Ferah Konfeksiyon Başarı Hikayesi

Ferah Konfeksiyon

Genç yaşlarda çalışmaya başlamak suretiyle ticari hayata atılan Saadettin Dirik, tekstil ve konfeksiyon sektörünün başarılı firmalarından Ferah Konfeksiyon'u bugünlere ulaştırmıştır... Devamı

Moda Devleri İstanbul'a Geliyor

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

25.09.2009 Cuma - İSTANBUL

"Fashionable İstanbul by Avea" 23-25 Ekim tarihleri arasında yapılacak

 

New York, Milano, Paris gibi modanın kalbinin attığı şehirlerde geleneksel olarak düzenlenen en prestijli moda etkinliği "Fashionable İstanbul by Avea" 23-25 Ekim tarihleri arasında İstanbul'da gerçekleştirilecek. Roberto Cavalli, Salvatore Ferragamo, Missoni, Vivienne Westwood ve Gianfranco Ferre gibi ünlü modacıların da katılacağı etkinliğe ayrılan bütçe ise 2,5 milyon Euro.

Fashionable İstanbul by Avea'nın organizasyonunu gerçekleştiren Baykam&RBM ortaklarından Raif İnan, etkinliğin Türkiye'nin moda dünyasının önemli oyuncularından biri haline gelmesi amacıyla organize edildiğini bildirdi. Etkinlik için 2,5 milyon Euro bütçe ayırdıklarına dikkat çeken İnan, "Program kapsamında hergün defileler olacak. Şu anda Türk markalarından da talep kabul ediyoruz. Aralarından seçtiklerimiz de defile yapma imkanı bulacak" dedi.

Etkinlik için Dolmabahçe Sarayı'nın bahçesinde 800 kişi kapasiteli bir çadır kurulduğuna işaret eden İnan, "3 günde 7 ayrı defile düzenlenirse toplamda 6 bine yakın kişi ziyaret etmiş olacak" açıklamasında bulundu. Baykam&RBM ortaklarından Hakan Baykam ise Fashionable İstanbul by Avea'ya katılacak olan marka ve tasarımcıların, kendi bölgelerinde çok zor dışarıya çıkan markalar olduğunu belirterek, İstanbul'da gerçekleştirilecek olan etkinlikle Türkiye'yi dünyaya tanıtmayı amaçladıklarını kaydetti. Etkinliğe katılacak olan modellerin de tasarımcılar gibi uluslararası modeller olacağına dikkat çeken Baykam, etkinliği İtalya, Rusya, İspanya ve Amerika gibi pek çok ülkeden basın mensubunun izleyeceğini kaydetti.

Etkinliğin sponsoru olan Avea'nın Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Müdür Yardımcısı Orçun Onat da tekstil sektörünün en önemli sorununun markalaşmak olduğunu belirterek, "Markalaşmayı teşvik etmek zorundayız. Bu yüzden biz de bu etkinliği büyük bir mutlulukla destekliyoruz" diye konuştu.

İstanbul modanın başkenti

IMG Fashion Avrupa Başkanı Maia Guarnaccia ise İstanbul'u geçici bir yer olarak değil bir destinasyon olarak gördüğünü ifade etti. Guarnaccia, "Türkiye, tekstil ve imalatta zaten gelenek haline gelmiş bir ülke. Biz bu etkinlikler için artık neden İstanbul sorusunu sormuyoruz. Onun yerine keşke daha önce gelseydik diyoruz. Bence İstanbul zaten modanın başkenti" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Doğrudan yatırım girişi azaldı

23.11.2017 - İSTANBUL

Türkiye'ye uluslararası net doğrudan yatırım girişi, bu yılın ocak-eylül döneminde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 18,8 azalarak 7 milyar 340 milyon dolar olarak gerçekleşti.... Devamı

Aras Kargo, Çin devi Alibaba'yla anlaştı

23.11.2017 - İSTANBUL

Aras Kargo, Çinli e-ticaret devi Alibaba ile dağıtım anlaşması yaptı.... Devamı

Turizm yatırımları hızlandı

23.11.2017 - İSTANBUL

Yapı ruhsatı verilen otel ve benzeri turistik bina sayısı yılın 9 ayında 2015 yılına göre yaklaşık yüzde 43 artarak bin 132'ye yükseldi.... Devamı

Aydınlı 'mazeret yok' deyip Batı Avrupa'ya açılacak

23.11.2017 - İSTANBUL

Aydınlı Grup, Almanya üzerinden Batı Avrupa'ya açılmaya hazırlanıyor. ... Devamı

Dev projeleri akıllandırdı rotayı yurt dışına çevirdi

23.11.2017 - İSTANBUL

Nitelikli yapılarda elektrik ve tüm akıllı teknolojilerin döşemesini yapan Orge, şimdi yurt dışını hedefliyor. Orge CEO’su Nevhan Gündüz, yurt dışında binalar ve metro ihaleleri ile ilgilendiklerini açıkladı.... Devamı