ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Dubacı Tarım Başarı Hikayesi

Dubacı Tarım Ürünleri Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

Tarım Sektörü'ne Edirne'nin İpsala İlçesi'nde, çeltik yetiştiriciliği ile 1979 yılında, babadan kalma 30 dekarlık bir sahada başlayan ve bugün 2.000 dekarlık modern bir çeltik çiftliğine ulaşan Dubacı Ailesi, kiralamış olduğu araziler ile birlikte, yıllık 4.000 dekarlık bir sahada çeltik tarımı gerçekleştirmektedir...Devamı

Köprü bakımının nakliyecilere maliyeti 10 milyon euro

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.07.2012 Çarşamba - İSTANBUL

UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

 

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Başkanı Ruhi Engin Özmen, İstanbul'da köprülerden geçiş ücreti alınmamasının trafikte akışı sağlaması halinde, maliyetlerinin düşeceğini söyledi.
 
Özmen, yaptığı açıklamada, İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün bakıma alınmasıyla birlikte yaşanan trafik sorununu anımsatarak, nakliye sektörünün beklemeden kaynaklı maliyetinin arttığını söyledi.
 
Köprünün 3 aylık bakımının nakliye sektörüne maliyetinin 10 milyon euro olduğunu belirten Özmen, "Bahsettiğimiz 10 milyon euroluk kayıp içerisinde 30 - 40 bin liralık köprü ücreti önemli bir tutar değil. Köprülerden ücret alınmaması köprüde akışı sağlayacaksa, maliyetlerimiz düşer. Ancak köprülerin ücretsiz olması için bu kadar beklenmemeliydi. Köprülerin ücretsiz olması bayramlarda bile yapılırken, böyle büyük bir bakım çalışmasında neden 15 gün beklendiğini anlayamadık" dedi.
 
Köprü tadilatlarının başladığı gün söylediği "Ro-Ro seferleri" önerisini hatırlatan Özmen, "Zeytinburnu Zeyport'la, Haramidere'deki Kumport arasında iki limanın kullanılıp Haydarpaşa veya Pendik'e seferler konulabilirdi. Ama hala bununla ilgili somut bir adım atılmadı" şeklinde konuştu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi ya da Karayolları Genel Müdürlüğü'nün tadilat başlamadan 5-6 gemi kiralayıp bu sıkıntıların önüne geçmesinin mümkün olduğunu savunan Özmen, bakımların neden olduğu trafik sorununun kaynağının organizasyon bozukluğu olduğunu söyledi.
 
UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

Özmen, "Bizler trafiği çok fazla kilitlemiyoruz, trafikteki otomobillerin verdiği sıkıntı çok daha fazla. Bizim istediğimiz sadece yolların ve köprülerin yavaş da olsa sürekli akışının sağlanması" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

'Pasaport ve ehliyet'te yeni dönem

02.04.2018 - İSTANBUL

Pasaport ve sürücü belgeleri bugünden itibaren nüfus müdürlüklerinden verilmeye başlanacak.... Devamı

Maraş'ta Ekstrem Spor Merkezi kurulacak

27.03.2018 - KAHRAMANMARAŞ

Kapıçam Tabiat Parkı'nda 70 bin metrekare büyüklüğünde Ekstrem Spor Merkezi oluşturulacak.... Devamı

Kocaeli'den 5 yılda 1024 yatırım

26.03.2018 - KOCAELİ

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Karaosmanoğlu, kentin nüfusunun her yıl 50 bin arttığını söyledi.... Devamı

Ormanlar dünya nüfusunun %20'sine geçim olanağı sağlıyor

23.03.2018 - ANKARA

Bugün yaklaşık 1.8 milyar insan arazi bozulumu ve çölleşmeden etkileniyor. Ormanlık arazinin en az yüzde 65'i bozulmuş durumda.... Devamı

Türkiye soy ağacı için uykusuz kaldı

16.02.2018 - ANKARA

İçişleri Bakanlığınca e-Devlet uygulaması üzerinden verilen "Alt-üst soy raporu" hizmeti kapsamında 23.00 ila 07.45 saatlerinde 3 milyon 109 bin 468 belge üretildi."Alt-üst soy raporu"nda bir gecede 3 milyon 109 bin 468 belge üretildi.... Devamı