ARA
İŞ'TE BAŞARI HİKAYELERİ

Atiker Metal Başarı Hikayesi

Atiker Metal İth. İhr. ve İmalat San. Tic. A.Ş.

Temiz ve güçlü bir ticaret mazisine sahip olan Atiker A.Ş, yılların üretim tecrübesiyle sürekli yeniliği ve güçlenmeyi hedeflemektedir. 42.000 m²’lik kapalı ve açık alan üretim tesisleri ve 500'e yakın çalışanı ile teknolojiyi ve yenilikleri yakından takip eden firma, sadece şirketleşme ve makine parkı artırımıyla kalmayıp, entegre tesisleşmeyi de ön plana taşımaktadır... Devamı

Dijital iletişim dünyası oyuncuları turizm sektörüyle bir araya geldi

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

12.10.2018 Cuma - İSTANBUL

Antalya Dijital Zirvesi'nin bu seneki ana teması: "Digitalization, Dijital dönüşüm ve turizme etkileri" oldu.

 

Reklam, medya, pazarlama, satış ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını turizm sektörüyle buluşturan ve 1000'den fazla katılımcının yer aldığı dijital odaklı satış ve pazarlama etkinliği Antalya Dijital Zirvesi yapıldı. Zirvenin bu seneki ana teması: "Digitalization, Dijital dönüşüm ve turizme etkileri" oldu. Bu yıl 3. kez düzenlenen zirvenin açış konuşmasını yapan CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, "Djital dünya geliştikçe bildiğimiz meslekler de ortadan kalkmaya başladı. 90'lı yılların başında hayatımıza giren internetle birlikte dünyanın dijital yolculuğu da başladı. Bizim bu dijital dünyayı doğru değerlendirmemiz gerekiyor. Dijital dünyada reklam harcamalarıyla ilgili ne yazık ki refleksimiz tam olarak gelişmiş değil. Reklam kanallarını kullanan markalara baktığımız zaman yüzde 95'i global ölçekli. Oysa tüm sektörler giderek dijital dünyanın içerisinde yer almaya başladılar. Artık dünya sanayi 4.0 kavramına geçmiş durumda. Türkiye de turizm sektöründe 4.0'a geçmeli! Turizmde dijitalizasyon şart! Eğer turizmde bu ivmeyi sağlayabilirsek hem Türkiye'nin marka değerini arttırabiliriz hem de daha yüksek gelirli, A plus hizmet almak isteyen hedef kitleleri Türkiye'ye çekebiliriz" dedi. "Turizmin geleceği dijitalde! Peki, ya siz neredesiniz?" sorusuna cevap aranılan zirvede, katılımcılar, dijitalde doğru pazarlama yöntemleriyle turizmden 2023 yılında 100 milyar dolar gelir elde edilebileceğini düşünüyor.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

5G zihinsel "hız, esneklik ve çeviklik" gerektirecek

19.10.2018 - İSTANBUL

5G teknolojisi temas yaygınlığını artıracaktır. Bilgili ve temas halinde halkın toplumsal enerjisi, gelecek 10 yılda kalkınmanın temel itici gücünü oluşturacaktır. ... Devamı

STEM'e beşeri bilimleri ekleme vakti

19.10.2018 - İSTANBUL

Bilgisayar mühendisliği öğrencileri dünyanın yeni liderleri ve yaratıcıları olacak. Bu nedenle, 'kod'ların insan davranışları, güvenliği, eşitliği, mahremiyeti gibi konularla nasıl bir etkileşime gireceğini algılamaları gerekiyor.... Devamı

Amerikan Türk Konseyi Washington yolcusu

19.10.2018 - İSTANBUL

İş dünyası 22 Ekim'de ABD'de konferansa gidiyor.... Devamı

Aydın 7. Tarım Fuarı 24 Ocak'ta başlayacak

19.10.2018 - AYDIN

Aydın Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Çondur, "Uluslararası Tarım Gıda ve Hayvancılık Fuarı ile katılımcıların ürünlerini tanıtmasını, Aydınlıları da tarım alanındaki teknolojiyle buluşturmayı hedefliyoruz" dedi. ... Devamı

İklimlendirmecilerden Tanzanya çıkarması

19.10.2018 - İSTANBUL

22 Ekim'de Tanzanya'ya gidecek 44 kişilik heyet, 2 günlük ziyarette Tanzanyalı kamu ve sektör yetkilileri ile bire bir görüşmeler yapacak.... Devamı