Sarnıç Otel Başarı Hikayesi

Sarnıç Otel

1915 yılında konak olarak inşaa edilen, orjinal haline sadık kalınmak suretiyle otele çevrilerek, 1999'dan bu yana hizmet vermekte olan Sarnıç Hotel; "sarnıç" ismini altında bulunan ve Bizans İmparatorluğu tarafından 5.yy'da inşaa edilen sarnıçtan almaktadır...Devamı

Kampanyanın Dördüncü Mesajı "Gücüne inan"

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.06.2009 Pazartesi -

İç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan, iç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.
Dördüncü mesajın açıklandığı basın toplantısında "Üreten Türkiye" platformu adına konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Kampanya başarıya ulaşmıştır. İşçi, işveren, üretici, perakendeci, esnaf ve memurları temsil eden 26 örgüt platformumuza katıldı. Bir milyon kampanya afişi ülkemizin dört bir yanına asıldı. 41 ilde valiler, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve oda başkanları hep birlikte alışveriş organizasyonu düzenleyerek, bölgelerinde ekonomiye hareketlilik kazandırmak için öncü oldular" dedi.

"Devir kâr devri olmaktan çıktı, ar devri oldu"

Hisarcıklıoğlu, "Yaşanan küresel kriz ortamında, devir kar devri olmaktan çıktı, ar devri oldu. Birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor" diye konuştu

Yalçındağ: Gücümüze inanmalıyız

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, bu kampanyayı son derece önemsediklerini ve benimsediklerini söyledi.
Yalçındağ, "Bu süreçte gücümüze inanmalıyız. Ülke olarak bu zor dönemin de üstesinden geleceğimize inancımızın ekonominin düzelmesi açısından ne kadar önemli olduğunu, psikolojinin ve moralin, sizler benden daha iyi biliyorsunuz. İşte bu kampanyalarla bunu halkımıza da anlatmamız, bu sürecin üstesinden gelebilmek için son derece önemli" dedi.

Zorlu: Yerli malı kullanalım, Türkiyemizi uçuralım

Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu ise sanayisiz bir ülke, Türkiye düşünemediğini belirterek, "Yerli malı kullanalım, Türkiye'mizi uçuralım" dedi.

Zorlu, istihdamı devam ettirmenin tek yolunun tüketmekten, çalışmaktan ve ihracattan geçtiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

"2017, Toyota için dönüm noktası oldu"

16.01.2018 - İSTANBUL

Toyota Türkiye Genel Müdürü Kato, şirket içerisinde Avrupa'daki en yüksek üretim hacmine sahip tesis olduklarını açıkladı. ... Devamı

Mersinli mobilyacılar KDV indiriminin devamını istiyor

16.01.2018 - İÇEL

2017'de KDV indirimiyle iyi bir dönem geçiren mobilya sektörü, vergi indiriminin bu yıl da devam etmesini istiyor.... Devamı

Sun Grup, 2018’de Ar-Ge ve Ür-Ge ile büyüyecek

16.01.2018 - İZMİR

Sun Grup Başkanı Sabri Ünlütürk, kârlılığı artırmanın yolunun da Ar-Ge ve tasarımdan geçtiğini belirterek, “Sun Tekstil, 2017’yi 140 milyon dolar ciroyla kapattı. Bu yıl yüzde 20 büyüme planlıyoruz. Bunu da tasarımlarımızı artırarak yapacağız” dedi.... Devamı

Schott Orim, inovasyonla ürün portföyünü genişletecek

16.01.2018 - TEKİRDAĞ

Alman merkezli Schott Orim, Bolu ve Çerkezköy'deki fabrikalarına 2.5 milyon euroluk iş sağlığı ve güvenliği yatırımı yaptı.... Devamı

Akdeniz Çivi, çelik çivide ithalatı sıfırladı

16.01.2018 - İÇEL

Son 3 yılda yaptıkları yatırımlarla Türkiye'nin en n hızlı büyüyen 100 00 şirketi arasına giren firma, yüzde 158'lik büyümeyle 89. sırada yer aldı.... Devamı