Ata Bilişim Başarı Hikayesi

Ata Bilişim San. Tic. Ltd. Sti.

2007 yılında kurulan ATA Bilişim; eğitim, destek, teknik servis, proje, satış ve pazarlama departmanlarındaki eğitimli kadrosuyla müşterilerine “Müşteri Memnuniyetinin Sürekliliği Esastır“ ilkesi ile hizmet vermektedir...Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Pazarı Büyüyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.08.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Geride bıraktığımız 2008 yılında CRM pazarı, dünya çapında yüzde 12.5 büyüme gösterdi.

Dünyada CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) pazarının 2008 yılında yüzde 12,5 büyüdü.

İşletme ve yazılım danışmanlığı şirketi Inspark Intelligent Business Solutions'tan yapılan yazılı açıklamada, bir taraftan şirketlerin satış arttırma ve müşterilerini ellerinde tutabilme çabası, diğer taraftan da web tabanlı CRM uygulamalarının yaygınlaşmasının CRM pazarını büyütmeye devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, bilgi işlem teknolojileri alanında faaliyet gösteren araştırma şirketi Gartner'ın "Dataquest Insight: CRM Software Market Share Analysis, Worldwide 2008" raporuna göre, 2008 yılında dünya çapındaki CRM harcamalarının bir önceki yıla göre yüzde 12,5 artış göstererek 9,6 milyar dolara ulaştığı, toplam harcamalar içinde web tabanlı CRM çözümlerinin payının ise 2007'ye göre yüzde 15'in üzerinde bir artış göstererek yüzde 20 olarak gerçekleştiği kaydedildi.

Web tabanlı CRM uygulamaları alanında faaliyet gösteren Salesforce.com'un Türkiye'deki tek yetkili ve sertifikalı iş ortağı Inspark Akıllı İş Çözümleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Serdar Susuz, Gartner'ın araştırma sonuçlarını doğal karşıladığını, şirketlerin üzerindeki satış baskısının her geçen gün daha da arttığını, bu nedenle satış ve müşteri ilişkileri sürecinin çok sıkı takip edilmesi ve doğru yönetilmesi gerektiğini ifade etti.

Yakın zamana kadar bu ihtiyacı excel ve benzeri programlarla yönetmeye çalışan şirketlerin artık bunun yetersiz olduğunun farkına vararak CRM uygulamaları kullanmaya başladığına dikkat çeken Susuz, özellikle web tabanlı CRM uygulamalarının düşük maliyetleri ve kullanım kolaylıklarının şirketlerin CRM sistemlerini kullanmaya başlamalarında çok etkili olduğunu vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türkiye'nin en değerli 87. markası Kütahya Porselen oldu

22.06.2018 - İSTANBUL

Kütahya Porselen, 1990'lı yıllarda başladığı yurtdışı atılımı ile bugün 52 ülkede müşterilerine ulaşıyor. ... Devamı

Alfemo bir haftada altı yeni mağaza açtı

22.06.2018 - İSTANBUL

Bir hafta içinde Muğla-Fethiye, Antalya-Finike, Edremit-Balıkesir, İstanbul-Sancaktepe, Tekirdağ-Çorlu ve İstanbul-Levent'e 6 farklı mağaza açıldı. ... Devamı

Ant Yapı, Londra'da 45 milyon poundluk 4'üncü projeye başladı

22.06.2018 - Yurtdışı

Londra'nın Oxford Street ve Mayfair'in yakınında yer alan, Kral Edward dönemine ait, 45 milyon pound değerindeki konut projesinin 19 ayda teslim edilmesi planlanıyor. ... Devamı

Hırvatistan’dan sökülerek taşınan tesis ihracata başladı

22.06.2018 - ADANA

Hırvatistan'da atıl duran petrokimya tesisini Adana'da yeniden kuran 2 Türk girişimci, ihracata da başladı. Dioki firması yeni bir tesis daha kurarak kapasitesini 2 katına çıkarmayı planlıyor.... Devamı

TBB'den güvenlik uyarısı

22.06.2018 - İSTANBUL

Dolandırıcılık amaçlı bazı vaatlere dikkat çeken Türkiye Bankalar Birliği, yönlendirme veya arama motorları üzerinden giriş yapılan banka sitelerinin doğruluğundan emin olunması gerektiğini vurguladı. ... Devamı