Metalurji Grubu Başarı Hikayesi

Metalurji Grubu

1992 yılında Ankara'lı sanayicilere hizmet vermek amacıyla kurulan, 24 saatlik çalışma sistemi ile yıllık 4.000 ton ısıl işlem kapasitesi bulunan, Metalurji Grubu; proses takibinde zaman-sıcaklık diyagramı, zengin laboratuvar ekipmanlarıyla sadece Ankara'da değil ülke çapında müşteri potansiyeline sahip olmuştur.Devamı

Köprü bakımının nakliyecilere maliyeti 10 milyon euro

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.07.2012 Çarşamba - İSTANBUL

UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

 

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Başkanı Ruhi Engin Özmen, İstanbul'da köprülerden geçiş ücreti alınmamasının trafikte akışı sağlaması halinde, maliyetlerinin düşeceğini söyledi.
 
Özmen, yaptığı açıklamada, İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün bakıma alınmasıyla birlikte yaşanan trafik sorununu anımsatarak, nakliye sektörünün beklemeden kaynaklı maliyetinin arttığını söyledi.
 
Köprünün 3 aylık bakımının nakliye sektörüne maliyetinin 10 milyon euro olduğunu belirten Özmen, "Bahsettiğimiz 10 milyon euroluk kayıp içerisinde 30 - 40 bin liralık köprü ücreti önemli bir tutar değil. Köprülerden ücret alınmaması köprüde akışı sağlayacaksa, maliyetlerimiz düşer. Ancak köprülerin ücretsiz olması için bu kadar beklenmemeliydi. Köprülerin ücretsiz olması bayramlarda bile yapılırken, böyle büyük bir bakım çalışmasında neden 15 gün beklendiğini anlayamadık" dedi.
 
Köprü tadilatlarının başladığı gün söylediği "Ro-Ro seferleri" önerisini hatırlatan Özmen, "Zeytinburnu Zeyport'la, Haramidere'deki Kumport arasında iki limanın kullanılıp Haydarpaşa veya Pendik'e seferler konulabilirdi. Ama hala bununla ilgili somut bir adım atılmadı" şeklinde konuştu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi ya da Karayolları Genel Müdürlüğü'nün tadilat başlamadan 5-6 gemi kiralayıp bu sıkıntıların önüne geçmesinin mümkün olduğunu savunan Özmen, bakımların neden olduğu trafik sorununun kaynağının organizasyon bozukluğu olduğunu söyledi.
 
UND Başkanı Özmen, halk arasında kuyruklardan kaynaklanan "günah keçisi TIR'lar" algısı bulunduğunu anımsatarak, bu algıyı değiştirmek için sürekli çaba gösterdiklerini söyledi.

Özmen, "Bizler trafiği çok fazla kilitlemiyoruz, trafikteki otomobillerin verdiği sıkıntı çok daha fazla. Bizim istediğimiz sadece yolların ve köprülerin yavaş da olsa sürekli akışının sağlanması" dedi.

Önceki Haber Sonraki Haber

DİĞER KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türkiye'nin nüfusu 80 milyonu geçti

01.02.2018 - İSTANBUL

Türkiye'nin nüfusu, 2017'de bir önceki yıla göre 995 bin 654 kişi artarak 80 milyon 810 bin 525 kişi oldu.... Devamı

Kanal İstanbul'un güzergahı belli oldu

15.01.2018 - İSTANBUL

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Kanal İstanbul Projesi'nin güzergahını açıkladı. Proje, Küçükçekmece-Sazlıdere-Durusu koridorunda gerçekleştirilecek.... Devamı

Frankfurt Otomobil Fuarı'na yoğun ilgi

18.09.2017 - Yurtdışı

39 farklı ülkeden bin firma katıldığı Frankfurt Otomobil Fuarı yoğun ilgi görüyor.... Devamı

'Türkiye'de zehirli yumurta' iddiasına tepki

06.09.2017 - İSTANBUL

Türkiye'de 'zehirli yumurta'ya rastlandığı iddiasına sektör temsilcileri tepki gösterdi. YUM-BİR Başkanı Konya, "İddia son günlerde yaşanan siyasi gerginliklerin ürünü" dedi.... Devamı

Tatilde en çok fotoğraf paylaşan ikinci ülkeyiz

21.07.2017 -

Yapılan araştırmaya göre Türkler tatilde en çok fotoğraf paylaşan ikinci ülke oldu. Tatilde mobil cihazları tamamen kaptanların oranı ise yüzde 11.... Devamı