Turasan Şarap Başarı Hikayesi

Turasan Bağcılık ve Şarapçılık Tur. Tic. A.Ş.

Hasan Turasan’ın şaraba duyduğu aşk, Turasan Şarapçılık’a doğa ve tarihin dünyadaki en güzel buluşma yeri olan Kapadokya’da hayat verdi. Turasan Şarapçılık; üretimde bilgi, özen, teknoloji ve sürekli kalite anlayışı çerçevesinde bütün ürünlerinin kalitesini daha ilk üretim aşamasındayken belirliyor. Bu amaçla; üzümü taşıyan dallardan, şarapları sarmalayan etiket ve şişelere dek, bütün ürün yelpazesini kalite standartlarını korumak adına yoğun bir dikkatle takip ediyor... Devamı

Migros'ta Hedef, 4 Yılda 3 Bin Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

20.07.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Perakende devi, finansman için ek sözleşme imzaladı

 

İSTANBUL - Migros, 400 tanesi 2009 yılında açılmak üzere, 4 yıl içinde toplam mağaza sayısını 3 bine ulaştırmayı hedefliyor.

Migros'un Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yer alan açıklamasında, şirketin 17 Temmuz Cuma günü yapılan yönetim kurulu toplantısında alınan karar gereğince, finansal ve yatırım ihtiyaçları doğrultusunda kullanılmak üzere İş Bankası, Garanti Bankası, Vakıflar Bankası ve Akbank ile MH Perakendecilik T.A.Ş ve grup şirketleri arasında imzalanan finansman sözleşmesi kapsamında ek sözleşme imzaladığı belirtildi.

Sözleşme uyarınca şirkete tahsis edilen kredinin 68 milyon 835 bin Euro tutarındaki kısmının Mayıs 2015 vadeli ve 1 milyar 170 milyon 235 bin Euro tutarındaki kısmının Mayıs 2018 vadeli olmak üzere toplam 1 milyar 239 milyon 70 bin Euro olduğu ifade edilen açıklamada, kredi veren bankalar lehine MH Perakendecilik ve T.A.Ş'ye ait Migros Ticaret A.Ş. hisselerinin teminat gösterildiği kaydedildi. Açıklamada, şöyle denildi:

"Şirketin hem finansal ihtiyaçlarına kaynak yaratacak hem de büyüme programını destekleyecek bu kredinin koşulları, Migros Ticaret A.Ş'nin bugünkü finansal performansının ve uzun vadede şirketin büyüme potansiyeli ile ulaşacağı konumunun göstergesidir. Şirketimizin ana stratejisi büyüme odaklıdır. Bu kapsamda, Şirketimiz 400 tanesi 2009 yılında açılmak üzere 4 yıl içinde toplam 3 bin mağazaya ulaşmayı hedeflemektedir. Bu organik büyüme programının yanı sıra pazarda fırsatlar oluştuğunda inorganik büyüme alternatifleri de değerlendirilecek, şirketin değerini ve nihayetinde hissedar değerini artırmak için çaba gösterilecektir."

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Doğrudan yatırım girişi azaldı

23.11.2017 - İSTANBUL

Türkiye'ye uluslararası net doğrudan yatırım girişi, bu yılın ocak-eylül döneminde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 18,8 azalarak 7 milyar 340 milyon dolar olarak gerçekleşti.... Devamı

Aras Kargo, Çin devi Alibaba'yla anlaştı

23.11.2017 - İSTANBUL

Aras Kargo, Çinli e-ticaret devi Alibaba ile dağıtım anlaşması yaptı.... Devamı

Turizm yatırımları hızlandı

23.11.2017 - İSTANBUL

Yapı ruhsatı verilen otel ve benzeri turistik bina sayısı yılın 9 ayında 2015 yılına göre yaklaşık yüzde 43 artarak bin 132'ye yükseldi.... Devamı

Aydınlı 'mazeret yok' deyip Batı Avrupa'ya açılacak

23.11.2017 - İSTANBUL

Aydınlı Grup, Almanya üzerinden Batı Avrupa'ya açılmaya hazırlanıyor. ... Devamı

Dev projeleri akıllandırdı rotayı yurt dışına çevirdi

23.11.2017 - İSTANBUL

Nitelikli yapılarda elektrik ve tüm akıllı teknolojilerin döşemesini yapan Orge, şimdi yurt dışını hedefliyor. Orge CEO’su Nevhan Gündüz, yurt dışında binalar ve metro ihaleleri ile ilgilendiklerini açıkladı.... Devamı