İŞ'TE KOBİ'nin avantajlarından faydalanmak için lütfen giriş yapınız.

Beni Hatırla
Şifremi Unuttum

Ferah Konfeksiyon Başarı Hikayesi

Ferah Konfeksiyon

Genç yaşlarda çalışmaya başlamak suretiyle ticari hayata atılan Saadettin Dirik, tekstil ve konfeksiyon sektörünün başarılı firmalarından Ferah Konfeksiyon'u bugünlere ulaştırmıştır... Devamı

Koraç hedef büyüttü

Google Yahoo Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

11.05.2012 Cuma - ORDU

Türkiye'nin 21 iline süt ürünlerini veren Koraç, Türkiye'nin tamamına süt ürünleri pazarlamayı hedefliyor.

 

Yarım asrı aşkın zamandır Ordu'nun Korgan İlçesi'nde fındık sektöründe faaliyet yürüten Açıcı ailesi 2004 yılında kurdukları Koraç Süt Ürünleri işletmesiyle büyümesini sürdürüyor. Türkiye'nin 21 iline süt ürünlerini veren Koraç, Türkiye'nin tamamına süt ürünleri pazarlamayı hedefliyor.

Yatırıma 3 milyon dolar kaynak ayıran firma, günlük 10 ton kapasite ile kurdukları işletmelerinde, bu yıl yılında günlük 50 ton süt işletme kapasitesine ulaştı. Kuruluş amaçlarının hayvancılığa destek, istihdam yaratmak, ilçe ekonomisine fayda sağlamak ve Korgan'ı ulusal alanda tanıtmak olduğunu söyleyen Koraç Süt Ürünleri şirket yetkilisi Serhat Açıcı, şirket olarak teknolojik yenilikleri takip ettiklerini ve son teknoloji ile el değmeden üretim yaptıklarını belirtti. Taze kaşar peyniri, köy tipi yoğurt, ayran ve yöresel süt ürünleri imal ettiklerini anlatan Açıcı, 30 kişiye istihdam sağladıklarını ifade etti.

Önceki Haber Sonraki Haber

FİRMA HABERLERİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Silikondan pantolon şeridi üretti, şimdi dünyaya açılıyor

25.07.2014 - KAHRAMANMARAŞ

Cerrahi operasyonlarda kullanılan silikon malzemesinden, "likralı kemer şeridi" üreten Ak Karaokur Tekstil, dünya pazarlarına girmeye hazırlanıyor. ... Devamı

İzmir'in boyozu yeni lezzetleriyle İstanbul yolcusu

25.07.2014 - İZMİR

Alsancak Dostlar Fırını ortaklarından Berrin Akar, "Günde 3 bine yakın boyoz üretim kapasitesine sahibiz. Yeni imalathanenin ardından bu rakamı daha da artıracağız" açıklamasını yaptı.... Devamı

Kilden yerli marka yarattı globalleşmeye odaklandı

24.07.2014 - İSTANBUL

Yakın zamanda var olan ülke sayısını daha da artıracak olan Dermokil, her yıl yüzde 30-50 arasında büyümeyi hedefliyor.... Devamı

Ferla, tiftik topsu üretiminin yüzde 90'ını İtalya'ya ihraç ediyor

24.07.2014 - ANKARA

Ferla Şirket Müdürü Saadet Gülümser Yıldırım, "Orta ve uzun vadeli ihracat hedeflerimizde ise İtalya, Fransa, İspanya ve Almanya yer alıyor" dedi.... Devamı

Teknoloji devi büyüme ve yatırım için Türkiye'yi seçti

23.07.2014 - İSTANBUL

ABD'li teknoloji devi Avnet, Türkiye'de cirosunu 3 yılda 3'e katlayarak 170 milyon dolara çıkardı. Bu performans, şirketin büyümede odağını Türkiye'ye çevirdi. ... Devamı