Mina Kozmetik Başarı Hikayesi

Mina Kozmetik Day. Tük. Mam. İnş. Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti

1994 yılından bu yana Diyarbakır’da toptan ve perakende kozmetik ürünlerinin ticareti konusunda faaliyet gösteren Mina Kozmetik; Hazine Müsteşarlığı Merkezi Finans ve İhale Birimi, Avrupa Konseyi Kalkınma Bankası ile Alman Kalkınma Bankası işbirliğiyle yürütülen SELP II Projesi kapsamında İş Bankası`ndan kredi kullanarak ikinci mağazasını açmıştır.Devamı

Narenciyede hedef tüm dünya

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

28.10.2016 Cuma - İSTANBUL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, amaçlarının Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesi olduğunu söyledi.

 

Narenciye üretiminde dünya onuncusu, ihracatında dünya beşincisi olan Türkiye, tüm dünyaya narenciye satmak için harekete geçti. Geçen yıl 3.8 milyon ton narenciye üretimi gerçekleştiren Türkiye, bu üretimin 1.5 milyon tonunu yurtdışına sattı ve 842 milyon dolarlık gelir elde etti. Yurtdışında en büyük pazar 300 milyon dolara yaklaşan hacimle Rusya, en fazla tercih edilen narenciye ise mandalina oldu. Özellikle son birkaç yıldır Rusya pazarında ciddi bir pazarlama stratejisi izleyen Narenciye Tanıtım Grubu (NTG), uluslararası medya kuruluşu Global Connection'ın (GC) yayınları ile bu pazardaki bilinirliğini ciddi oranda artırdı. İhraç edilen narenciyelerin bozulmadan ve lezzetlerini kaybetmeden birçok ülkeye ulaştırıldığını belirten NTG Başkanı Ali Kavak, yabancıların Türk narenciyesinin tadını sevdiğini kaydederek, "En büyük pazarımız Rusya. Rusya'da bu kadar öne çıkmamızı kuşkusuz yaptığımız tanıtım çalışmalarına borçluyuz. Bunun yanında tanıtımlarımız Suudi Arabistan, Polonya, Kazakistan, BAE ve Romanya özelinde de çok etkin bir şekilde devam ediyor. Kuşkusuz bu ülkeler bizim için çok değerli ortaklarımız ve olmaya da devam edecekler, ama önümüzdeki dönemde Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesini sağlamayı amaçlıyoruz. Yani hem ihracat hem de partner hedefimizi bütün dünya olarak görüyoruz" dedi.

"Bir yere bir kere değil, her yere her zaman mal satmak istiyoruz"

"Önemli olan bir yere bir kere mal satmak değil, her yere her zaman mal satmak. Bu nedenle kalitemizden hiçbir zaman taviz vermeden her yere mal satmak için var gücümüzle çalışıyoruz" diyen Kavak şunları söyledi: "Her yıl olduğu gibi bu yıl da dünya standartlarında üretim yapma prensibimizi devam ettiriyoruz. Gelişmelerimize sürekli yenilerini eklemek için çaba harcıyoruz. Özellikle geçtiğimiz 25 yıl içinde Türkiye'deki narenciye tarımı önemli gelişmeler gösterdi. Ulaşımdaki gelişmelerin yanısıra; paketleme, konserveleme ve toplama tesisleri ile soğuk hava depolarındaki teknolojik ilerlemelerle, tüketicilere maksimum kaliteyi sağlamak önceliğimiz."

GC, 18 ülkenin en büyük medya grupları ile ortak

Tanıtımlarında direkt hedef kitleye hitap eden Global Connection, Narenciye Tanıtım Grubu için hazırladığı yayınlarda, Türk narenciyesinin sağlık, lezzet, zayıflama ve zihin açma gibi özelliklerine vurgu yapıyor. Ayrıca hem Türk hem de yabancı şeflerin, Türk narenciyesi hakkındaki düşüncelerini içeren köşe yazılarını yayınlarında kullandıklarını belirten GC Genel Koordinatörü Onur Tayşu da "GC olarak bu sayede yayın yaptığımız ülkelerdeki hedef kitlelerin doğru kaynaklardan bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz" dedi. Tayşu, uluslararası medya kuruluşu GC'nin, 18 ülkenin önde gelen medya kuruluşları ile ortak yayınlara imza attığını belirterek sözlerini tamamladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İhracatta miktar ve değer arttı

13.12.2017 - İSTANBUL

Ekim ayında ihracat birim değeri yüzde 2,9, ithalat birim değeri yüzde 8 arttı. Bu artışa paralel olarak ihracat miktar endeksi yüzde 5,8, ithalat 15,7 artış kaydetti. ... Devamı

UİB ihracatta rekora koşuyor

11.12.2017 - BURSA

Uludağ İhracatçı Birlikleri aracılığıyla kasım ayında yapılan ihracat 2 milyar 725 milyon dolar olarak gerçekleşti. ... Devamı

Batı Akdeniz'de ihracat 1,5 milyar doları aştı

04.12.2017 - İSTANBUL

BAİB, ocak-kasım döneminde 1 milyar 535 milyon 668 bin dolarlık ihracat yaptı. Batı Akdeniz'de ilk 11 ayda en fazla ihracat 364 milyon 410 bin dolar ile madencilik sektöründe gerçekleştirildi.... Devamı

İhracatta yüzde 14,2 oranında artış

01.12.2017 - İSTANBUL

İhracat kasım ayında bir önceki yılın aynı ayına göre 14,2 artışla 13.6 milyar dolar oldu. Bu rakam ihracat tarihindeki en iyi üçüncü kasım ayı olarak kaydedildi.... Devamı

Dış ticaret açığı ekimde 7.3 milyar dolar oldu

30.11.2017 - İSTANBUL

Ekim ayında dış ticaret açığı yüzde 74 artarak 7 milyar 324 milyon dolara yükseldi. ... Devamı