Güven-El Plastik Başarı Hikayesi

Güven-El Plastik ve Kalıp San. Tic. Ltd. Şti

1965 yılından bu yana plastik kalıbı imalatı sektöründe yer alan Güven Kalıp, 1976 yılında şirketleşmiştir. 1986 yılında faaliyet alanını genişleten firma, Güven-El Plastik ve Kalıp’ı da kurarak, plastik enjeksiyon üretimine başlamıştır...Devamı

Narenciyede hedef tüm dünya

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

28.10.2016 Cuma - İSTANBUL

Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, amaçlarının Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesi olduğunu söyledi.

 

Narenciye üretiminde dünya onuncusu, ihracatında dünya beşincisi olan Türkiye, tüm dünyaya narenciye satmak için harekete geçti. Geçen yıl 3.8 milyon ton narenciye üretimi gerçekleştiren Türkiye, bu üretimin 1.5 milyon tonunu yurtdışına sattı ve 842 milyon dolarlık gelir elde etti. Yurtdışında en büyük pazar 300 milyon dolara yaklaşan hacimle Rusya, en fazla tercih edilen narenciye ise mandalina oldu. Özellikle son birkaç yıldır Rusya pazarında ciddi bir pazarlama stratejisi izleyen Narenciye Tanıtım Grubu (NTG), uluslararası medya kuruluşu Global Connection'ın (GC) yayınları ile bu pazardaki bilinirliğini ciddi oranda artırdı. İhraç edilen narenciyelerin bozulmadan ve lezzetlerini kaybetmeden birçok ülkeye ulaştırıldığını belirten NTG Başkanı Ali Kavak, yabancıların Türk narenciyesinin tadını sevdiğini kaydederek, "En büyük pazarımız Rusya. Rusya'da bu kadar öne çıkmamızı kuşkusuz yaptığımız tanıtım çalışmalarına borçluyuz. Bunun yanında tanıtımlarımız Suudi Arabistan, Polonya, Kazakistan, BAE ve Romanya özelinde de çok etkin bir şekilde devam ediyor. Kuşkusuz bu ülkeler bizim için çok değerli ortaklarımız ve olmaya da devam edecekler, ama önümüzdeki dönemde Türk narenciyesinin dünyanın dört bir yanında tüketilmesini sağlamayı amaçlıyoruz. Yani hem ihracat hem de partner hedefimizi bütün dünya olarak görüyoruz" dedi.

"Bir yere bir kere değil, her yere her zaman mal satmak istiyoruz"

"Önemli olan bir yere bir kere mal satmak değil, her yere her zaman mal satmak. Bu nedenle kalitemizden hiçbir zaman taviz vermeden her yere mal satmak için var gücümüzle çalışıyoruz" diyen Kavak şunları söyledi: "Her yıl olduğu gibi bu yıl da dünya standartlarında üretim yapma prensibimizi devam ettiriyoruz. Gelişmelerimize sürekli yenilerini eklemek için çaba harcıyoruz. Özellikle geçtiğimiz 25 yıl içinde Türkiye'deki narenciye tarımı önemli gelişmeler gösterdi. Ulaşımdaki gelişmelerin yanısıra; paketleme, konserveleme ve toplama tesisleri ile soğuk hava depolarındaki teknolojik ilerlemelerle, tüketicilere maksimum kaliteyi sağlamak önceliğimiz."

GC, 18 ülkenin en büyük medya grupları ile ortak

Tanıtımlarında direkt hedef kitleye hitap eden Global Connection, Narenciye Tanıtım Grubu için hazırladığı yayınlarda, Türk narenciyesinin sağlık, lezzet, zayıflama ve zihin açma gibi özelliklerine vurgu yapıyor. Ayrıca hem Türk hem de yabancı şeflerin, Türk narenciyesi hakkındaki düşüncelerini içeren köşe yazılarını yayınlarında kullandıklarını belirten GC Genel Koordinatörü Onur Tayşu da "GC olarak bu sayede yayın yaptığımız ülkelerdeki hedef kitlelerin doğru kaynaklardan bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz" dedi. Tayşu, uluslararası medya kuruluşu GC'nin, 18 ülkenin önde gelen medya kuruluşları ile ortak yayınlara imza attığını belirterek sözlerini tamamladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

DIŞ TİCARET KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Rusya'ya yaş meyve sebze ihracatı yüzde 118 arttı

16.08.2017 - İSTANBUL

Yılın ilk yedi ayında Rusya'ya olan yaş meyve sebze ihracatımız geçen seneye göre yüzde 118 artış göstererek 223 milyon dolar oldu. ... Devamı

TTG, Türk malı imajını güçlendirecek

14.08.2017 - İSTANBUL

Türkiye Tanıtım Grubu'nun kuruluş ve görevlerini belirleyen Türkiye Tanıtım Grubu'nun Kuruluş ve Görevleri Hakkında Yönetmelik, Resmi Gazete'de yayımlandı. ... Devamı

'Güney Kore ile ticaret hacmi artacak'

09.08.2017 - İSTANBUL

TİM Güney Kore Ticaret Heyeti Başkanı Aymen, "İnanıyoruz ki Güney Kore ile ilişkilerimizi geliştirerek ve tecrübelerimizi paylaşarak ticaret döngümüze çok daha fazla ürün ekleyeceğiz ve ülkelerimiz arasındaki ticaret hacmini artıracağız" dedi.... Devamı

Trabzon'un Rusya'ya ihracatı yüzde 245 arttı

01.08.2017 - TRABZON

Trabzon'un yılın ilk 6 ayında Rusya Federasyonu'na ihracatı miktar bazında yüzde 245, değer bazında ise yüzde 143 arttı.... Devamı

İhracat temmuzda yüzde 31,2 arttı

01.08.2017 - İSTANBUL

İhracat temmuzda yüzde 31,2 artışla 11,47 milyar dolar oldu. Yılın ilk 7 aylık dönemindeki artış yüzde 10,7 oldu ve 88,93 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirildi.... Devamı