Bony Tekstil Başarı Hikayesi

Bony Tekstil

Çorap sektörüne yönelik olarak, Hasan Gülkaya tarafından üretim ve satış amacıyla 1986 yılında kurulan, ülkemizde sektörünün öncüsü olan BONY, kurulduğundan bu yana planlı, programlı ve istikrarlı büyüyerek, mükemmelliyetçi bir tutumla, müşteri odaklı çalışma prensibi edinmiştir... Devamı

Çimento Üreticilerinden 'Beton Yol' Talebi

Google Facebook del.icio.us StumbleUpon Twitter Digg

18.06.2009 Perşembe - ANKARA

Tezmen, Afyon ve İstanbul'daki başarılı beton yol uygulamalarından sonra Türkiye'de beton yol yapımına öncülük etmek istediklerini söyledi.

 

Türkiye Çimento Müstahsilleri Birliği (TÇMB) Genel Koordinatörü Oğuz Tezmen, Türkiye'de birkaç yerde deneme amaçlı beton karayolu yapıldığını belirterek, "Öteden beri asfalt ithal eden Türkiye'de, asfalt yolların kalitesi de dikkate alındığında beton yol pahalı değil. Türkiye'nin beton yola ihtiyacı var" dedi.

Tezmen, beton kalitesi ve üretiminin denetimine ilişkin "G işareti" tebliğinin de bir an önce çıkması gerektiğini söyledi. Oğuz Tezmen, birliğin Ar-Ge Enstitüsünün çalışmaları hakkında bilgi vermek amacıyla düzenlediği basın toplantısında, TÇMB'nin aşağı yukarı Türkiye'deki tüm çimento sektörünü temsil ettiğini belirterek, birliğin Kalite ve Çevre Kurulu ile Ar-Ge departmanının çalışmalarını anlattı.

Türk çimento sektörünün Avrupa'nın en büyük üreticisi olduğunu belirten Tezmen, Avrupa'ya yoğun ihracat yapan sektörün, geçen yıllarda önemli pazar olan Rusya'ya kriz nedeniyle ihracatının azaldığını ancak, şu anda Irak ve Suriye'nin ciddi bir pazar olduğunu söyledi. Tezmen, çimento sektörünün üretimde çevreye duyarlılığının yüksek olduğunu söyledi.

Türkiye'de halen beton yol yapımına geçilmediğini, birkaç yerde deneme amaçlı beton karayolu yapıldığını belirten Tezmen, "Öteden beri asfalt ithal eden Türkiye'de, asfalt yolların kalitesi de dikkate alındığında beton yol pahalı değil. Türkiye'nin beton yola ihtiyacı var. Beton yol kalıcı ve sağlam. Yolların hali meydanda" dedi.

Tezmen, Afyon ve İstanbul'daki başarılı beton yol uygulamalarından sonra Türkiye'de beton yol yapımına öncülük etmek istediklerini ifade etti.

Beton ve asfalt yolun maliyetine yönelik çalışmalara da değinen Tezmen, hatta bazı hesaplamalara göre, beton yolun maliyetinin daha düşük olduğunu söyledi.

Betonun kalite ve üretiminin denetimine ilişkin "G işareti" tebliğinin bir an önce çıkması gerektiğini ifade eden Tezmen, tebliğle birlikte hazır beton sektörünün de bir denetime gireceğini kaydetti.

Tezmen, bu kapsamda inşaat ve inşaat malzemelerinin standartlara uygunluğu ile denetimine değinerek, İstanbul'un deprem bölgesi olduğunu anımsattı ve kentsel dönüşüm projelerine gecikilmeden başlanması gerektiğini söyledi.

Önceki Haber Sonraki Haber

EKONOMİ KATEGORİSİ ALTINDA YER ALAN DİĞER HABERLER

İntertek Türkiye, 2017'de hedefinin iki katı büyüdü

20.04.2018 - İSTANBUL

İntertek, Türkiye'de geçen yıl belirlediği hedeflerin üzerinde iki katlık bir büyüme gerçekleştirdi. ... Devamı

Bursa Eldiven Sanayi ihracata odaklanacak

20.04.2018 - BURSA

Bursa Eldiven Sanayi, Bursa Karma OSB'de 5 milyon lira yatırımla tesis kurdu.... Devamı

Şirket olarak AB'ye girdi, sektörü de AB ile yarıştıracak

20.04.2018 - Yurtdışı

Çelik tel ve halat sektörünün ilk Ar-Ge merkezini de kuran şirket, sektörün katma değerinin Avrupa seviyesine ulaşmasını bekliyor. ... Devamı

İngiliz YOTEL, 3'üncü havalimanına 451 odalı otel açacak

20.04.2018 - İSTANBUL

Ulaşım ve turizmi buluşturan İngiliz devi YO! Company, otelcilik markası YOTEL'i yeni havalimanı ile Türkiye'ye getiriyor.... Devamı

Şenpiliç'ten 400 milyon liralık yatırım

20.04.2018 - İSTANBUL

Şirket, Osmaniye Kadirli'de ilk etapta günlük kapasitesi 450 bin adet olan kesimhane ve yıllık 579 bin 500 ton olan yem fabrikasının yatırımına hazırlanıyor.... Devamı