ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

By Dekol Mobilya Başarı Hikayesi

By Dekol Mobilya Tekstil San. Tic. Ltd. Şti.

1989 yılında Adapazarı'nda kurulan By Dekol Mobilya ilk günden bugüne, hedeflerinden hiçbir şekilde ödün vermeden; zengin tasarım, konfor ve kullanım rahatlığı özelliklerini en yüksek düzeyde tutarak, ürünlerini yurtiçi ve yurtdışı pazarına sunmuştur.Devamı

Ramazan'da Market Harcamaları Yarı Yarıya Artıyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.08.2009 Pazartesi - İSTANBUL

MasterIndex araştırmasına göre, ramazan ayı boyunca Türk halkının yüzde 47'sinin harcamaları artış gösteriyor.

MasterIndex araştırmasına göre, ramazan ayı boyunca Türk halkının yüzde 47'sinin harcamaları artarken, yüzde 6'sının harcamaları azalıyor, yüzde 47'sinin ise sabit kalıyor.

MasterCard tarafından Türkiye'nin kentsel nüfusunu temsil eden 11 il merkezinde bin kişi üzerinde yapılan araştırmanın sonuçlarına yer verilen açıklamaya göre, ramazan ayında süpermarket ve bakkal harcamalarında yüzde 51, giyim mağazalarındaki harcamalarda yüzde 22, akaryakıt ve ulaşım harcamalarında yüzde 11, lokanta ve restoranlarda yüzde 7 ve cep telefonunda yüzde 7 artış yaşanıyor.

Ramazan ayında düşüş yaşanan harcama kalemleri ise yüzde 9 ile beyaz eşya, elektronik eşya ve mobilya, yüzde 6 ile sinema, konser ve eğlence, yüzde 6 ile otel ve konaklama, yüzde 4 ile kitap ve kırtasiye, yüzde 3 ile hastane ve sağlık harcamaları olarak öne çıkıyor.

Araştırmaya katılan kadınların yüzde 51,7'si ramazan ayında harcamalarında bir değişiklik olmadığını, erkeklerin yüzde 49,1'i harcamalarının arttığını belirtiyor.

15–24 ve 65 üzeri yaş gruplarının ramazan ayında harcamaları diğer yaş gruplarına göre azalırken, bu ayda harcaması en fazla artan yaş grubu yüzde 54,3 ile 35–44 yaş grubu oluyor.

Sosyo-ekonomik seviyeye bakıldığında, A ve B sosyo-ekonomik seviyelerinde yer alanların harcamaları diğer gruplara göre azalıyor.

Araştırma sonuçları bölgesel olarak incelendiğinde ise, Ege ve Karadeniz Bölgesi halkının harcamaları ramazan ayında diğer bölgelere göre azalırken, yüzde 70,1 ile en fazla İç Anadolu Bölgesi halkının harcamaları artıyor.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türkiye'nin ilk uzay ve havacılık temalı girişimi TEKNOFEST'te tanıtıldı

21.09.2018 - BURSA

Etkinlikte, Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi'nin stant ve kendi ürettiği deney düzenekleri ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.... Devamı

Mersin OSB'de 3. bölge ile istihdam 25 bine yükseltecek

21.09.2018 - İÇEL

Mersin Tarsus OSB'nin yüzde 100 dolması üzerine 198 hektarlık 3. Bölge'nin faaliyete geçirilmesi için çalışmalar başlatıldı. MTSOB Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Tekli, bu alan ile 9 bin ek istihdam sağlanacağını söyledi. ... Devamı

'Kurdaki artış yerli tekstilciye iç pazarda fırsat'

21.09.2018 - İSTANBUL

Döviz kurlarındaki yükselişin doğru oranda olmadığını kaydeden TGSD Başkanı Karasu, ihracatçıya kar olarak dönmediğini de belirtti.... Devamı

Çalışanlar para değil özgürlük istiyor

21.09.2018 - İSTANBUL

Uzaktan çalışmayı seçenlerin yüzde 62'sinin gerekçesi "daha fazla özgürlük ile esnek çalışma saatleri". ... Devamı

Çimento üretimi azaldı

21.09.2018 - İSTANBUL

Gayrimenkuldeki sıkıntılar çimento ve beton gibi iki önemli alanı da etkilemeye başladı. Özellikle son bir ayda etkili olan durgunluk tüm bölgelerdeki çimento fabrikalarında üretimlerin yarı yarıya azalmasına neden oldu.... Devamı