının sadece ilk adımı. Sağlık hizmetlerinde kaliteyi artıracak yenilikçi çözümleri en kısa zamanda sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz" diye konuştu.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Yurt dışı üretici fiyatları, haziranda arttı

20.07.2018 - ANKARA

Ülke sınırları içinde üretimi yapılarak yurt dışına ihraç edilen malların üretici fiyatlarındaki değişimi ölçen yurt dışı üretici fiyat endeksi, haziran ayında yıllık bazda yüzde 35 arttı. ... Devamı

Türk Eximbank’tan e-bono uygulaması

20.07.2018 - İSTANBUL

Türk Eximbank ile Merkez Bankası arasında reeskont kredileri işlemleri elektronik ortama taşınıyor. ... Devamı

Bursa’da ilk 5 ayda 165 yatırım belgesi alındı

20.07.2018 - BURSA

Bursa’da yılın ilk 5 ayında 165 yatırım belgesi alındı. Öngörülen yatırım tutarı toplamı geçen yılın aynı dönemine göre iki kat artarak 3.2 milyar lira düzeyine ulaştı. ... Devamı

Yılsonu TÜFE beklentisi yüzde 13.88'e çıktı

19.07.2018 - İSTANBUL

Merkez Bankası'nın (TCMB) Temmuz beklenti anketinde, yıl sonu TÜFE beklentisi bir önceki anketteki yüzde 12.28'den yüzde 13.88'e yükseldi. ... Devamı

AKAMİB'den altı ayda 327 milyon liralık ihracat

19.07.2018 - İÇEL

AKAMİB, haziran ayında gerçekleştirdiği 39 milyon 868 bin liralık ihracatla birlikte 6 aylık toplam ihracatını 327 milyon 149 bin liraya yükseltti.... Devamı