Oğuzbey Dayanıklı Tüketim Başarı Hikayesi

Oğuzbey Dayanıklı Tük. Mal. San. Tic. A.Ş.

BEYSAN Oturma Grupları, Oğuzbey Dayanıklı Tüketim Malları San. ve Tic. A.Ş. tarafından, 1998 yılında Bolu 1.Organize Sanayi Bölgesi'nde üretilmeye başlanmıştır. 31.12.2000 tarihinde İstanbul, Beylikdüzü, Tüyap Fuarı yakınlarındaki tesislerine taşınan Oğuzbey, ürün yelpazesini sürekli genişleterek, yüksek kalite ve hizmet anlayışıyla faaliyetlerini sürdürmektedir.Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Pazarı Büyüyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.08.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Geride bıraktığımız 2008 yılında CRM pazarı, dünya çapında yüzde 12.5 büyüme gösterdi.

Dünyada CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) pazarının 2008 yılında yüzde 12,5 büyüdü.

İşletme ve yazılım danışmanlığı şirketi Inspark Intelligent Business Solutions'tan yapılan yazılı açıklamada, bir taraftan şirketlerin satış arttırma ve müşterilerini ellerinde tutabilme çabası, diğer taraftan da web tabanlı CRM uygulamalarının yaygınlaşmasının CRM pazarını büyütmeye devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, bilgi işlem teknolojileri alanında faaliyet gösteren araştırma şirketi Gartner'ın "Dataquest Insight: CRM Software Market Share Analysis, Worldwide 2008" raporuna göre, 2008 yılında dünya çapındaki CRM harcamalarının bir önceki yıla göre yüzde 12,5 artış göstererek 9,6 milyar dolara ulaştığı, toplam harcamalar içinde web tabanlı CRM çözümlerinin payının ise 2007'ye göre yüzde 15'in üzerinde bir artış göstererek yüzde 20 olarak gerçekleştiği kaydedildi.

Web tabanlı CRM uygulamaları alanında faaliyet gösteren Salesforce.com'un Türkiye'deki tek yetkili ve sertifikalı iş ortağı Inspark Akıllı İş Çözümleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Serdar Susuz, Gartner'ın araştırma sonuçlarını doğal karşıladığını, şirketlerin üzerindeki satış baskısının her geçen gün daha da arttığını, bu nedenle satış ve müşteri ilişkileri sürecinin çok sıkı takip edilmesi ve doğru yönetilmesi gerektiğini ifade etti.

Yakın zamana kadar bu ihtiyacı excel ve benzeri programlarla yönetmeye çalışan şirketlerin artık bunun yetersiz olduğunun farkına vararak CRM uygulamaları kullanmaya başladığına dikkat çeken Susuz, özellikle web tabanlı CRM uygulamalarının düşük maliyetleri ve kullanım kolaylıklarının şirketlerin CRM sistemlerini kullanmaya başlamalarında çok etkili olduğunu vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Konut satışları hız kesti

23.11.2017 - İSTANBUL

Konut satışları ekim ayında, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre yüzde 5,7 oranında düşüş kaydederek 122 bin 882 rakamına geriledi. ... Devamı

Yeni projeler, lojistikte yatırımları hızlandıracak

23.11.2017 - İSTANBUL

Yeni İpekyolu Projesi, lojistikte yatırımları hızlandırıyor. İntermodale odaklanan şirketlerin 2018 planları hazır. Sektörün bir diğer dominosu ise 'Lojistik 4.0' hazırlıkları olacak.... Devamı

Dolar/TL 3.93 seviyesinde

23.11.2017 - İSTANBUL

Dolar kuru, Fed toplantı tutanaklarının açıklanmasının ardından 3.91 seviyesine kadar gerilemesinin ardından 3.93 civarında yatay seyrediyor.... Devamı

Altın fiyatları zirveden uzaklaşmadı

23.11.2017 - İSTANBUL

Altının gram fiyatı, güne yükselişle başlamasının ardından 163,4 lira seviyelerinde dengelendi.... Devamı

Tire Süt'ün organik yoğurduna 'Tarım Oskarı'

23.11.2017 - İZMİR

Tire Süt Kooperatifi, Yaşama Dokunanlar Platformu tarafından düzenlenen Tarım Oskarları Yarışması'nda organik kaymaklı yoğurt ile birincilik aldı.... Devamı