Bilişim Sanayi Başarı Hikayesi

Bilişim Sanayi ve Tic. Ltd. Şti.

1985'te kurulan Bilişim Ltd, Türkiye'nin üstün başarıyla sonuçlanmış önemli projelerine imza atan, alanında uzmanlaşmış, öncü bir yazılımevi ve 'danışmanlık kurumu'dur... Devamı

Kampanyanın Dördüncü Mesajı "Gücüne inan"

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.06.2009 Pazartesi -

İç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan, iç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.
Dördüncü mesajın açıklandığı basın toplantısında "Üreten Türkiye" platformu adına konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Kampanya başarıya ulaşmıştır. İşçi, işveren, üretici, perakendeci, esnaf ve memurları temsil eden 26 örgüt platformumuza katıldı. Bir milyon kampanya afişi ülkemizin dört bir yanına asıldı. 41 ilde valiler, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve oda başkanları hep birlikte alışveriş organizasyonu düzenleyerek, bölgelerinde ekonomiye hareketlilik kazandırmak için öncü oldular" dedi.

"Devir kâr devri olmaktan çıktı, ar devri oldu"

Hisarcıklıoğlu, "Yaşanan küresel kriz ortamında, devir kar devri olmaktan çıktı, ar devri oldu. Birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor" diye konuştu

Yalçındağ: Gücümüze inanmalıyız

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, bu kampanyayı son derece önemsediklerini ve benimsediklerini söyledi.
Yalçındağ, "Bu süreçte gücümüze inanmalıyız. Ülke olarak bu zor dönemin de üstesinden geleceğimize inancımızın ekonominin düzelmesi açısından ne kadar önemli olduğunu, psikolojinin ve moralin, sizler benden daha iyi biliyorsunuz. İşte bu kampanyalarla bunu halkımıza da anlatmamız, bu sürecin üstesinden gelebilmek için son derece önemli" dedi.

Zorlu: Yerli malı kullanalım, Türkiyemizi uçuralım

Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu ise sanayisiz bir ülke, Türkiye düşünemediğini belirterek, "Yerli malı kullanalım, Türkiye'mizi uçuralım" dedi.

Zorlu, istihdamı devam ettirmenin tek yolunun tüketmekten, çalışmaktan ve ihracattan geçtiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Kocaer, Türkiye’de ödülü aldı, EMEA bölgesinde de yarışacak

17.11.2017 - İZMİR

Kocaer, EMEA bölgesinde düzenlenecek SAP Kalite Ödülü 2017’de kendi sektöründe Türkiye’yi temsil edecek.... Devamı

THY, gayrimenkul işine girdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Türk Hava Yolları, yeni bir gayrimenkul şirketi kurduğunu duyurdu.... Devamı

Net uluslararası yatırım pozisyonu, 440 milyar dolar açık verdi

17.11.2017 - İSTANBUL

Net uluslararası yatırım pozisyonunda açık eylülde 440 milyar dolara çıktı. Açık, Yılın ilk 9 ayında açık 77 milyar dolar büyüdü.... Devamı

Ar-Ge bütçesi 24 milyar lirayı geçti

17.11.2017 - İSTANBUL

TÜİK verilerine göre 2016'da Ar-Ge harcamaları yüzde 19,5 artışla 24.6 milyar lira oldu. Bu dönemde 136 bin 953 kişi Ar-Ge personeli olarak çalıştı.... Devamı

Ekimde otomobil satışları yüzde 5,9 arttı

17.11.2017 - İSTANBUL

ODD verilerine göre ekim ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına kıyasla yüzde 5,9 artarak 1.2 milyon adet seviyesine ulaştı.... Devamı