CAKO Konfeksiyon Başarı Hikayesi

Cako Konfeksiyon

80'li yıllarda Diyarbakır'da küçük esnaf olarak ticari faaliyete başlayan Cemal Yıldız, sahibi olduğu Cako Konfeksiyon ile bugün şehirdeki şıklığın ve modernliğin adresi olmanın gururu ve sevincini yaşıyor...Devamı

Moda Devleri İstanbul'a Geliyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

25.09.2009 Cuma - İSTANBUL

"Fashionable İstanbul by Avea" 23-25 Ekim tarihleri arasında yapılacak

 

New York, Milano, Paris gibi modanın kalbinin attığı şehirlerde geleneksel olarak düzenlenen en prestijli moda etkinliği "Fashionable İstanbul by Avea" 23-25 Ekim tarihleri arasında İstanbul'da gerçekleştirilecek. Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Missoni, Vivienne Westwood ve Gianfranco Ferre gibi ünlü modacıların da katılacağı etkinliğe ayrılan bütçe ise 2,5 milyon Euro.

Fashionable İstanbul by Avea'nın organizasyonunu gerçekleştiren Baykam&RBM ortaklarından Raif İnan, etkinliğin Türkiye'nin moda dünyasının önemli oyuncularından biri haline gelmesi amacıyla organize edildiğini bildirdi. Etkinlik için 2,5 milyon Euro bütçe ayırdıklarına dikkat çeken İnan, "Program kapsamında hergün defileler olacak. Şu anda Türk markalarından da talep kabul ediyoruz. Aralarından seçtiklerimiz de defile yapma imkanı bulacak" dedi.

Etkinlik için Dolmabahçe Sarayı'nın bahçesinde 800 kişi kapasiteli bir çadır kurulduğuna işaret eden İnan, "3 günde 7 ayrı defile düzenlenirse toplamda 6 bine yakın kişi ziyaret etmiş olacak" açıklamasında bulundu. Baykam&RBM ortaklarından Hakan Baykam ise Fashionable İstanbul by Avea'ya katılacak olan marka ve tasarımcıların, kendi bölgelerinde çok zor dışarıya çıkan markalar olduğunu belirterek, İstanbul'da gerçekleştirilecek olan etkinlikle Türkiye'yi dünyaya tanıtmayı amaçladıklarını kaydetti. Etkinliğe katılacak olan modellerin de tasarımcılar gibi uluslararası modeller olacağına dikkat çeken Baykam, etkinliği İtalya, Rusya, İspanya ve Amerika gibi pek çok ülkeden basın mensubunun izleyeceğini kaydetti.

Etkinliğin sponsoru olan Avea'nın Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Müdür Yardımcısı Orçun Onat da tekstil sektörünün en önemli sorununun markalaşmak olduğunu belirterek, "Markalaşmayı teşvik etmek zorundayız. Bu yüzden biz de bu etkinliği büyük bir mutlulukla destekliyoruz" diye konuştu.

İstanbul modanın başkenti

IMG Fashion Avrupa Başkanı Maia Guarnaccia ise İstanbul'u geçici bir yer olarak değil bir destinasyon olarak gördüğünü ifade etti. Guarnaccia, "Türkiye, tekstil ve imalatta zaten gelenek haline gelmiş bir ülke. Biz bu etkinlikler için artık neden İstanbul sorusunu sormuyoruz. Onun yerine keşke daha önce gelseydik diyoruz. Bence İstanbul zaten modanın başkenti" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

AKAMİB'den altı ayda 327 milyon liralık ihracat

19.07.2018 - İÇEL

AKAMİB, haziran ayında gerçekleştirdiği 39 milyon 868 bin liralık ihracatla birlikte 6 aylık toplam ihracatını 327 milyon 149 bin liraya yükseltti.... Devamı

Konut satışlarında yüzde 22 artış

19.07.2018 - İSTANBUL

Kampanyaların da etkisiyle haziran ayında 119 bin 413 konut satıldı. ... Devamı

IMF'nin Türkiye için 2018 büyüme tahmini yüzde 3,9

19.07.2018 - İSTANBUL

IMF Araştırma Departmanı Direktörü Gian Maria Milesi-Ferretti, IMF'nin Türkiye ekonomisinin bu yıl yüzde 4,2 ve gelecek yıl yüzde 3,9 büyümesini beklediğini belirtti.... Devamı

Kablo sektörüne bakış

19.07.2018 - İSTANBUL

İhracattaki durgunluk iç pazara yönelimi artırarak, arz fazlalığını tetikliyor.... Devamı

ATO, Senegal'i hedef pazar olarak belirledi

18.07.2018 - İSTANBUL

Senegal ile Ankara arasındaki ticaret hacminin 50 milyon dolar civarında olduğu belirtildi.... Devamı