Mina Kozmetik Başarı Hikayesi

Mina Kozmetik Day. Tük. Mam. İnş. Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti

1994 yılından bu yana Diyarbakır’da toptan ve perakende kozmetik ürünlerinin ticareti konusunda faaliyet gösteren Mina Kozmetik; Hazine Müsteşarlığı Merkezi Finans ve İhale Birimi, Avrupa Konseyi Kalkınma Bankası ile Alman Kalkınma Bankası işbirliğiyle yürütülen SELP II Projesi kapsamında İş Bankası`ndan kredi kullanarak ikinci mağazasını açmıştır.Devamı

Migros'ta Hedef, 4 Yılda 3 Bin Mağaza

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

20.07.2009 Pazartesi - İSTANBUL

Perakende devi, finansman için ek sözleşme imzaladı

 

İSTANBUL - Migros, 400 tanesi 2009 yılında açılmak üzere, 4 yıl içinde toplam mağaza sayısını 3 bine ulaştırmayı hedefliyor.

Migros'un Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yer alan açıklamasında, şirketin 17 Temmuz Cuma günü yapılan yönetim kurulu toplantısında alınan karar gereğince, finansal ve yatırım ihtiyaçları doğrultusunda kullanılmak üzere İş Bankası, Garanti Bankası, Vakıflar Bankası ve Akbank ile MH Perakendecilik T.A.Ş ve grup şirketleri arasında imzalanan finansman sözleşmesi kapsamında ek sözleşme imzaladığı belirtildi.

Sözleşme uyarınca şirkete tahsis edilen kredinin 68 milyon 835 bin Euro tutarındaki kısmının Mayıs 2015 vadeli ve 1 milyar 170 milyon 235 bin Euro tutarındaki kısmının Mayıs 2018 vadeli olmak üzere toplam 1 milyar 239 milyon 70 bin Euro olduğu ifade edilen açıklamada, kredi veren bankalar lehine MH Perakendecilik ve T.A.Ş'ye ait Migros Ticaret A.Ş. hisselerinin teminat gösterildiği kaydedildi. Açıklamada, şöyle denildi:

"Şirketin hem finansal ihtiyaçlarına kaynak yaratacak hem de büyüme programını destekleyecek bu kredinin koşulları, Migros Ticaret A.Ş'nin bugünkü finansal performansının ve uzun vadede şirketin büyüme potansiyeli ile ulaşacağı konumunun göstergesidir. Şirketimizin ana stratejisi büyüme odaklıdır. Bu kapsamda, Şirketimiz 400 tanesi 2009 yılında açılmak üzere 4 yıl içinde toplam 3 bin mağazaya ulaşmayı hedeflemektedir. Bu organik büyüme programının yanı sıra pazarda fırsatlar oluştuğunda inorganik büyüme alternatifleri de değerlendirilecek, şirketin değerini ve nihayetinde hissedar değerini artırmak için çaba gösterilecektir."

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Armada, Türkiye’den Nijerya’ya ilk yaş meyve-sebze ihracatını gerçekleştirdi

18.06.2018 - İZMİR

Armada şirketi ortaklarından Kenan Yalavaç, Nijerya’daki bir market zincirine Türkiye’den ilk defa yaş sebze-meyve gönderdiklerini söyledi. ... Devamı

30 milyon euroyla 6'ncı fabrikayı açıyor

18.06.2018 - İSTANBUL

Isı, ses yalıtımı, akustik konfor ve yangın güvenliği alanlarına yönelik yalıtım ürünleri üreten İzocam, Aksaray'da 30 milyon euroaya yeni bir tesis kuracak. Tesisin inşaat çalışmaları ikinci yarıda başlayacak. ... Devamı

Fiat, bireysel kiralama sektörüne iddialı girdi

18.06.2018 - İSTANBUL

Bireysel kiralamaya giriş yapan Fiat, 5 yılda perakende satışların yüzde 25'ini bu alandan sağlamayı planlıyor. Şirket, yıl sonuna kadar bin 500 müşteri hedefliyor.... Devamı

Otto Hermes ile EKOTEKS arasında işbirliği protokolü

18.06.2018 - İSTANBUL

İki laboratuvar arasında gerekli durumlarda müşteri paylaşımı yapılabilecek. ... Devamı

Ege Seramik, Türkiye'nin en değerli 100 markası arasında

18.06.2018 - İSTANBUL

Ege Seramik, Türkiye'nin en değerli 100 markası arasında yerini bir kez daha aldı. ... Devamı