ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Kemahlıoğlu Plastik Başarı Hikayesi

Kemahlıoğlu Plastik Ambalaj San. ve Tic. A.Ş.

1979 yılında Yüksek Makine Mühendisi Ömer Kemahlıoğlu ve Mehmet Kemahlıoğlu ortaklığında Kolektif Şirket olarak kurulan firma, 1995 yılında 3 aile bireyinin de katılımıyla, Kemahlıoğlu Plastik Amb. San. ve Tic. A.Ş. unvanını almıştır...Devamı

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Pazarı Büyüyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

17.08.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Geride bıraktığımız 2008 yılında CRM pazarı, dünya çapında yüzde 12.5 büyüme gösterdi.

Dünyada CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) pazarının 2008 yılında yüzde 12,5 büyüdü.

İşletme ve yazılım danışmanlığı şirketi Inspark Intelligent Business Solutions'tan yapılan yazılı açıklamada, bir taraftan şirketlerin satış arttırma ve müşterilerini ellerinde tutabilme çabası, diğer taraftan da web tabanlı CRM uygulamalarının yaygınlaşmasının CRM pazarını büyütmeye devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, bilgi işlem teknolojileri alanında faaliyet gösteren araştırma şirketi Gartner'ın "Dataquest Insight: CRM Software Market Share Analysis, Worldwide 2008" raporuna göre, 2008 yılında dünya çapındaki CRM harcamalarının bir önceki yıla göre yüzde 12,5 artış göstererek 9,6 milyar dolara ulaştığı, toplam harcamalar içinde web tabanlı CRM çözümlerinin payının ise 2007'ye göre yüzde 15'in üzerinde bir artış göstererek yüzde 20 olarak gerçekleştiği kaydedildi.

Web tabanlı CRM uygulamaları alanında faaliyet gösteren Salesforce.com'un Türkiye'deki tek yetkili ve sertifikalı iş ortağı Inspark Akıllı İş Çözümleri Ltd. Şti. Genel Müdürü Serdar Susuz, Gartner'ın araştırma sonuçlarını doğal karşıladığını, şirketlerin üzerindeki satış baskısının her geçen gün daha da arttığını, bu nedenle satış ve müşteri ilişkileri sürecinin çok sıkı takip edilmesi ve doğru yönetilmesi gerektiğini ifade etti.

Yakın zamana kadar bu ihtiyacı excel ve benzeri programlarla yönetmeye çalışan şirketlerin artık bunun yetersiz olduğunun farkına vararak CRM uygulamaları kullanmaya başladığına dikkat çeken Susuz, özellikle web tabanlı CRM uygulamalarının düşük maliyetleri ve kullanım kolaylıklarının şirketlerin CRM sistemlerini kullanmaya başlamalarında çok etkili olduğunu vurguladı.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Otomotivde vergi düzenlemesi

24.09.2018 - İSTANBUL

Otomobillerden ÖTV alınan matrah tutarları yükseltildi. Böylece araçlardaki vergi yükü fiilen düşürülmüş oldu. 100 bin TL'nin altında satılan bir otomobilin ÖTV'si yeni düzenleme ile 27 bin liradan 25 bin liraya inecek.... Devamı

Avrupalı alıcılar fiyatlarda otomatik 1 euro indirim yaptı

24.09.2018 - İSTANBUL

TGSD Başkanı Hadi Karasu, “Avrupalı alıcılar ürünlerin yeni parti siparişlerinde parça başına otomatik 1 euro indirim yapıyor.” dedi... Devamı

Türkiye'nin ilk uzay ve havacılık temalı girişimi TEKNOFEST'te tanıtıldı

21.09.2018 - BURSA

Etkinlikte, Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi'nin stant ve kendi ürettiği deney düzenekleri ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü.... Devamı

Mersin OSB'de 3. bölge ile istihdam 25 bine yükseltecek

21.09.2018 - İÇEL

Mersin Tarsus OSB'nin yüzde 100 dolması üzerine 198 hektarlık 3. Bölge'nin faaliyete geçirilmesi için çalışmalar başlatıldı. MTSOB Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Tekli, bu alan ile 9 bin ek istihdam sağlanacağını söyledi. ... Devamı

'Kurdaki artış yerli tekstilciye iç pazarda fırsat'

21.09.2018 - İSTANBUL

Döviz kurlarındaki yükselişin doğru oranda olmadığını kaydeden TGSD Başkanı Karasu, ihracatçıya kar olarak dönmediğini de belirtti.... Devamı