Özel Karşıyaka Göz Hastanesi Başarı Hikayesi

Özel Karşıyaka Göz Hastanesi

İzmir/Karşıyaka'da göz hastalıkları alanında yaklaşık çeyrek asırdır hizmet veren, Myop, Hipermetrop ve Astigmat tedavisinde PRK, LASİK veya LASEK yöntemlerini uygun göze uygun tedavi sloganı ile kullanabilen Özel Karşıyaka Göz Hastanesi, günümüzde görme bozukluklarının tedavisinde güncel olan refraktif cerrahi ve laser tedavilerinde öncü rol üstlenmektedir...Devamı

Narenciyede hedef tüm dünya

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

28.10.2016 Cuma - İSTANBUL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, amaçlarının Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesi olduğunu söyledi.

 

Narenciye üretiminde dünya onuncusu, ihracatında dünya beşincisi olan Türkiye, tüm dünyaya narenciye satmak için harekete geçti. Geçen yıl 3.8 milyon ton narenciye üretimi gerçekleştiren Türkiye, bu üretimin 1.5 milyon tonunu yurtdışına sattı ve 842 milyon dolarlık gelir elde etti. Yurtdışında en büyük pazar 300 milyon dolara yaklaşan hacimle Rusya, en fazla tercih edilen narenciye ise mandalina oldu. Özellikle son birkaç yıldır Rusya pazarında ciddi bir pazarlama stratejisi izleyen Narenciye Tanıtım Grubu (NTG), uluslararası medya kuruluşu Global Connection'ın (GC) yayınları ile bu pazardaki bilinirliğini ciddi oranda artırdı. İhraç edilen narenciyelerin bozulmadan ve lezzetlerini kaybetmeden birçok ülkeye ulaştırıldığını belirten NTG Başkanı Ali Kavak, yabancıların Türk narenciyesinin tadını sevdiğini kaydederek, "En büyük pazarımız Rusya. Rusya'da bu kadar öne çıkmamızı kuşkusuz yaptığımız tanıtım çalışmalarına borçluyuz. Bunun yanında tanıtımlarımız Suudi Arabistan, Polonya, Kazakistan, BAE ve Romanya özelinde de çok etkin bir şekilde devam ediyor. Kuşkusuz bu ülkeler bizim için çok değerli ortaklarımız ve olmaya da devam edecekler, ama önümüzdeki dönemde Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesini sağlamayı amaçlıyoruz. Yani hem ihracat hem de partner hedefimizi bütün dünya olarak görüyoruz" dedi.

"Bir yere bir kere değil, her yere her zaman mal satmak istiyoruz"

"Önemli olan bir yere bir kere mal satmak değil, her yere her zaman mal satmak. Bu nedenle kalitemizden hiçbir zaman taviz vermeden her yere mal satmak için var gücümüzle çalışıyoruz" diyen Kavak şunları söyledi: "Her yıl olduğu gibi bu yıl da dünya standartlarında üretim yapma prensibimizi devam ettiriyoruz. Gelişmelerimize sürekli yenilerini eklemek için çaba harcıyoruz. Özellikle geçtiğimiz 25 yıl içinde Türkiye'deki narenciye tarımı önemli gelişmeler gösterdi. Ulaşımdaki gelişmelerin yanısıra; paketleme, konserveleme ve toplama tesisleri ile soğuk hava depolarındaki teknolojik ilerlemelerle, tüketicilere maksimum kaliteyi sağlamak önceliğimiz."

GC, 18 ülkenin en büyük medya grupları ile ortak

Tanıtımlarında direkt hedef kitleye hitap eden Global Connection, Narenciye Tanıtım Grubu için hazırladığı yayınlarda, Türk narenciyesinin sağlık, lezzet, zayıflama ve zihin açma gibi özelliklerine vurgu yapıyor. Ayrıca hem Türk hem de yabancı şeflerin, Türk narenciyesi hakkındaki düşüncelerini içeren köşe yazılarını yayınlarında kullandıklarını belirten GC Genel Koordinatörü Onur Tayşu da "GC olarak bu sayede yayın yaptığımız ülkelerdeki hedef kitlelerin doğru kaynaklardan bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz" dedi. Tayşu, uluslararası medya kuruluşu GC'nin, 18 ülkenin önde gelen medya kuruluşları ile ortak yayınlara imza attığını belirterek sözlerini tamamladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Irak'a kanatlı eti ihracatı yüzde 49 arttı

20.10.2017 - İSTANBUL

Yılın 9 ayında Irak'a yapılan kanatlı eti ihracatı bir önceki yıla kıyasla yüzde 49 arttı. ... Devamı

İhracatta birim değer ağustosta yüzde 1,4 arttı

13.10.2017 - İSTANBUL

Ağustos ayında ihracatta birim değer yüzde 1,4; miktar endeksi yüzde 10,8 arttı.... Devamı

Otomobil ihracatı eylülde yüzde 19 arttı

09.10.2017 - İSTANBUL

Otomotiv ihracatı eylülde yüzde 10.9 artışla 2 milyar 152 milyon dolara ulaştı. Otomobil özelinde ise artış yüzde 19 oldu. Otomotivci siyasi gerginlik de dinlemedi, Almanya'ya ihracat yüzde 15 arttı.... Devamı

İhracat beklentisi 4. çeyrekte geriledi

09.10.2017 - İSTANBUL

Ekonomi Bakanlığı tarafından açıklanan İhracat Beklenti Endeksi, 4. çeyrekte bir önceki çeyreğe göre 2,8 puan azaldı. İthalat Beklenti Endeksi ise aynı dönemde 6,5 puan arttı.... Devamı

Yaş meyve ve sebze ihracatı yüzde 15 arttı

05.10.2017 - İSTANBUL

Türkiye'nin yaş meyve ve sebzede 9 aylık ihracatı, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla miktarda yüzde 15, değerde yüzde 12 artış göstererek 1,31 milyar dolar olarak gerçekleşti.... Devamı