AgroBest Grup Başarı Hikayesi

AgroBest Grup Tarım İlaçları

AgroBest Grup, Tarım İlaçları Sektörü`nde 2002 yılından beri faaliyet göstermekte olup, üretim ve çalışma hayatının uzun geçmişi olmamasına rağmen, çok kısa zamanda önemli atılımları gerçekleştirmiştir.Devamı

Kampanyanın Dördüncü Mesajı "Gücüne inan"

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

22.06.2009 Pazartesi -

İç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde başlatılan, iç pazarı canlandırmayı amaçlayan "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyasının dördüncü mesajı "Gücüne inan" oldu.
Dördüncü mesajın açıklandığı basın toplantısında "Üreten Türkiye" platformu adına konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, "Kampanya başarıya ulaşmıştır. İşçi, işveren, üretici, perakendeci, esnaf ve memurları temsil eden 26 örgüt platformumuza katıldı. Bir milyon kampanya afişi ülkemizin dört bir yanına asıldı. 41 ilde valiler, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve oda başkanları hep birlikte alışveriş organizasyonu düzenleyerek, bölgelerinde ekonomiye hareketlilik kazandırmak için öncü oldular" dedi.

"Devir kâr devri olmaktan çıktı, ar devri oldu"

Hisarcıklıoğlu, "Yaşanan küresel kriz ortamında, devir kar devri olmaktan çıktı, ar devri oldu. Birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor" diye konuştu

Yalçındağ: Gücümüze inanmalıyız

Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, bu kampanyayı son derece önemsediklerini ve benimsediklerini söyledi.
Yalçındağ, "Bu süreçte gücümüze inanmalıyız. Ülke olarak bu zor dönemin de üstesinden geleceğimize inancımızın ekonominin düzelmesi açısından ne kadar önemli olduğunu, psikolojinin ve moralin, sizler benden daha iyi biliyorsunuz. İşte bu kampanyalarla bunu halkımıza da anlatmamız, bu sürecin üstesinden gelebilmek için son derece önemli" dedi.

Zorlu: Yerli malı kullanalım, Türkiyemizi uçuralım

Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu ise sanayisiz bir ülke, Türkiye düşünemediğini belirterek, "Yerli malı kullanalım, Türkiye'mizi uçuralım" dedi.

Zorlu, istihdamı devam ettirmenin tek yolunun tüketmekten, çalışmaktan ve ihracattan geçtiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

Türkiye'nin en değerli 87. markası Kütahya Porselen oldu

22.06.2018 - İSTANBUL

Kütahya Porselen, 1990'lı yıllarda başladığı yurtdışı atılımı ile bugün 52 ülkede müşterilerine ulaşıyor. ... Devamı

Alfemo bir haftada altı yeni mağaza açtı

22.06.2018 - İSTANBUL

Bir hafta içinde Muğla-Fethiye, Antalya-Finike, Edremit-Balıkesir, İstanbul-Sancaktepe, Tekirdağ-Çorlu ve İstanbul-Levent'e 6 farklı mağaza açıldı. ... Devamı

Ant Yapı, Londra'da 45 milyon poundluk 4'üncü projeye başladı

22.06.2018 - Yurtdışı

Londra'nın Oxford Street ve Mayfair'in yakınında yer alan, Kral Edward dönemine ait, 45 milyon pound değerindeki konut projesinin 19 ayda teslim edilmesi planlanıyor. ... Devamı

Hırvatistan’dan sökülerek taşınan tesis ihracata başladı

22.06.2018 - ADANA

Hırvatistan'da atıl duran petrokimya tesisini Adana'da yeniden kuran 2 Türk girişimci, ihracata da başladı. Dioki firması yeni bir tesis daha kurarak kapasitesini 2 katına çıkarmayı planlıyor.... Devamı

TBB'den güvenlik uyarısı

22.06.2018 - İSTANBUL

Dolandırıcılık amaçlı bazı vaatlere dikkat çeken Türkiye Bankalar Birliği, yönlendirme veya arama motorları üzerinden giriş yapılan banka sitelerinin doğruluğundan emin olunması gerektiğini vurguladı. ... Devamı