ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Yardımcı Beton Başarı Hikayesi

Yardımcı Beton San. Tic. Paz. A.Ş.

1992'de, Konya 2. O.S.B'deki ilk hazır beton tesisini kurarak Konya’da belli bir boşluğu dolduran Yardımcı Beton, çalışmalarıyla iyi hizmet ve güveni arayan Konyalı sanayicinin önünü açmıştır. Yardımcı Beton, Konya 2. O.S.B'de 51.600 m² alan üzerinde kurulu tesisinde faaliyetlerine devam ederken, 2007 yılında Selçuklu Konya'daki 6.000 m² alan üzerinde ikinci tesisinde de üretime başlamıştır. Devamı

Kampanyanın Dördüncü Mesajı "Gücüne inan"

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.06.2009 Pazartesi -

İç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan, iç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.
Dördüncü mesajın açıklandığı basın toplantısında "Üreten Türkiye" platformu adına konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Kampanya başarıya ulaşmıştır. İşçi, işveren, üretici, perakendeci, esnaf ve memurları temsil eden 26 örgüt platformumuza katıldı. Bir milyon kampanya afişi ülkemizin dört bir yanına asıldı. 41 ilde valiler, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve oda başkanları hep birlikte alışveriş organizasyonu düzenleyerek, bölgelerinde ekonomiye hareketlilik kazandırmak için öncü oldular" dedi.

"Devir kâr devri olmaktan çıktı, ar devri oldu"

Hisarcıklıoğlu, "Yaşanan küresel kriz ortamında, devir kar devri olmaktan çıktı, ar devri oldu. Birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor" diye konuştu

Yalçındağ: Gücümüze inanmalıyız

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, bu kampanyayı son derece önemsediklerini ve benimsediklerini söyledi.
Yalçındağ, "Bu süreçte gücümüze inanmalıyız. Ülke olarak bu zor dönemin de üstesinden geleceğimize inancımızın ekonominin düzelmesi açısından ne kadar önemli olduğunu, psikolojinin ve moralin, sizler benden daha iyi biliyorsunuz. İşte bu kampanyalarla bunu halkımıza da anlatmamız, bu sürecin üstesinden gelebilmek için son derece önemli" dedi.

Zorlu: Yerli malı kullanalım, Türkiyemizi uçuralım

Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu ise sanayisiz bir ülke, Türkiye düşünemediğini belirterek, "Yerli malı kullanalım, Türkiye'mizi uçuralım" dedi.

Zorlu, istihdamı devam ettirmenin tek yolunun tüketmekten, çalışmaktan ve ihracattan geçtiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Bursa siyah inciri tanıtıldı

24.09.2018 - İSTANBUL

Tarım AŞ, Hong Kong'da düzenlenen Asia Fruit Logistica Fuarı'na katıldı.... Devamı

Akıllı ev sistemleri sektöründe yeni birleşme

24.09.2018 - İSTANBUL

eZLO, ABD'de sektörün güçlü oyuncularından MIOS'u satın aldı. ... Devamı

İş Faktoring 2 kategoride finalist

24.09.2018 - İSTANBUL

İş Faktoring, Londra Bankacılık ve Finans Enstitüsü'nün tüm dünyadan birçok projenin yarıştığı platformunda ÇekMatik ürünüyle Ürün/Hizmet Tasarımı İnovasyonu ve İş/İşletme Desteği İnovasyonu kategorilerinde finalist oldu. ... Devamı

Nevşehir'de üzüm fiyatı 2 lira oldu

24.09.2018 - NEVŞEHİR

Türkiye'de üzüm üretiminde 4. sırada yer alan Nevşehir'de bu sezon ilkbaharda yaşanan soğuk, üzüm bağlarında verimi yüzde 70 oranında düşürdü.... Devamı

"Kurlar gösterilirken öne TL yazılsın"

24.09.2018 - ANKARA

ASO Başkanı Özdebir, Türkiye'de kurlar belirlenirken önce yabancı para cinsinin yazıldığını ve TL'nin değerinin ardından yazıldığını belirterek, tüm dünyada olduğu gibi bunun tersinin yapılması gerektiğini söyledi. ... Devamı