DRC Kauçuk Başarı Hikayesi

DRC Kauçuk San. Tic. A.Ş.

Bugün itibarıyla 7.000 m²'lik alanda üretim ve idari faaliyetlerini, lastik fabrikalarından sonra Türkiye'nin en büyük ve donanımlı hamur karışım merkezi olarak sürdüren, 2003 yılında ISO 9001/2000 kalite sertifikasını alan DRC Kauçuk, ağırlıklı olarak lastik firmalarına olmak üzere, fason kauçuk hamuru üretmektedir.Devamı

Promosyon Sektöründe Canlanma

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

25.08.2009 Salı - İSTANBUL

PROMOTÜRK Başkanı Özdem, son birkaç haftadır yüzde 25'in üzerinde bir talep artışı gözlendiğini, talep artışının yıl sonuna kadar devam edeceğini düşündüklerini bildirdi.

 
Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Başkanı Esat Ahmet Özdem, geçtiğimiz yılın son çeyreğinde piyasalarda yoğun olarak hissedilen global krizin, sezon ortasında olan promosyon sektörünü olumsuz etkilediğini ve bu nedenle geçen yıl yüzde 60'ları bulan talep daralması yaşadıklarını kaydetti.

Krizle birlikte sıkı tedbirler alarak maliyetlerini düşürme kararı alan birçok firmanın ilk etapta genellikle yılbaşında müşterilerine gönderdiği promosyon hediyelerini azalttığını belirten Özdem, bu yıl ise henüz sezon gelmemiş olmasına rağmen son günlerde sektörde hareketli günlerin yaşandığını ifade etti.

Ahmet Özdem, son birkaç haftadır yüzde 25'in üzerinde bir talep artışı gözlendiğini, bu talep artışının katlanarak yıl sonuna kadar devam edeceğini düşündüklerini bildirdi.

450 milyon USD'lik iş hacmi bekleniyor

PROMOTÜRK Üyesi ve Acar Group Yönetim Kurulu Başkanı Zekeriya Acar da, geçtiğimiz yıl promosyon vermeyen birçok firmanın bu yıl özellikle yılbaşında hediye göndererek müşterilerine yeniden kendisini hatırlatmayı istediğini, bu canlanmayla birlikte promosyon sektörünün 2009 yılı iş hacminin yaklaşık 450 milyon doları bulmasını beklediklerini belirtti.

Geçtiğimiz yıllarda promosyon taleplerinin eylül ayından itibaren geldiğinin, bu yıl haziran ayından itibaren talep aldıklarının altını çizen Acar, promosyonda erken davranan firmaların hem kendilerine özel çalışma yaptırabildiklerini hem de erken davranarak daha ekonomik fiyata satın alma gerçekleştirdiklerini ifade etti.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

"2017, Toyota için dönüm noktası oldu"

16.01.2018 - İSTANBUL

Toyota Türkiye Genel Müdürü Kato, şirket içerisinde Avrupa'daki en yüksek üretim hacmine sahip tesis olduklarını açıkladı. ... Devamı

Mersinli mobilyacılar KDV indiriminin devamını istiyor

16.01.2018 - İÇEL

2017'de KDV indirimiyle iyi bir dönem geçiren mobilya sektörü, vergi indiriminin bu yıl da devam etmesini istiyor.... Devamı

Sun Grup, 2018’de Ar-Ge ve Ür-Ge ile büyüyecek

16.01.2018 - İZMİR

Sun Grup Başkanı Sabri Ünlütürk, kârlılığı artırmanın yolunun da Ar-Ge ve tasarımdan geçtiğini belirterek, “Sun Tekstil, 2017’yi 140 milyon dolar ciroyla kapattı. Bu yıl yüzde 20 büyüme planlıyoruz. Bunu da tasarımlarımızı artırarak yapacağız” dedi.... Devamı

Schott Orim, inovasyonla ürün portföyünü genişletecek

16.01.2018 - TEKİRDAĞ

Alman merkezli Schott Orim, Bolu ve Çerkezköy'deki fabrikalarına 2.5 milyon euroluk iş sağlığı ve güvenliği yatırımı yaptı.... Devamı

Akdeniz Çivi, çelik çivide ithalatı sıfırladı

16.01.2018 - İÇEL

Son 3 yılda yaptıkları yatırımlarla Türkiye'nin en n hızlı büyüyen 100 00 şirketi arasına giren firma, yüzde 158'lik büyümeyle 89. sırada yer aldı.... Devamı